Hier de hele ochtend al misselijk en gevoelige tepels… :silenced:
Suusy: :hug: Wat naar meid.
Lindaaa: zo snel gaat dat toch niet? Wil niet de negatieve uithangen hoor :eh:
He we zouden voor positief gaan… natuurlijk kan ik er hartstikke naast zitten, maar nadat het bloedverlies hier afgelopen was voelde ik dat ik ook meteen mijn eisprong had en die hebben we wel benut. Ook heb ik de innesteling vernomen, dus heb hier wel een beetje hoop… Maar goed, of t zit gewoon tussen mijn oren of zit nog vol met hormonen…
Ik gun het je van harte meid! Maar mijn glas is altijd half leeg. :oops:
En ik vraag mij altijd af hoe je een innesteling kan voelen.
Ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt, maar ik zou het ook naar vinden als je al je hoop hierop vestigt en je dan niet zwanger blijkt te zijn na alle ellende die je al gehad hebt.
zo dan. Was vanavond zo moe, heb van 6 tot 7 op de bank geslapen. Lig er nu ook in, ben helemaal gebroken! Net wel een klein wasje opgehangen. He Becky
Lindaaa gun het je zo dat de symptonen je niet voor de gek houden !
Ik was gisteravond ook gebroken ben rond 20:50 inslaap gevallen tot vanmorgen 7:20 Omdat de kids me riepen! vanacht wel een paar keer wezen plassen,Maar veder als een blok geslapen .
Hier een vermoeiend weekend, met m’n zus naar de kreadoe (leuk dus) en daarna alleen maar in de weer geweest met een zieke meid (niet leuk dus).
Zijn nog bij de huisartsenpost beland, helaas geen duidelijke oorontsteking ofzo, dus we weten eigenlijk nog niet wat er precies aan de hand is. Maar ze is wel heeeel zielig…
Ik heb een paar jaar terug ooit eens gedacht dat ik zwanger was en heb toen een schattig babypyjamaatje gekocht met de gedachte, als ik zwanger ben dan geef ik dat aan, toen der tijd nog, vriendlief. Uiteraard werd ik gewoon de dag erna ongesteld maar goed… Dat pakje is de afgelopen periode al enkele keren uit de schuilplaats geweest :roll: :oops:
Al is ML hier wel wat nuchterder dan ik, hij heeft echt zoiets van we zijn pas net begonnen dus maak je niet druk … :roll: Terwijl ik liever gisteren dan vandaag zwanger zou zijn… :oops:
jaa zo’n man heb ik ook. Erover praten vind hij ook niet echt leuk. Wellicht als ik daadwerkelijk zwanger ben. Alhoewel, hem kennende, pas wanneer de baby er is.
Nou hier juist een man die het tegenovergestelde is
Leest soms ook mee hier op kok, weet wel ongeveer wanneer NOD etc is.
En de vorige keer was hij het die zei ‘doe nou maar een test, volgens mij ben je zwanger’. En dat klopte :inlove:
Tja, de vorige keer was ik er ook heeeel erg mee bezig, zeker na een maand of 8-9, bijna iedereen van het toenmalige topic was al zwanger en de eerste baby werd al geboren! Toen vond ik het niet leuk meer. En toen werd ik pas zwanger toen de afspraak met de fertiliteitsafdeling al gemaakt was.
Dus ik probeer nu ook de rust te bewaren, het kan heel lang duren, ik ga ook niet meteen op NOD testen enzo. Als het goed zit, is dat een paar dagen later ook nog zo
Maar ik weet het, het is echt heel lastig om er rustig onder te blijven.