Ik doe het ook hoor shirtjes trekken. VOlgens mij is dat niet maat gebonden …
Uhm ja ik heb het ook gezien, ik weet alleen nog niet of ik mee doe :think:
Vind kerst leuker :oops:
Doen we het met kerst gewoon nog een keer! :mrgreen: Desnoods met alleen ons draadje.
kerst doen wij niet met cadeautjes kerst vind ik het verhaal van het kerstverhaal, niet van de kerstman en cadeautjes onder de boom. maar dat is ieder zijn eigen ding
Ik vind cadeautjes onder de boom toch wel leuk hoor… Het heeft voor mij wel iets. Mis alleen nog een open haard hier, dan zou het echt perfect zijn! :lol:
@HanB wrote:
Ik vind cadeautjes onder de boom toch wel leuk hoor… Het heeft voor mij wel iets. Mis alleen nog een open haard hier, dan zou het echt perfect zijn! :lol:
wij hebben een open haard

Ja een openhaard!!!
Ja inderdaad, ieder zijn eigen ding .
En ik heb nog geen kids, als die er zijn dan gaat Sinterklaas hier ook meer leven… (denk ik…)
Dat zag ik op de foto’s ja! jaloers ist
sjips. net nibbits gegeten. nu ben ik :sick:
@Amy82 wrote:
@HanB wrote:Ik vind cadeautjes onder de boom toch wel leuk hoor… Het heeft voor mij wel iets. Mis alleen nog een open haard hier, dan zou het echt perfect zijn! :lol:
wij hebben een open haard![]()
JALOERS!!
Is ook helemaal niet goed voor je! :naughty:
:hug:
Wij zijn de Golden Earring docu aan het kijken, op Cultura 24. :inlove:
(jaja, ik geef het toe, ik ben ECHT oud… ;))
Alex kijkt American Pie, Beta House :silenced:
Ewww! Schop er eens wat smaak in, dat kan echt niet hoor! :snooty:
Dat is echt zoooo fout.
Ik kijk een herhaling van Kendra…
Nou jaaaaaaaa! Alsof Kendra niet fout is! 8)
ach, hij dat kijken, ik laptoppen :mrgreen:
onze open haard:
met nog de oude tv
Tsssssssssssss tr*t! :snooty:
JA :mrgreen:.
Heeeel fout, maar ik kijk dat graag. Net als keeping up with the kardashians :oops:
(Daar heb ik trouwens iets opgepikt als ik ooit zelf mag bevallen… Kourtney haalde in die aflevering zelf haar kindje echt zooooo mooi om te zien :inlove: :inlove: :inlove: Toen dacht ik, dat wil ik ook!!!
Maar ik vind de golden earing ook wel grappig hoor soms
@Amy82 wrote:
oh jaaa, van die 17 jarige pubers die persé een spijkerbroek maatje 36 aan willen, omdat ze dan kunnen zeggen dat ze 36 hebben, terwijl ze eigenlijk maat 40 ofzo hebben :silenced: en dan van die vetrollen eroverheen, en dan steeds shirtjes naar beneden trekken enzo :mrgreen: :wall:
Whahahha, daar lopen er een paar van op mijn werk!!! :silenced:
@SuusyQ wrote:
JA :mrgreen:.
Heeeel fout, maar ik kijk dat graag. Net als keeping up with the kardashians :oops:
(Daar heb ik trouwens iets opgepikt als ik ooit zelf mag bevallen… Kourtney haalde in die aflevering zelf haar kindje echt zooooo mooi om te zien :inlove: :inlove: :inlove: Toen dacht ik, dat wil ik ook!!!
Maar ik vind de golden earing ook wel grappig hoor soms![]()
Ik kijk af en toe ook Kendra en Kardashians hoor. Zo fout ben ik dan ook wel weer. Vooral als ik lamlendig ben, en nergens zin in heb, behalve bankhangen en tv kijken. :inlove:
@Becky wrote:
@Amy82 wrote:oh jaaa, van die 17 jarige pubers die persé een spijkerbroek maatje 36 aan willen, omdat ze dan kunnen zeggen dat ze 36 hebben, terwijl ze eigenlijk maat 40 ofzo hebben :silenced: en dan van die vetrollen eroverheen, en dan steeds shirtjes naar beneden trekken enzo :mrgreen: :wall:
Whahahha, daar lopen er een paar van op mijn werk!!! :silenced:
:mrgreen: :mrgreen: :silenced: :silenced: