Becky en Ukkie wat jammer nu weer snel door naar de volgende ronde en ik sluit me er helemaal bij aan rond kerst allemaal zwanger :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Missme heerlijk een puppy ben benieuwd naar de foto’s!
En kimmiejj kom maar op die test het mag wel weer eens een positieve test.
Zelf ben ik vanochtend voor het eerst wezen wennen met Daniel in grp 1. Heel spannend. Heb jammer genoeg wel de hele ochtend in de klas gezeten hij was niet van me af te slaan.
Nou ja woensdag opnieuw proberen en dan ga ik echt weg als het half negen is!
Verder is het nu aftellen naar komende donderdag dan mogen we eindelijk naar de vk. en krijgen we hopelijk een prachtig kindje te zien :inlove:
@Amy82 wrote:
ik hoop het ook hoor, met kerst allemaal zwanger!
Becky, fijn hoor weekend! En ik zeg niks
omg. Rudolph van Veen is op 24Kitchen iets heerlijks aan het maken. broccoli met kaassaus en linguini (een soort spaghetti) met zalm :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
:lol:
Heb net een halve chocoladeletter op gegeten :drool: witte chocolade met crisp :drool:
Inge: inderdaad bij een 3e ben je al compleet. Maarr wie weet een nieuwe hobbie en maak je er een handeltje van Inge’s wiegen shop klinkt best pakkend! :mrgreen:
Margan wat leuk een hele nieuwe fase een schoolgaand kindje :-). Duim voor een mooie echo
En inderdaad han, KOK is verslavend. Pfff ben blij dat ik zo klaarr ben met weren kan ik weer gewoon op mijn laptopje meelezen, werkt veel beter!
Pff, ik ruik een amoniak lucht hier in huis :sick: Dacht dat 1 van de katten geplast had maar kan niets vinden…
kok is zeker verslavend ja scheelt dat we met de septembermama’s privé zijn gegaan, dus zit daardoor stuk minder hier
@Becky wrote:
Heb net een halve chocoladeletter op gegeten :drool: witte chocolade met crisp :drool:
Maak me gek!!!
Tygo heeft de smaak te pakken met het slapen, gisteren was het half zeven en nu lig ik ook al wakker op hem te wachten… Hij leert het wel! Kleine jongens worden echt groot!
goedemorgen! Jayden was ook alweer om half 7 wakker. Nou ja, beter dan half 6 ofzo
Geloof dat tygo nu een beetje wakker aan het worden is… Hoop het, want durf niet te plassen omdat ik bang ben dat ik hem wakker maak. Maar ik moet nu wel erg nodig!!! Haha maar jeetje, t is zeven uur, ben echt verbaasd!
Hier geen kleine kinderen maar wel DE PUP…
Dus manlief vanacht om 2:30 eruit en ik om 6:30.
Ja en moet dalijk gaan schapendrijven met Finn, over een uur, dus blijf ik wakker. Wel zwaar hoor een pup met een pup…
Finn is veelste lomp voor die kleine, maar ja, hij wil alleen maar spelen natuurlijk. En Marley is een ontzettende pieperd!! Als hij zijn zin niet krijgt of als hij verplicht moet slapen! Dan gaat hij eerst janken heel lang en heeeeel hard!!
pff… Finn af! Marley nee! Finn zachtjes! Marley nee!
:shock:
Goedemorgen dames
Ik heb net een zwangerschapstestje gewaagd op vriendlief zijn aandringen.
Ik wou/durfde niet !
Maar hij is dus Positief!
Dus ik ben zwanger !
Graag op me hyves nog stil houden Eef
Zou uitgerekend zijn op 16 Juli !
En me dochter is op 11 juli jarig ! :mrgreen:
Wow kimmij!!!
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Heb je een foto van de test
wow kimberley, gefeliciteerd! Echt super voor je! Gaan we gewoon maar 3 weken ofzo schelen :lol:
en uiteraard zeg ik niks op hyves
@Missme1 wrote:
Hier geen kleine kinderen maar wel DE PUP…
Ja en moet dalijk gaan schapendrijven met Finn, over een uur, dus blijf ik wakker. Wel zwaar hoor een pup met een pup…
Finn is veelste lomp voor die kleine, maar ja, hij wil alleen maar spelen natuurlijk. En Marley is een ontzettende pieperd!! Als hij zijn zin niet krijgt of als hij verplicht moet slapen! Dan gaat hij eerst janken heel lang en heeeeel hard!!
Klinkt net als kinderen :mrgreen:
Foto is niet zo mooi geworden beetje onzuiver> wil het zo nog even in daglicht proberen een mooie foto te maken. Heb het nu bij een schemerlampje gedaan en vind hem dan niet mooi!
Maar bedankt voor de felicitaties !
@ Eef ja leuk hoor 3 weken haha ! Durf nog niet echt super blij te zijn is nog zo pril . Nog voor mijn nod
Vriendlief daarin tegen loop me buik al te aaien haha
mooie banner :inlove: op welke school zitten jouw kindjes eigenlijk? Op het B of de T achter bij de Bas? Jayden gaat naar het B. Anders komen die kleintjes van ons misschien wel in dezelfde klas :lol:
Mijn kids zitten niet hier op school. Zitten nog bij het oude huis op school. OP OBS de vogelenzang. Hadden daar zoveel vriendjes. En vond het zielig om ze weg te halen :oops:
Moet wel een nieuwe VK zoeken ook de VK praktijk waar ik bij de andere 2 ging. zijn de leuke vk’s nu weg
Jaaaaaa :dance: Kimmiejj
Gefeliciteerd!!! De 1e positiviteit is er alweer.
@HanB wrote:
Iuno, hoe is het bij jou ondertussen? 2 november is al eergister geweest… Heb ik iets gemist? :oops:
Haha, wel 2 of 3 keer, waarvan 1 PB-tje. Maar geeft niet, je hebt wel wat anders aan je hoofd gehad. :-
Zal het - ook voor de andere meiden die niet opgelet hebben :naughty: :lol: - nog maar een keer hier neerzetten: :twisted: :twisted: :twisted: zijn inmiddels alweer op bezoek geweest, dus NOD mag naar 27 nov.

maar omdat ik gemerkt heb dat ik er dit keer toch wel veel meer van baalde dan dat ik opgelucht was, heb ik besloten het er in de komende dagen toch maar eens met hub over te hebben dat ik nu eigenlijk zo langzaam aan toch wel weer wat ‘doelgerichter’ zou willen gaan oefenen…

@Amy82 wrote:
@Missme1 wrote:Hier geen kleine kinderen maar wel DE PUP…
Klinkt net als kinderen :mrgreen:
Haha, dat wilde ik dus ook net gaan schrijven. Kun je alvast oefenen voor later. :lol:
@ Marga
Misschien de volgende keer proberen zo snel mogelijk weg te komen?
Vaak maakt het het afscheid nemen en ‘alleen achterblijven’ juist alleen maar moeilijker voor die kleintjes als mama zo lang blijft ‘plakken’. Ik weet dat het als moeder niet makkelijk is een kind huilend/schreeuwend achter te laten, maar de ‘juffrouwen’ zijn het echt wel gewend en 9 vd 10 keer dout het huilen/schreeuwen na max. 10 min. nadat mama is weggegaan op (weet ik uit beroepservaring ;)). Je kan altijd je tel. achterlaten of afspreken dat je nog een poosje buiten zicht wacht, voor het geval het toch echt niet gaat. :-
@ kinderen en ‘uitslapen’
Hier wordt de middelste normaal rond 07:30 wakker :P, alleen in het weekend is hij vaal al rond 06:30-07:00 wakker en komt dan nog een uurtje ofzo lekker liggen kroelen bij me in bed. :inlove:
Dit is de test met daglicht(bij het raam haha)