nee he :hug:
@Lindaaa wrote:
T:“deze is ook voor de baby”
ik:“welke baby dan schat?”
T:“Die bijna komt”
ik:“Oh, wanneer dan?”
T: “Die komt Sinterklaas toch brengen?”
:roll:
Wat ist ook een schatje! :inlove:
@Lindaaa wrote:
Helaas houdt mijn lichaam mij toch voor de gek waarschijnlijk…![]()
Heb je getest dan? Misschien ben je gewoon te vroeg!

K zie het nu enorm somber in en zoals ik vantevoren wel een beetje verwacht had zit ik er even weer helemaal doorheen. Was best snel over de miskraam heen omdat ik zoveel hoop had om weer heel snel zwanger te raken. Stom gedacht, moet eigenlijk gewoon de tijd gaan nemen, maar god wat baal ik nu dat we zo lang gewacht hebben…
Meis toch… Het is ook zo verdomde hard en moeilijk allemaal… :hug:
linda :hug:
Linda :hug:
Heb het idee dat mijn ongi deze keer wat meer was dan de vorige keren. Heb zelfs een nacht redelijk wat bloedverlies gehad 8)
Heb trouwens ontdekt dat er ook maandverband voor strings is. Vind ik wat fijner dan zo’n grote onderbroek nu ik geen tampons gebruik (vind ik niet fijn nu het zo weinig is).
Maandverband voor strings? En dat voelt prettig? Sinds de heerlijke positieonderbroeken heb ik bijna nooit meer een string aan gehad, oh wat zou ik graag die grote heerlijke onderbroeken weer willen dragen! :mrgreen:
Han, wat heeft ze er mooi op gereageerd.
Marga: ik duim voor een goede echo . Is het nog een beetje gelukt met het behangen/verven?
Linda ik duim nog steeds, geen bloed geeft moed. En wie weet heeft Sinterklaas echt een baby gerbacht, hij komt tenslotte zondag al… :hug:
Ik heb weer bruikkrampen. Hoop toch echt dat ik niet weer ongesteld wordt.
Weet je, soms heb ik gewoon geen zin meer hierin. Op bepaalde dagen klussen terwijl manlief moe is en eigenlijk niet wil. En toch weet ik dat we deze maand beter ‘ons best’ moeten doen.
is nu al twee maanden slechts 1 keer geklust voor de ovulatie.
Pff voel me wel een beetje raar. Wil wel een baby, maar niet het ‘gedoe’ er om heen. En eigenlijk mag ik niet klagen aangezien ik niet een jaar of langer wacht op een baby.
Oke, klaar met zeuren.
En wat hebben jullie lieve kindjes :mrgreen:
Ik herken het welhoor babywens. Daarom deze ronde met Ml afgesproken dat we spontaan elke dag gaan klussen…
Niet heel vervelend :mrgreen: maar ook onzekerheid omdat je dan nog steeds geen garantie hebt :roll:
Konden we maar in de toekomst kijken …
wow elke dag
Vanwege werktijden en lange reistijden is het hier normaal gesproken slecht 1x per week
Dus probeer dan maar eens een baby te verwekken met een door-de-weeks ei
Haha, ja elke dag, lekker “spontaan.”
Hopelijk benutten we m’n ei dan :mrgreen:
Maare… 1 keer per week :shifty: das wel wat karig… :think:
@SuusyQ wrote:
Haha, ja elke dag, lekker “spontaan.”
Hopelijk benutten we m’n ei dan :mrgreen:
Maare… 1 keer per week :shifty: das wel wat karig… :think:
I know… wilde al met Becky ruilen maar die wil niet ruilen

Probeer maar eens een baby te krijgen met 1x per week… :?
Maar komt met jou wel goed, met je elke dag

Nou, hier gaat vandaag in ieder geval niets gebeuren op klusvlak! :wall:
Kom net terug van de huisartsenpost. Ik wilde mijn pan met aardappelen voor de hutspot afgieten, en dat is zacht gezegd nogal mis gegaan! :evil: De pan flikkerde om, en ik kreeg dus kokend water over mijn armen. Heb nu heel fijne eerste en tweede graads brandwonden. Heb antibioticazalf gekregen, en links om de bovenarm een groot verband, en om de rechterarm twee delen in het verband… Ziet er lekker dramatisch uit zo… :roll: :? Hoop dat de pijn eind van de avond over is, anders wordt het niet slapen!
ml is nu nog niet thuis, dus je kan je wel voorstellen dat hij erg moe is.
Maar heeft niemand wat leuks te vertellen? Word alleen maar depressief zo
Ohhh Han!! Ik vroeg om leuk nieuws…
Hoop dat je pijn gauw afzakt :hug:
Oh jeetje han! Vreselijk!!!
Heel veel sterkte ermee!!! Au au au!
Ja, zeg dat, AU!
Dus kom maar weer op met die grappen en grollen! 8)
Jeetje Han, dat is echt AU! blehh!! :hug:
Babywens, je mag af en toe best zeuren hoor! daar is kok ook een hele handige uitlaatklep voor
Suusy, elke dag? :shock: en babywens 1 keer per week :mrgreen: leuke verschillen nou ja, niet leuk eigenlijk.
Ukkie, maandverband voor strings? :shock: ik droeg juist altijd van die grote onderbroeken/boxers als ik ongi was, grote lap erin :mrgreen: bij die dunne dingetjes krijg ik alleen maar het idee dat het er naast gaat :shifty: maar goed, jij bent maar heel licht ongi blijkbaar