Meiden dikke knuff voor jullie. Ik denk aan jullie en duim voor goed nieuws.
Eef wad gezellig vanmiddag, tot zondag! Ik heb er zin in!
En nu ga ik me optutten voor marco borsato :mrgreen: :dance:
Krabje, gaaf!!! Marco Borsato!
Even ego
Mijn moeder doet al een tijdje erg raar(kortaf) nu vroeg ik haar gisteren wat er was en kreeg enkel terug(ping) gezeur op werk. Nou dacht ik op dat moment, dat kan., Maar toen ik verder ging nadenken, dacht ik, ze kan wel lekker vrolijk met haar dochter de stad in gaan en naar andere dingen maar tegen mij doet ze raar. Zo heeft ze ook niet 1x gebeld toen ze had gehoord van mijn (ex) schoonvader en zijn poging om het leven te nemen. Dus nu zit ik te wachten tot ik haar kan bellen en het haar maar direct ga vragen…heb er gewoon hoofdpijn van en krijg vande misselijkheid en de zenuwen gewoon geen hap door mijn keel. Ben zo bang dat ik gelijk heb :roll: en dat er dus wel iets anders is…Oh, ga nu bellen…zullen vast welk klaar zijnmet eten…wish me luck!..
sterkte Becky!
chantal, ik vond het ook heel gezellig! :inlove: een volledig uur gewoon he
Becky, hoop dat het mee is gevallen :hug:
Sterkte Becky !
Han is wel positief een goed ovutest of niet ?
Veder weet ik het niet meer! ben nu al heel vergeetachtig! Ontzettend moe. En ben steeds meer misselijk! Heb vandaag wel de VK gebeld ik mag 22 November langskomen voor de intake! Dus over 2 weekjes al ! :mrgreen:
haha Kimmie!! Wie had je?? En hoelaat mag jij? Ik heb die dag ook een afspraak bij hun, om kwart over 6 :lol:
enne, positieve ovutest van Han betekent dénk ik dat er nog hcg in haar lichaam zit… zóu natuurlijk van een eisprong kunnen zijn, maar dat denk ik niet…
Becky, hoe was het gesprek? :hug:
Ik ben haar naam vergeten maar ik mag om 09:00
Oke wist niet dat ovutesten ook op HCG reageren
Spannend kimmie. Aftellen maar.
@Amy82 wrote:
enne, positieve ovutest van Han betekent dénk ik dat er nog hcg in haar lichaam zit… zóu natuurlijk van een eisprong kunnen zijn, maar dat denk ik niet…Ja, dat inderdaad… Nu is de halfwaardetijd van HcG ook niet bepaald kort, dus het hoeft niets te betekenen. Maar ik verwacht zeker niet dat ik nu al een eisprong weer heb. Al zijn de wonderen de wereld natuurlijk nog niet uit, zoals onze bruiloftsuitnodiging al zei.

@kimmiejj wrote:
Ik ben haar naam vergeten maar ik mag om 09:00
Oke wist niet dat ovutesten ook op HCG reageren![]()
A.nnet, N.atascha, M.ieke of H.ester

Joehoe marco borsato!!! Ik mag volgende week gelukkig weer!!! :dance:
Hoe was het becky??? :hug:
Gesprek was kort maar krachtig. Volgens haar zit ze enkel met haar werk wat niet loopt zoals het lopen moet. Dus ik ga er maar vanuit dat dat het is.
Hier is mijn kat ook weer ziek, Heeft weer last van een ontstoken oogje. al met al een beetje een dip
Becky :hug:
@ Eef ik heb der naam niet verstaan of ben hem vergeten. Was een vrolijke opgewekte stem>Veder gaan idee :oops:
Becky :hug:
Kimiejjj: Ik versta/vergeet namen ook altijd aan de telefoon
Krabje: Hoe was Borsato??? Hoop dat je genoten hebt
Goeiemiddag allemaal…
Ik ben niet meer misselijk, is dat n slecht teken?
Maak me zorgen
@Missme1 wrote:
Goeiemiddag allemaal…
Ik ben niet meer misselijk, is dat n slecht teken?
Maak me zorgen![]()
Waarom moet je ziek zijn om zwanger te kunnen zijn?? Tuurlijk is het geen slecht teken. Wees blij!
Kan me voorstellen dat je je er nerveus over voelt, na wat er bij Linda en ondergetekende is gebeurd, MissMe. Denk toch dat je je er niet al te druk om moet proberen te maken. En anders, als je het echt niet vertrouwt, vk bellen! :hug:
Geniet ervan meid :inlove:
Heb af en toe steken in mijn zij/buik vandaag… :eh: Behoorlijk pijnlijke ook! :?