Gefeliciteerd kim!!! Fijn weer positief nieuws!
Op naar de volgende weer…
Kim gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Jammer Iuno :hug: Op naar de volgende ronde!!
Joehoe, joepie en weer een zwanger :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd Kimmiejj! :-*
Iuno de volgende keer is er een andere juf en we hebben het thuis al diverse keren over gehad dus ik blijf het nu gewoon herhalen tegen Daniel dat ik wegga. Moet gewoon!
En jij nu snel met ml praten over het echte werk!!
Gelukkig valt het uitslapen hier mee 7.30 maar dat heeft wel een weekje geduurd. Begin van de week was het hier ook 6.00.
Missme dat zal wel even pittig worden met twee pups, knap hoor! Ze zullen straks wel lekker met elkaar kunnen spelen.
Nou hier gezelllig :evil:
@SuusyQ wrote:
Nou hier gezelllig :evil:
:hug:
Hier de hele ochtend al misselijk en gevoelige tepels… :silenced:
Even kort en snel want ga zo aankleden en dan lekker de stad in.
Kimmijj!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd meid!
SuusyQ jammer :hug:
Linda het is toch niet waar he???
Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove:
we waren wel toe aan goed nieuws!
@Lindaaa wrote:
@SuusyQ wrote:Nou hier gezelllig :evil:
Suusy: :hug: Wat naar meid.
Lindaaa: zo snel gaat dat toch niet? Wil niet de negatieve uithangen hoor :eh:
Jaaaaa, Kimmiejj gefeliciteerd meid wat fijn, wie volgt. :lol:
Iuno jammer meid, zou eens een goed gesprek met hem hebben.
SuusyQ voor jou ook vervelend zeg ook maar weer op naar de volgende ronde.
Denk zelf dat mijn cyclus weer wat langer is.
Gister weer meer afscheiding :sick:
Maar klussen is mis lukt, was er net naast. :oops:
@babywens wrote:
@Lindaaa wrote:@SuusyQ wrote:Nou hier gezelllig :evil:
Suusy: :hug: Wat naar meid.
Lindaaa: zo snel gaat dat toch niet? Wil niet de negatieve uithangen hoor :eh:
He we zouden voor positief gaan…

Dank voor alle :hug:
Linda duim voor je
Voel me echt zooo rot…
Ik snap dr niets van, ik weet “verstandelijk gezien” dat ik niet zwanger kan zijn deze ronde (niet op de jusite dagen geklust etc.) maar het kwam echt hard aan vannochtend. Helemaal omdat het eigelijk pas over 3 dagen :evil: had moeten worden)
Gelijk opgezocht of ik wel “normaal” ben met een cyclys van “maar” 25 dagen… (wikipedia zegt van wel :mrgreen: )
Pfff we zijn pas net begonnen wat moet dat worden als ik lang moet wachten … :roll: :think:
Zoo nu weer klaar met ego! :silenced:
Op naar positiviteit :mrgreen:
Suusy :hug:
Weet je wel wanneer je eisprong is geweest?
Ik heb ook een cyclus van tussen de 25 en 32 dagen, maar wel altijd een late eisprong en dat is dus ook niet goed :?
Ja volgens mij was dat een dag of 8 a 9 geleden maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen… :think:
Hoeveel tijd moet er dan ongeveer zitten tussen bevruchting en innesteling?
@SuusyQ wrote:
Ja volgens mij was dat een dag of 8 a 9 geleden maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen… :think:
Hoeveel tijd moet er dan ongeveer zitten tussen bevruchting en innesteling?
Meestal wordt gezegd dat er 10 dagen tussen de eisprong en menstruatie moeten zitten. En dat zijn dan volle dagen. De dag van je eisprong en de eerste dag van je menstruatie tellen niet mee, alleen de dagen ertussen.
Bij mij is het meestal 10 dagen, maar soms ook 8 of 9. Overigens worden sommige vrouwen gewoon zwanger met een LF van 8 en voor sommigen is 12 dagen nog te kort. Als je een vroege innesteling hebt hoeft het dus helemaal geen probleem te zijn. Maar bij een late innesteling krijgt je lichaam te laat het seintje dat je zwanger bent en wordt je gewoon ongesteld ook al is het eitje bevrucht

Tussen bevruchting en innesteling zitten ongeveer 5 a 6 dagen.
En normaal zit er tussen eisprong en menstruatie ongeveer 14 dagen.
Ik wordt er een beetje bedroefd van, ach jaa…#zietallemaalberenopdeweg. We zullen wel zien volgende ronde. Ik hou het nog maar even op het ontpillen deze korte(re) cyclus.
Al weet ik 99% zeker dat ik een eisprong heb gehad. Of kan je dat draderige slijm ook gewoon zomaar hebben :think:
Han, hoe hebben je kindjes trouwens gereageerd op je echo ik las(weet niet meer of dat hier was of in je eigen topic :oops: )dat je die bij de vlinderkaars zou zetten?