Schwanger nicht schwanger :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Leasebakken, ideaal!!
Yup de luiertas, daar speur ik ook al regelmatig naar … :oops: :roll:.
Hopelijk is de poes snel beter!
Bedankt voor de tip, volgende week gaan we een weekend naar Duitsland. Mocht ik van de week niet zwanger blijken te zijn, ga ik ook even testen inslaan daar. En mocht ik wel zwanger zijn, wil k ook best nog wel een duitse CB test om te zien of ik Swancher bin…
Ook ik las dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam, ben benieuwd!
Als hier de kat meer bij me komt zitten is dat ook een voorteken, maar die is op het moment meer met zichzelf bezig vanwege de verhuizing een paar weken geleden. Zaterdagavond hadden we hem buiten gedaan, iets wat hij echt niet meer wou. Hebben hem even buiten voor de deur laten staan, waren even ergens anders mee bezig en toen was hij uiteindelijk toch weg!!! De hele avond weer lopen zoeken (ben er nu flink verkouden van, handig om alleen in een vest naar buiten te gaan…) en gisterochtend in bed dachten we hem te horen, zat hij weer voor de deur! Dus het gaat steeds beter!
Wij zijn super enthousiast terug gekeerd van de basisschool. Eigenlijk hadden we onze keuze allang gemaakt en hebben dus ook maar bij 1 school een rondleiding aangevraagd en Tygo was er al zo leuk aan het spelen, helemaal TOP! Volgend jaar aan het begin van het schooljaar mag hij er echt heen, denk dat hij er dan al wel klaar voor is. T jochie maakt al puzzels van 100 stukjes… :oops: :eh: :dance:
Fijn dat de school zo goed bevallen is!
En dat de poes weer terug is
Heb dat ook wel eens ergenes gelezen dus duim voor je,
Linda, heb jij nog een echo gehad, om te checken of je schoon was?
Ik heb inderdaad ook gehoord dat je vruchtbaarder bent, wanneer je een mk/ma achter de rug hebt! Fijn dat poezebeest terug is… En dat de school zo goed beviel! Spannend is dat hè? Je kleintje voor het eerst naar school straks…
Heb geen echo gehad, maar heb er alle vertrouwen in dat alles weg is. Heb tenslotte het vruchtzakje op kunnen vangen. Hoe is het met jou? Vloei je nog steeds? Volgende week een echo?
Zit nog te twijfelen of ik vanmiddag nog even het centrum in ga, kom anders in de verleiding toch een test te kopen. Maar liever wacht ik nog even tot het weekend. Misselijkheid en gevoelige tepels zijn inmiddels alweer wat minder, dus het zal vast wel niet zo zijn… Moet er ook niet teveel over nadenken, heb manlief ook alweer gek lopen maken. Die wil zo graag dat het weer raak is. Nou ja, afwachten…
Hier gaat het redelijk. Ik vloei nog wel. Zaterdag was het weer even wat heftiger, en ben ik zelfs doorgelekt. Moet ook geen witte broek aan doen als ik vloei. Maar sinds gister is het gelukkig weer aan het afnemen. Hoop dat het deze week ophoudt. En inderdaad volgende week de nacontrole incluis echo. Hopen dat de cytotec zijn werk goed genoeg gedaan heeft…
Spannend bij jou zeg! Ik hoop het zo voor je…
Nu ben ik opeens weer misselijk, zie t zit gewoon tussen de oren! Nou ja, ben ook hartstikke verkouden en niet fit, daar komt het vast van.
We zijn hier bezig met een lampion, tygo kleurt en knipt de mal en ik heb de originele lampion al uitgeknipt. We maken een plop lampion, heeft tygo uitgezocht. Beetje jammer dat hij er zelf niet zoveel aan kan meehelpen… Ach ja, volgend jaar mag hij het zelf op school doen, hoef ik een keer geen lampionnen te maken! (ja op het werk… )
Hier doen ze niet aan st Maarten, dus worden er geen lampionnen gemaakt… Vind ik eigenlijk wel jammer, want het ziet er altijd zo leuk uit, al die lichtjes in de straten…
Hoorde mijn broer er gisteren over dat hij kinderen aan de deur kreeg voor haloween, dat vind ik wel heel erg gek! Daar hou je toch helemaal geen rekening mee? Ben blij dat ze hier wel gewoon aan Sint maarten doen, ik vind het ook prachtig al die originele lampions en elk jaar weer andere liedjes! En Tygo gaat in principe alleen even langs beppe en misschien langs de buren, maar het idee is al leuk! 2 jaar geleden begon hij met lopen tijdens Sint Maarten, liep hij zelfstandig naar de deur, zo schattig!! :inlove:
Heb weer eens op de site van predictor zitten spieken en dan wil ik toch stiekem er al even kruidvat testje er tegen wagen… hihi Maar het liefste wil ik ook wachten… Lastig lastig, moet eigenlijk gewoon bij de kruidvat uit de buurt blijven… Zijn de trekpleister testen eigenlijk hetzelfde als die van de kruidvat? :roll: :mrgreen:
Geen idee of die hetzelfde zijn…
Denk dat ik vandaag of morgen nog eens een zwtest ga doen, om te kijken hoe het ervoor staat met mijn hcgniveau…
Hallo hallo Dames,
Han wat lekker dat je even weg ben geweest nu hopen dat het van de week ook allemaal in orde.
Linda spannend hoor. Ik weet nog dat wij in februari gingen kijken en nu… is het al zover. Daniel is er ook erg aan toe maar hij vindt het ook zo eng.
26 kinderen maken een heleboel geluid en dat vindt hij nog het vervelendst geloof ik.
Daniel mag hopelijk vrijdag ook voor het eerst sint maarten lopen. Vorig jaar ging het hier niet door ivm de herfststorm. De takken vlogen ons om de oren. En de jaren daarvoor was hij beide keren ziek. Dus nu moet het goed gaan!
We hadden hier het idee opgevat om Daniel Het goede nieuws te laten vertellen en nou had hij gister ook een fantastische tekening gemaakt van de baby in mama’s buik dus hoe mooi wil je 't krijgen.
Maar vanochtend liep het iets anders. Was bij mn zus op de koffie en uit 't niets vertelde meneer voor mn neus: “mama heeft baby’s in der buik”.
Wist me er geen raad mee maar voelde wel dat ik een knal rood hoofd kreeg. En me zus begreep ook meteen wat er bedoeld werd.
Dat was natuurlijk prachtig maar niet de planning.
Met tranen in de ogen gefeliciteerd en heerlijk kunnen kletsen daarna.
Eindelijk! :inlove:
Zit het hele internet af te zoeken naar verhalen van meiden die gelijk weer zwanger zijn geraakt na een MK en maak mezelf weer helemaal gek. Ik ga het centrum in! :mrgreen:
Heb de prachtige tekening geshowd! :inlove:
Linda, ja, trekpleister testen zijn dezelfde als kv testen heb ze hier ook gedaan namelijk
Marga, ohhh ik ga Daniels tekening kijken :inlove:
Lijstje op pag 1 is weer up-to-date.
Ben even niet in staat om op jullie te reageren, even dipje… Sorry. :oops:
Han :hug: :hug: :-*
Han, dikke :hug: voor jou!
Hier kon ik het niet laten testen te kopen en er meteen ook eentje stiekem te doen. Iets wat ML echt niet leuk vind, maar ik wist toch wel dat het te vroeg zou zijn. Maar ik wou ook gewoon weten of geen hcg meer in mijn lijf zou hebben en gelukkig is dat het geval! De test was hartstikke negatief, gek idee dat ik dan ook wel blij ben met dat nieuws!
Overigens heb ik er ook alweer een kwaaltje bij -> steekjes in mijn zij.
Goed, ik moet er nu maar eens mee ophouden, want ik zit mezelf echt weer helemaal gek te praten!!
Heb je tekening bekeken Marga en hij is geweldig! Beetje jammer dat je zus het nu toch direct al wist, maar zo kon je er wel gezellig over keuvelen! Toch een risico wanneer je open en eerlijk bent tegenover je zoon. Ben blij dat we hier toendertijd nog niks verteld hebben en dat ga ik de volgende keer weer niet doen voor we die 12 weken voorbij zijn. Hij loopt nu al te verkondigen aan iedereen die ons huis komt bekijken dat het kleine slaapkamertje de babykamer is en dat doet me op het moment best pijn. Afgelopen weekend was hij zo ontzettend lief voor zijn babynichtje, ik zat er bijna bij te huilen. Wat gun ik die jongen nu een broertje of zusje! Echt jammer dat we er zolang mee gewacht hebben!!
Overigens was ik van t weekend op een verjaardag en daar vertelde een vriendin van de jarige dat ze op het moment 10 weken zwanger was. Ik gun iedereen een zwangerschap, maar moest echt even slikken. Ik was deze week anders ook gewoon 10 weken zwanger geweest… Vond het even moeilijk, maar goed… ik heb al een erg mooi kind rondlopen en gun iedereen zoiets moois! :inlove:
Han! Is weer een mooi lijstje!! Dikke :hug: :hug: voor jou.
Linda, wat fijn dat hcg uit je lijd is! Wel verveld dat je zo met je verlies geconfronteerd wordt dus ook een :hug: voor jou!!
Marga! Wat leuk dat je zus het nu weet, kunnen jullie er samen over kletsen.
Hier een hele rare :evil: echt heeeeel ligt…ach ja komt vast goed
Pfff en ik had nog zo met mezelf afgesproken niet KOKen op werk!! :silenced: :naughty:
Vanmiddag een ovutest gedaan, en die knalde er meteen in, dus denk niet dat mijn HcG al foetsie is.