Augustus- en Septemberstoppers 2011 gaan voor positiviteit!!

@Missme1 wrote:

Hey meiden,



Hopenlijk hebben jullie allemaal een goed weekend gehad.

Ik zag al wat leuke foto’s van Han :smiley:



Morgen om 11:20 de 1e echo!

We hebben al een boekje gekocht “ons kleinkind”

Als de echo goed is. geven we dit boekje aan mijn vader en stiefmoeder om te vertellen dat we zwanger zijn. (dit later deze week)



Nog even bij zieke oma geweest. Die is inmiddels aan het bed gekluisterd dus dat zal niet lang meer duren.

Oma weet wel vanaf dag 1 dat ik zwanger ben, dat wilde ik haar heel graag vertellen. (je weet niet nooit wanneer zo’n ziek mensje haar ogen sluit…)



Hebben jullie het je ouders al verteld? En wanneer vertelde jullie het toen je zwanger was van de 1e?


Spannend MissMe, ik hoop op een goede echo voor jou morgen! :pray:

oh nu wel. Hij is supermooi! :inlove:

@babywens wrote:

Is het nu wel de tijd om een vlinderstruik te planten? Volgens mij moet dat in het voorjaar.



Kan je afbeelding niet zien.



Zou het niet van de menstruatie zijn? Ik had immers een negatieve test.


Nee, nu is niet de juiste planttijd. Dat is het handige van het bedrijf waar we hem besteld hebben, daar kun je ervoor kiezen de planten pas te laten bezorgen als het de juiste tijd is om ze in de grond te zetten. Hoef je er zelf niet zo hard meer over na te denken. :wink:



Heb het anders gedaan met de foto, als het goed is kun je hem nu wel zien.

Overigens veranderen van deze struik de bloemetjes van blauwpaars naar oranje, dat vond ik wel gaaf.

ja zag hem net. Ik vind hem erg mooi. Is geen standaard struik ofwel?

Nee. :slight_smile: Alles behalve standaard. :wink:

ik zal zo blij zijn als we een ronde verder zijn… Vind deze ronde zonde van mijn tijd.



hoewel ik natuurlijk niet mag klagen over mijn situatie :oops:

Hoezo mag je niet klagen? :eh:

Omdat ik alleen een rare man heb, en jullie een miskraam.

Alsof ik geen rare man heb! :mrgreen:



Lieve schat, als jij wilt klagen, mag jij gewoon klagen hoor! Elk huisje heeft zijn kruisje… :-*

Dank :slight_smile:



Ik hoop maar dat hij aanstaande maand meer thuis is en minder moe…

En anders een sexy setje bestellen bij Christine le Duc of zo. :lol:

Plus een stel handboeien, dan bind je hem aan het bed vast, en kan je gewoon doen waar jij zin in hebt! 8)

@HanB wrote:

En anders een sexy setje bestellen bij Christine le Duc of zo. :lol:

Plus een stel handboeien, dan bind je hem aan het bed vast, en kan je gewoon doen waar jij zin in hebt! 8)




haha dat wil dan weer niet met ons bed 8) En lingerie… als ik weer maat 38 heb misschien…

Woehhh kinky hier! hahaha

Maar wat mooi die vlinderstruik, geloof dat mijn husband daar echt te nuchter voor is.

Ben op zoek naar een hobby, ik moet echt uit de luie stoel komen. Sporten of iets creatiefs, ik weet het niet… Maar ik moet gewoon iets doen! Zeker nu Tygo eindelijk 's avonds elke avond wel om zeven uur slaapt zonder problemen heb ik voor mijn gevoel heel veel tijd over… haha Of moet gewoon maar gaan wandelen ofzo, nou ja… denk er nog even over na!

ik ga een weer een yoga clubje zoeken. Dat vond ik altijd leuk en ontspannend. Dan denk je nergens aan.

Yoga leek mij ook wel wat, misschien zou ik het toch eens uit moeten testen. K vind het alleen zo duur! (tenminste waar ik net naar gekeken heb) Ze hadden daar ook ouder en kind yoga, leek me ook wel wat, maar dat was ook al zo prijzig!

K wil misschien wel gewoon goedkoop gaan wandelen/hardlopen, maar ben bang dat ik dat ook niet lang vol ga houden. Ben nu ook veel te zwaar om hard te lopen, kan mijn lichaam niet aan joh! haha

haha heb het idee dat jij juist slank bent. Hoewel ik nooit een foto gezien heb :slight_smile:



Yoga vond ik heerlijk. Nergens aan denken en je wordt wat leniger :smiley:



ben bang dat ik met hardlopen mij zelf een blauw oog sla. Of ik moet een super sportbh vinden :roll:

Ik denk trouwens dat ik vrijdag mijn eisprong heb gehad en heb even zitten rekenen dat ik dan een cyclus van 27 dagen zou hebben en mijn NOD zou dan ongeveer 10 november zijn. Maar ik wacht het maar rustig af, want zou dat niet heel gek zijn als mijn cyclus gewoon meteen weer helemaal normaal is? Als vrijdag wel mijn eisprong was hebben we deze wel goed benut denk ik, dus hoop gewoon dat ik helemaal niet ongesteld word!! :mrgreen: Moet er niet aan denken trouwens om zou gauw alweer ongesteld te zijn, terwijl het bloeden nog maar net gestopt is…

Ben niet zo slank hoor…

Zal eens kijken of ik een foto op laptop heb, anders zoek ik binnenkort wel even ergens anders een foto.

Heb foto gevonden, maar plaats hem morgenvroeg wel. T is tijd voor Seinpost den haag!! :slight_smile: