Han :hug:
Hoe hebben je kindjes eigenlijk gereageerd op de ego met het kaarsje?
Hey dames, wat een rust hier! Ben even snel online bij mijn ouders thuis. Internet op mijn telefoon werkt helaas niet op de een of andere manier… :-S
Heb vriendlief vanavond gevraagd of ik morgen testen mocht halen en dat mocht… Mag dus weer legaal testen morgen of overmorgen…
Mijn tepels doen me inmiddels zo ontzettend pijn dat ik zo ontzettend blij zal zijn als mijn bh uit is!! Hele dag al raar gevoel in mijn buik… K weet het niet, kan twee kanten opgaan natuurlijk… Maar ik hoop zo onzettend dat het toch weer raak zal zijn!! Denk anders dat we de komende ronde toch voor veilig moeten gaan, want al die verjaardagen in augustus vind ik nog niet zo’n hele grote ramp, maar bevallen wanneer Tygo voor het eerst naar school gaat vind ik wat minder. Nou ja, eerst maar eens deze ronde afwachten!!
Truste ladies!!
Je neemt me de woorden uit de mond!! echt heel stil…
DUIM VOOR JE!!! Zou je zo gegund zijn!!
#Brand-gelijk-een-kaarsje#
Yes, internet op telefoon werkt weer. Wou missme nog even zeggen dat je je niet meteen druk hoeft te maken, zit echt wel goed! En suusyq, thanks!
linda, spannend zeg! Hoop zo dat het raak is! Na een mk ben je wel vruchtbaarder he
Missme, niet onzeker zijn meid! Ik ben ook niet altijd misselijk…
Vanavond trouwens wel weer, ook last van mijn maag, heb maar eens een rennie genomen en dat lijkt het te verlichten.
Pfff nog een week tot de echo…
missme niet meteen zo druk maken, misselijkheid kan ook wel al voor bij zijn, niet iedereen is de hele zwangerschap misselijk.
Lindaa hoop het zo voor je.
Amy duurt het altijd lang eerst voor je weer een echo hebt he, als je het kindje maar eenmaal voelt dan is de onzekerheid weer een beetje voorbij vond ik altijd.
Mogge meiden!
MissMe, hoe voel je je nu?
Linda:
Amy: Een week is wel lang hè? :hug: Het zit vast gewoon goed bij jou hoor! :-*
Suusy: Alleen oudste dochter heeft hem gezien. Het valt niet zo op, op de vensterbank (gelukkig). Toen ze hem zag en ernaar vroeg, hebben we verteld dat het een kindje was dat in mama’s buik heeft gegroeid, maar dat helaas te ziek was om op de wereld te komen. Daar was ze een beetje verdrietig over, maar al snel ging ze weer naar boven, om met haar broer te gaan spelen. Daarna heeft ze het er niet meer over gehad, wie weet komt dat nog.
Oh ja, ze gaf ook nog aan dat ze dan nu toch wel graag een broertje wil, aangezien ze al een zusje heeft. 8) :inlove:
Hanb, mooi hoe kinderen daar mee om gaan, even bij stil staan en dan weer verder met de dingen die ze bezig houd.
Kunnen wij wat van leren af en toe!
Linda o,o, wat spannend. Ik weet nog dat mn zus vier jaar geleden na haar mk een jaar moest wachten, waarom vraag ik me af. Alles moest rust krijgen maar op haar leeftijd toen (37) was een jaar geen optie.
Missme ik was ook wat minder misselijk maar van de week kwam het weer met volle teugen opzetten. Nu is het net een golf beweging.
Han mooi hé dat je kinderen, althans je oudste dochter, er ook zo betrokken bij is.
Ik ben blij dat we tegen Daniel ook zo open zijn. Hij leeft ook helemaal mee.
Spanning stijgt hier langzaam. Vanochtend eerst weer zoonlief voor de tweede keer naar school gebracht. En natuurlijk was het huilen en bij mij slikken maar tot nu toe nog geen telefoon gehad. Dus het zal wel goed gaan.
En dan aftellen naar morgenmiddag 16.00 de eerste keer vk en echo.
Ik durf niet heel positief te zijn ik wil eerst die echo zien. :shifty:
Goeie genade, Marga, je bent al bijna 10 weken!!! :shock:
Het zit bij jou vast ook helemaal goed! :-*
Ik hoop het maar durf er nog niet honderd procent op te vertrouwen moet gewoon echt eerst de echo zien.
Snap ik… Nog even volhouden! :hug: :-*
Dank je :-* het zal wel langduren. Ga zo maar even behang afweken kan ik straks nog even schilderen. Daniel krijgt een voetbalkamer
Ben benieuwd naar de voetbalkamer!! Had ik al eens foto’s van Tygo zijn nieuwe kamer geshowd??
HIer net weer een pijnlijke, maar ook vooral erg lieve opmerking van mijn zoon. Hij is bezig plaatjes uit speelgoedboeken te knippen en op te plakken als verlanglijstje. "mama, deze wil ik hebben voor mijn zusje! Mijn baby… " slik
Heb vanmiddag legaal testen gehaald en hopelijk mag ik zo testen. Al ben ik zo bang voor een teleurstelling en of misschien is het ook wel veel te vroeg. Ben bang dat mijn lijf mij onwijs voor de gek houdt…
Linda: :hug: :-* Het zou zo gaaf zijn, en het is je zooooooooo gegund…
T:“deze is ook voor de baby”
ik:“welke baby dan schat?”
T:“Die bijna komt”
ik:“Oh, wanneer dan?”
T: “Die komt Sinterklaas toch brengen?”
:roll:
@Lindaaa wrote:
T:“deze is ook voor de baby”kinderlogica :inlove: :hug:
ik:“welke baby dan schat?”
T:“Die bijna komt”
ik:“Oh, wanneer dan?”
T: “Die komt Sinterklaas toch brengen?”
:roll:
Spannend hoor, duim voor je dat hij positief is!
Hier nog een week ja. Niet te geloven dat er al 2 weken voorbij zijn…
Helaas houdt mijn lichaam mij toch voor de gek waarschijnlijk…