Inderdaad een grote auto ;-).
Heb net het “wij gaan voor een 4e” topic door gelezen… haha :mrgreen: :oops: :roll:
Ik vind het wachten zooooo vervelend. Vooral omdat ik niet weet hoe het voelt … Maar inderdaad volgens mij is het, het beste om er zo relaxed mogelijk mee om te gaan, althans dat lees ik hier op KOK veel
Al wordt dat lastig :shifty: ben nl helemaal niet ongeduldig :liar:
Al komt dat ongeduldig/onzeker zijn ook de omgeving waarin ik zit. Op mijn werk veel vrouwen die moeilijk/moeilijker zwanger raken. Eentje al 4 jaar bezig al 4 MK gehad, eentje na 5 jaar en de 3e IVF pas zwanger, eentje na 1.5 jaar proberen, eentje met PCO …
Amy: Gelukkig ik ben niet helemaal raar :mrgreen: Sommige dingetjes zijn zooooooo schattig!!
Suusy, het is echt niet raar In 2007 hebben wij voor e. 110 een maxicosi gekocht, limited edition met voetenzak. was 5 weken zwanger. toch gekocht, omdat het gewoon een koopje was. helaas eindige die zwangerschap in een missed abortion… :wall:
Jeeee ik ben gewoon normaal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoe voel je, je trouwens?? Helemaal zwanger? :mrgreen:
En die maxicosi heb je uiteindelijk nog voor Jayden kunnen gebruiken, dus was eeen heel mooi koopje ;).
ja joh, je bent heeeeeeeeeeeel normaal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Die mc hebben we idd voor Jayden gebruikt, en straks natuurlijk ook voor ons 2e kindje :inlove:
ik voel me verder goed! af en toe wel misselijk, maar tot nu toe nog steeds niet gespuugd afkloppen. had erg moeite met vinden wat ik lekker vind, maar melk gaat er als drinken echt het lekkerste in :lol: en kaas vind ik op brood lekker. moet zoektocht nog wel verder doorzetten, want nog 34 weken leven op melk en brood met kaas wordt een beetje saai :mrgreen:
heb banner trouwens ook teruggezet. ben er van uit gegaan dat ik 15 oktober dan met 3 weken positief heb getest, alles wat ik er straks dan weer bij krijg is mooi meegenomen. Ben dan nu op 30 juni uitgerekend, mooi tussen de geboortedag van mijn oma* en mijn vader* in :inlove:
Dat is inderdaad een karig dieet ;).
Volg je ook in je eigen topic, maar ben niet echt van het reageren :oops:
Heb wel op een meisje gestemd
30 juni is een mooie datum, lekker in de zomer :mrgreen:
er is nu nog steeds zomerkleding uitverkoop :shifty:
ahh lief dat je me daar ook volgt :inlove: :-* geeft niet hoor, dat je niet reageert
ja bizar he, nu nog zomerkleding in de uitverkoop… ging alleen met zwschap van Jayden natuurlijk van de winter naar september, dus heb daar nog allemaal zomergoed van :dance:
Kijk ideaal een 2e, dan heb je van de eerste inderdaad nog een boek bruikbaars.
Maare, als het een meisje is … :think:
@SuusyQ wrote:
Kijk ideaal een 2e, dan heb je van de eerste inderdaad nog een boek bruikbaars.
Maare, als het een meisje is … :think:
ik dacht dat je zwschapskleding bedoelde :mrgreen: :wall:
Haha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Misverstandje … Maar inderdaad dat is ook nog in de uitverkoop natuurlijk :lol:
@ MPV
Zo eentje hebben wij er dus pas gekocht. :mrgreen:
Zijn trouwens niet ‘zomaar’ grote auto’s, hoor, want dat zijn stations ook,
maar het typische voor MPV’s zijn (de mogelijkheid tot) 7 zitplaatsen (wij hebben er dus ook 7 inzitten).
@ ‘wachten’
Verreweg de meeste stellen raken tussen de 3 en de 6 maanden zwanger, van de rest die overblijft (en die niet al vòòr 3 maanden zwanger raakt), raken weer verreweg de meeste wel binnen 1 jaar zwanger. Maar toch, zeker bij een 1e heb je geen flauw idee tot welke groep jullie behoren en dat kan heel onzeker maken. Ken ook stellen die vol goede moed al ruim 1 jaar aan het ‘proberen’ waren, om er daarna achter te komen dat hij heel slecht zaad heeft/onvruchtbaar is…
Komt relatief gezien maar heel weinig voor, maar toch, het zal jou maar treffen…
En zowieso, zodra de wens er eenmaal is, hè… :-*
Hier nog niet het goede moment gehad om het er nog eens echt over te hebben, maar hij gaf wel (uit zichzelf ) aan wat meer ‘risico’ niet erg te vinden - dus wie weet…
Goedemorgen!
Toen wij na de CB test ‘zwanger 1-2 wkn’ hadden wilde manlief direct naar de baby winkel om een kinderwagen te bestellen :shock:
:inlove:
Gister schoonouders verteld van het nieuws. Helaas geen succes.
Manlief erg teleurgesteld… Uiteindelijk ons wel gefeliciteerd.
Maar het ging niet van harte. Hoe kan zoiets moois en bijzonders nou vragen oproepen, als ‘hebben jullie er wel over nagedacht…’ Ipv wow, gefeliciteerd…
Maar goed, nu onderweg naar het werk…
Oh jammer zo’n reactie! Gelukkig was je moeder er wel erg blij mee, maakt weer hoop goed. Jammer ook voor ml!
Straks rondleiding op basisschool, zal me aan gaan kleden…
Ik ben er weer!!! :inlove:
Stelletje kletstantes! Ik haak vanaf hier wel weer in.
Behalve dan: Kimmiejj, gefeliciteerd!!! :inlove:
Oh, ik heb zo’n heerlijk weekend gehad! Lekker bijgekletst met mijn moeder. Heeeeeeeeeeeeerlijk gegeten, en een meer dan geweldige hotelkamer! Echt gewoon helemaal super.
Lindaaa: Succes bij de basisschool
HanB: Fijn zo’n lekker weekend! Heb je verdiend!
MissMe: En al gekocht?? :mrgreen: Wel vervelend de reactie van je schoonouders :hug: Dat zijn inderdaad niet de woorden die je wilt horen!
Iuno: Ja inderdaad 7 zitplaatsen, enige nadeel, dan heb je bijna geen achterbak meer over. Maar ML heeft al duidelijk aangegeven echt niet een busje te gaan rijden. :naughty:
En ja wachten, wachten, wachten, ik hoop dat ik onder de gelukkige mag zitten die binnen een jaar zwanger is … Maar ik duim uiteraard voor mezelf dat het eerder zover is :oops:
goedemorgen!
Linda, veel plezier op de school!
Han, fijn dat je weekend goed is geweest!
Suusy, waarom anders niet een station? Heb je genoeg ruimte achterin…
Ik heb vanmorgen ineens dat ik mijn darmen echt voel, zenuwtrekjes kijken het wel.
Amy: We dachten in het kader van 4 kinderen, dat wordt krap in een station, tenzij we ze in de kofferbak stoppen. :think: ML wil nl max. 3 kinderen en toen hadden we t daarover, waarom dan etc. En toen kwam het uiteraard op de auto, maar dat probleem hebben we dus al een soort van opgelost haha.
En op zich hebben we nu wel een redelijk grote auto waar 3 koters wel op de achterbank passen. :mrgreen:
haha, nu al hebben over max 4 kinderen :lol: maar dan wordt een station idd krap
Haha, je we lopen op de zaken voorruit. :mrgreen:
Maar goed uitgaande van een situatie waarin alles soepeltjes gaat (rustige zwschp, kindjes zonder veel problemen, en dan heb ik het over medische dingen, slapeloze nachten zijn al ingecalculeerd etc.). Dan lijkt een groot gezin ons wel leuk :mrgreen:
Maar goed eerst maar nr 1. :roll:
MPV= mooie papa vroem :mrgreen:
We hebben hier de luxe dat manlief iedere zoveelduizend kilometer een nieuwe leasebak moet uitzoeken. We hebben begin van het jaar weer een hele ronde autodealers gehad ( en Emma vond het prachtig). Het nadeel van die 7 zitters vind ik dat je idd geen kofferbak overhoudt, en als ik zie hoeveel rotzooi je met 1 kind al meesleurt als je een dagje weg gaat… :mrgreen:
Oh ik leef dus nog, het lijkt maar niet rustiger te worden op het werk. Naja vandaag lekker vrij, gisteren met man en kind naar de dierentuin geweest, ook lekker.
ff bijwerken:
Kimmiej gefeliciteerd!!! :thumbup:
Knuffels voor iedereen die weer ongesteld is geworden :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Han, fijn dat je zo;n leuk weekend met je moeder hebt gehad, heb je wel verdiend :-*
Lindaa: ik geloof dat ik ooit ergens gelezen heb dat je vlak na een miskraam juist extra vruchtbaar bent, ik hoop voor je dat dat klopt
Missme: gefeliciteerd met de pup en succes met opvoeden :mrgreen:
Verder had ik hier ook al een heleboel ‘zooi’ voordat ik uberhaupt zwanger was (of een man had ) maar dat kwam mooi van pas, bv de Nijntje luiertas die ik ooit zwaar in de uitverkoop voor bijna niks heb opgeduikeld gebruiken we nu nog…en niemand heeft hem verder :mrgreen:
Hier net een ‘gunstig’ voorteken: een van de katten vond het nodig om over me heen te pissen :? De laatste keer dat dat gebeurde bleek ik zwanger te zijn van Emma (maar nog te vroeg om te testen) toen zeek een van de kater me tot 3x toe in m’n nek :sick: (nu moet ik er wel bijzeggen dat we de poes die het nu deed al een paar dagen verdenken van blaasontsteking). Van Emma kreeg ik toen heb gebeurd was een tip: ‘dan moet je een schone broek aantrekken’ :mrgreen: En: ‘iehiew!!’ :lol:
Naja nog maar ff afwachten, ik was vandeweek in duitsland en heb daar een ‘vroegtest’ opgeduikeld die al 4 dagen voor nod een 95% zekere uitslag zou moeten geven, extra gevoelig ofzo. Oh en een digitale CB (volgens mij daar een stuk goedkoper dan hier btw) dus we zullen volgende week wel zien of ik ‘schwanger’ of ‘nicht schwanger’ ben
Schwanger nicht schwanger :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Leasebakken, ideaal!!
Yup de luiertas, daar speur ik ook al regelmatig naar … :oops: :roll:.
Hopelijk is de poes snel beter!