Augustus- en Septemberstoppers 2011 gaan voor positiviteit!!

Is niet gek, je maag en darmen zijn aan elkaar verbonden. Als mijn darmen over de flos gaan, heb ik meteen ook last van mijn maag. :wink:



Inge: Hier begint het ook vaak bij mijn (.)(.) :mrgreen: Dit keer was ik zelfs over mijn hele lijf overgevoelig… :shifty:

Oh, enne, Becky: Lekker handig van die huisarts! :wall:

Vriendin van me had ook zón fijne huisarts, ze had in 2008 een uitstrijkje laten maken, uitslag gevraagt tot twee keer toe, geen uitslag te vinden.

Nu probeert ze dus zwanger te worden en lukt dus niet zo erg, loopt dus bij de gyn, moest ze weer een uitstrijkje laten maken blijkt dus dat ze een virus heeft aan haar baarmoedermond, wat dus over kan gaan in kanker ze zit nu in pap 3 D of zo en in 2008 had ze dus al pap 2.

Arts had toen niets gezegt omdat veel vrouwen toen pap 2 hadden.

Nu moet ze 2 november dus geopereerd worden.

Halen ze een gedeelte van haar slijmvlies weg bij de baarmoedermond.

Als ze nu niet een uitstrijkje hadden laten maken was ze in 2013 weer aan de beurt en had ze waarschijnlijk baarmoeder kanker gehad.

:shock: Dat meen je niet?!?!?!?!? Doodleuk niets gezegd ‘omdat’ meer vrouwen pap2 hadden??? :evil:

Ja ik zeg ook al dus als dan veel vrouwen baarmoederkanker hadden gehad, had hij ook maar niets gezegt omdat het er zo veel waren.

Belachelijk, kan me zo boos maken om deze dingen.

Nou zeg dat, wat voor prutser ben je dan in godesnaam??? :snooty:

Andere vriendin is ook bezig om zwanger te worden, ze is nu 39 geworden in oktober, haar eerste kindje wordt in januari 3 en zijn dus al bezig om weer zwanger te worden vanaf dat zij er is.

Nu heeft ze vorige week te horen gekregen dat ze in de overgang zit, is al een paar maand aan het hormonen spuiten, kans is heel klein dat ze nog zwanger word.

Zal dus eigenlijk moeten overgaan op eicel donatie, haar zus wil dit wel maar is ook al 42, kan dus waarschijnlijk niet.

Jeetje… :frowning: Het is ook allemaal echt niet zo vanzelfsprekend als dat het soms wel lijkt…

Zeg dat wel, ga dus ook steeds meer twijvelen ,met mijn rare korte cyclussen.

Ja, dat kan ik me voorstellen dan inderdaad…

Had je dat bij je twee meiden ook?

Nee bij stella waren ze ongeveer 31 dagen en bij bodyl weet ik het niet meer ook ongeveer zo iets volgens mij.

Maar je bent nog lang geen veertig hoor, dus het komt vast helemaal goed bij jou! Kijk maar naar je twee mooie meisjes! :-* Wie weet moet je lijf gewoon nog even weer leren hoe het ook weer een normale cyclus moet regelen…

komt ook wel goed denk ik, bij stella waren ze eerst veel langer en werden toen steeds korter, nu gaat het volgens mij anders om, kort naar lang.

Precies! Positiviteit, zoals ik al zei in de topictitel! :inlove:

Zo is dat op naar allemaal zwanger, dit deel, go for it girls.

Deal! :mrgreen: Al moet er dan niet al teveel gekletst worden, anders is dit deel al vol eer ik uberhaupt maar de kans heb om weer een nieuwe cyclus te starten… :think: :lol:

@ Inge

Lastig hè, die onzekerheid. :hug:

Maar zoals Han ook al schreef: altijd positief blijven! :-

Bij de eerste nooit echt bijgehouden, maar volgens mij altijd een cyclus van rond de 30 dagen gehad en dat heb ik nu nog steeds…



@ Han

had een lang verhaal over IBD (officiele engelse term voor spastische darm) neergezet, maar was wel errug lang geworden, dus heb je maar een PB-tje gestuurd. :-

Gewoon hier plakken hoor! :thumbup: Ik ga je morgen even goed antwoorden, ik wilde net af gaan sluiten… Ok? :-*

Goedenmorgen dames!

Ik meld me ook !





Babywens wat jammer van die negatieve test!Maar zolang er geen bloed is, is er nog hoop !



Hanb fijn wat het kinderfeestje geslaagd was !







Gister een bagger dag gehad. Ben dood op veels te korte nachten de afgelopen tijd. Vannacht was hij gelukkig iets beter niet super. Maarja dan maar aan de koffie !





Gisteravond weer zumba gedaan! en ik heb me een spierpijn !

@inge77 wrote:

Vriendin van me had ook zón fijne huisarts, ze had in 2008 een uitstrijkje laten maken, uitslag gevraagt tot twee keer toe, geen uitslag te vinden.

Nu probeert ze dus zwanger te worden en lukt dus niet zo erg, loopt dus bij de gyn, moest ze weer een uitstrijkje laten maken blijkt dus dat ze een virus heeft aan haar baarmoedermond, wat dus over kan gaan in kanker ze zit nu in pap 3 D of zo en in 2008 had ze dus al pap 2.

Arts had toen niets gezegt omdat veel vrouwen toen pap 2 hadden.

Nu moet ze 2 november dus geopereerd worden.

Halen ze een gedeelte van haar slijmvlies weg bij de baarmoedermond.

Als ze nu niet een uitstrijkje hadden laten maken was ze in 2013 weer aan de beurt en had ze waarschijnlijk baarmoeder kanker gehad.




Vreselijk!!!