Augustus- en Septemberstoppers 2011 gaan voor positiviteit!!

Oew han!!! :shock: hopelijk helpt de zalf om de brand eruit te trekken! Zag trouwens een foto van jou op het showtopic haha, ik weet dat je kort haar hebt maar toen ik het zag werd het pas werkelijkheid ofzo… dacht altijd dat je krullen zou hebben, ala trijntje oosterhuis in die nieuwe clip van haar ;-).

Babywens, hier is ml ook wel eens moe hoor, maar we hebben gewoon afgesproken dat we een beebje willen en dat we dan soms ook “moeten” als je wat minder zin hebt, zitten hier soms ook wel wat dagen tussen dus vandaar die “afspraak” :wink:

Haha, ja eef (amy82 jij heet toch eef?? :think: ) elke dag, althans dat is het idee… Ik ben nogal ongeduldig en de afgelopen rondes was het niet op tijd/of de boel belande ergens anders :oops: :oops: :oops:

Hier tijdens :evil: ook altijd lekker boxers maar geen maandverband :naughty:

Suusy, ik heet voluit Eveline, maar wordt vaak Eef genoemd :wink: Marga heet geloof ik wel Eef :angel:

In het begin bij de septembermama’s noemde iedereen mij gewoon Amy. De dochter van iemand heet ook zo, maar dat gaf niet. Tot Tammy ook haar dochtertje Amy kreeg, toen werd ik ineens veel meer Eef of Eveline genoemd :mrgreen:

trouwens…

het is voor de kwaliteit van het zaad wel beter om het om de dag te doen he, ipv elke dag…

en ik ben moe… maar zal jullie niet vervelen met mijn zwangere kwaaltjes :hug:

best raar eigenlijk bij de 1e kwartaalstoppers was ik juist een van de laatste die zwanger was, nu is het omgekeerd…

Als wij de kans krijgen, doen wij het ook elke dag, hihi… :oops: :silenced: :inlove:

Spring even in :angel:

Ukkie, lijkt mij dus echt niets hoor…een string terwijl ik ongesteld ben…Ik heb meestal 2 dagen die supertampons en daarna normale en de laatste 2 dagen de lichte…alleen in de nacht gebruik ik maandverband.

Babywens…hihi, nee sorry wil niet ruilen :wink: Nu is het hier ook wel wat minder geweest hoor de laatste 2 weken maar dat komt omdat ik niet helemaal lekker ben en dus erg moe. Vanaf vrijdag gaan wij weer braaf om de dag klussen :angel: Al hebben we dat afgelopen maand ook gedaan en dat heeft ook niet echt zijn vruchten afgeworpen :think:

Ahh kijk eef/eveline/amy (waarom is je screenname dan amy :think: ?)

Ja ik las dat ze daar weer van terug komen… En als je het de ene dag sochtends “doet” de andere dag 's avonds en dan weer een dagje niet :think: Het is niet heeel stipt hoor. Maar we hebben er gewoon wat meer bij stil gestaan… Van ja als we dat echt willen dan is het toch handig als er op de juiste momenten geklust wordt en dat het dan ook op de juiste plekken beland enzo, dus vandaar die afsraak :wink: . Maar we willen het ook niet te geforceerd maken/spontaan houden dus niet al te strak, die afspraak…

Ach ja we zullen zien, ik heb naar mijn idee een ei gehad dus ik denk dat het technisch gezien zou moeten kunnen lukken maar dag nog… Een kilo of wat geluk is ook wel fijn :D.

Dus je we zullen wel zien of het effect heeft…

ik hoop het wel Suusy :inlove: :pray:

waarom mijn schermnaam Amy is? Tja, ik moest toch iéts verzinnen in 2007 :wink: en vind het een onwijs leuke meisjesnaam :inlove: en die 82 staat voor mijn geboortejaar :stuck_out_tongue:

Ja dat is ook weer zo… :mrgreen:

Oh ja, over maandverband. Met een ma/mk mag je geen tampons gebruiken, dus ik loop nu al een week met maandverband. :wall: Maar ik zou veel liever tampons gebruiken, want dan voel ik me A) lang zo smerig niet, en B) lek ik tenminste ook niet door, want dat zit altijd gewoon goed! :x

Wat betreft nicknames: Ik was hier eerst als Tweet, omdat ik tweety supercute vond/vind. :wink: Er zijn zoveel redenen om te forummen onder een pseudoniem, en welke naam je dan kiest, is gewoon heel persoonlijk… :slight_smile:

Volgende oh ja punt: Doe eens raden wat ik nu aan heb als ondergoed??? Juist ja, een zwangerschapsboxer! 8) :mrgreen:

Wel vandaag eindelijk weer eens mijn skinny aan… :shifty: (ja, met mijn maat, lekker puh! :mrgreen: )

Han, gewoon aantrekken waar jij je goed in voelt! :thumbup:

Misschien een domme vraag maaree …Waarom mag je dan geen tampons gebruiken?

Han, volgens mij kan je met elke maat alles aan, als je maar de juiste maat aantrekt. Ik zie er ook uit als een rollade als ik me in een 34 sta te persen … :oops:

Een 34 past nauwelijks om mijn bovenarm! :lol: :wink: En ja, tuurlijk draag ikd e juiste maat, anders zit het toch niet lekker? :silenced:

Je mag dan geen tampons gebruiken, omdat die bijvoorbeeld bacillen mee naar binnen nemen, en je baarmoedermond open staat. Met je baarmoedermond open ben je bevattelijker voor infecties in de baarmoeder. Vandaar. :slight_smile: Plus dat dan natuurlijk het vruchtzakje en het vruchtje er op blijven hangen, dat is ook niet goed…

oh jaaa, van die 17 jarige pubers die persé een spijkerbroek maatje 36 aan willen, omdat ze dan kunnen zeggen dat ze 36 hebben, terwijl ze eigenlijk maat 40 ofzo hebben :silenced: en dan van die vetrollen eroverheen, en dan steeds shirtjes naar beneden trekken enzo :mrgreen: :wall:

@Amy82 wrote:

oh jaaa, van die 17 jarige pubers die persé een spijkerbroek maatje 36 aan willen, omdat ze dan kunnen zeggen dat ze 36 hebben, terwijl ze eigenlijk maat 40 ofzo hebben :silenced: en dan van die vetrollen eroverheen, en dan steeds shirtjes naar beneden trekken enzo :mrgreen: :wall:

Ja inderdaad :smiley: haha.

Nou, dat shirtjes naar beneden trekken doe ik ook wel hoor! :lol:

@HanB wrote:

Een 34 past nauwelijks om mijn bovenarm! :lol: :wink: En ja, tuurlijk draag ikd e juiste maat, anders zit het toch niet lekker? :silenced:

NOpe en dan krijg je van die mooie striemen als je, je kleding uittrekt

Je mag dan geen tampons gebruiken, omdat die bijvoorbeeld bacillen mee naar binnen nemen, en je baarmoedermond open staat. Met je baarmoedermond open ben je bevattelijker voor infecties in de baarmoeder. Vandaar. :slight_smile: Plus dat dan natuurlijk het vruchtzakje en het vruchtje er op blijven hangen, dat is ook niet goed…

O vandaar, ik wist dat niet …

@HanB wrote:

haha ja ik ook hoor :wink: was niet zo’n goed punt :stuck_out_tongue:

hebben jullie deze al gezien?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=103684&highlight=

@Amy82 wrote:

@HanB wrote:

haha ja ik ook hoor :wink: was niet zo’n goed punt :stuck_out_tongue:

hebben jullie deze al gezien?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=103684&highlight=