@Missme1 wrote:
Manlief haalt hem om 12 uur op bij de fokker.
En daarna haalt hij mij op van mijn werk met pup :o
Dus dat is super leuk natuurlijk! Ik denk dat hij rond 14.30 bij mij is!
Leuk leuk leuk!!! Heeeeeel veel plezier samen!!
@Missme1 wrote:
Manlief haalt hem om 12 uur op bij de fokker.
En daarna haalt hij mij op van mijn werk met pup :o
Dus dat is super leuk natuurlijk! Ik denk dat hij rond 14.30 bij mij is!
Becky balen!!! Wat vervelend, ook al ging je er al een beetje van uit :hug:
Jeee een hondje voor MissMe, wij verwachten uiteraard honden spam inhet showtopic
Iuno??? *nieuwschierigheid is mij vreemd :liar: :liar: :liar: *
En inderdaad wie is de volgende??? Zou toch leuk zijn allemaal zwanger met kerst :oops:
Afgesproken met manlief dat we er de volgende ronde helemaal voor gaan, dus wie weet… :think:
Ohhh zwanger met de kerst… Mijn man is 2e kerstdag jarig… Wat zou ik dat gaaf vinden…
Becky :hug: jammer meid, volgende ronde misschien meer succes.
Missme leuk een puppie.
Hier niet aan de orde, man houd helemaal niet van dieren.
Gisteren laatste avond van de sminkcurses gehad, had hem al bijna vergeten kwam dus een half uur te laat aan zetten.
Oja Inge, de smink cursus!! Heb je er veel van opgestoken?
Han, zou inderdaad gaaf zijn! ik ben iets voor kerst jarig dus lijkt me een mooi verjaardagscadeau voor mezelf ;-).
SuusyQ: ik vond het erg leuk, ten eerste al gezellig om samen met anderen wat te doen.
En je leert gewoon hoe je een mooie blending maakt, en de kleuren die je bij elkaar kunt gebruiken.
Hoe je de kwasten gebruikt, en over hoe je zo schoon mogelijk werkt.
Nu weer een ander project aan het bedenken waar ik mezelf de winter mee door sleep, :lol:
babykleertjes maken, slabbertjes maken, knuffeltjes maken, wieg bekleden … ;-).
:think: wat kan ik nog meer verzinnen ?
Owja, zelf baby/geboorte kaartjes maken :mrgreen:
Han en Becky :hug:
Hier dus weer ongesteld geworden. Baal nog niet eens zo zeer dat ik weer ongesteld ben geworden, maar had gehoopt dat het op zijn vroegst morgen pas zou zijn
Heb me er al helemaal op ingesteld dat ik in januari weer een afspraak met de huisarts kan maken. Ben gewoon bang dat het zonder hulp niet gaat lukken.
Ukkie :hug: :hug: :hug:
Wat vervelend!!!
Duim voor jou dat t allemaal spontaan mag gebeuren :hug:
Weer meiden ongesteld geworden! Jeetje wat jammer!Hoop dat er snel meer zwangere volgen !
Hier nog een paar dagen wachten. Heb zo gevoel zwanger te zijn. Maar durf er niet op te hopen als ik eerlijk ben . Bang voor teleurstelling.
Kiemiejj!!! Ik duim voor je!!
suusyq dat zijn de dingen die ik niet hoefte maken, stapels hier van op zolder liggen, dat heb je met een derde he.
Ukkie27 he meid wat jammer, maar heb het idee dat we in het zelfde schuitje komen te zitten.
Kimmiejj ik duim met je mee, hoop het echt voor je.
Heb nog wat foto’s op het showforum gezet.
Meiden…
Ik heb WEEKEND!!! :dance: :lol: :lol: :lol:
Zo en nu even genieten van een wijntje, gewoon omdat het kan :thumbup:
Fijn weekend becky en geniet van je wijntje!
Hai dames,
Ik heb de laatste tijd alleen meegelezen. Maar voor alle dames die ook ongesteld zijn :hug:
Enneh, met kerst zijn we gewoon allemaal zwanger :inlove:
pff nieuwe laptop, ben ik mijn linkjes kwijt om de NOD uit te rekenen…
Hoe irritant!
oke nog 1 berichtje van mij:
Blijf dit soort berekningen grappig vinden.
op basis van de dag van mijn laatste menstruatie en op basis van mijn gemiddelde cyclus. Ik zou dan uitgerekend zijn op 11 aug. En dan zou ik nu 5 dagen zwanger zijn haha :mrgreen:
Krijg je nu 1 of 2 weken ‘cadeau’ met het uitrekenen van de bevaldatum?
2 weken zou ik zeggen als je die uitrekendingetjes 8) online ziet.
2!
rent terug naar visite, KOK is verslavend!
:-* :-* :-*
ik hoop het ook hoor, met kerst allemaal zwanger!
Becky, fijn hoor weekend! En ik zeg niks
omg. Rudolph van Veen is op 24Kitchen iets heerlijks aan het maken. broccoli met kaassaus en linguini (een soort spaghetti) met zalm :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: