Augustus- en Septemberstoppers 2011 gaan voor positiviteit!!

@SuusyQ wrote:

JA :mrgreen:.

Heeeel fout, maar ik kijk dat graag. Net als keeping up with the kardashians :oops:

(Daar heb ik trouwens iets opgepikt als ik ooit zelf mag bevallen… Kourtney haalde in die aflevering zelf haar kindje echt zooooo mooi om te zien :inlove: :inlove: :inlove: Toen dacht ik, dat wil ik ook!!!

Maar ik vind de golden earing ook wel grappig hoor soms :wink:

oh ja, Keeping up with the Kardashians kijken wij ook regelmatig! Alex zapt er nu ook weer net naar toe :mrgreen:

en dat Kourtney zelf haar kindje zo aanpakte, dat zijn van die dingetjes die wil ik bij deze bevalling ook wel :inlove:

@HanB wrote:

Doen we het met kerst gewoon nog een keer! :mrgreen: Desnoods met alleen ons draadje. :wink:

Ja leuk idee! Ik ben voor :mrgreen:

meiden, ik duik erin, ben gaar en :sick:

fijne avond, slaap lekker, en werkze morgen zij die moeten werken morgen!

:-*

Meiden, ik brei er weer een einde aan. Ga mijn bedje opzoeken. oogjes vallen haast dicht :zzz:

Fijne avond :-*

Ohjah, en in maat 34/36 zie ik er ook uit als rollie rollade :mrgreen:

Slaap lekker Eef! En morgen van de Nibb-its afblijven hoor! :naughty: :wink: :-*

@Amy82 wrote:

meiden, ik duik erin, ben gaar en :sick:

fijne avond, slaap lekker, en werkze morgen zij die moeten werken morgen!

Slaap lekker!

Slaap lekker eef! :-*

@HanB wrote:

Slaap lekker Eef! En morgen van de Nibb-its afblijven hoor! :naughty: :wink: :-*

geloof me, dat komt goed :silenced: :mrgreen:

nu echt weg!

Trusten Becks! :-

Ik ga ook maar eens afsluiten. Nog even genieten van de Earring, en dan hopen dat ik kan slapen. :-

Tot morgen!!!

Truste han :-*

Nu ben ik ook echt weg :lol:

Weltrusten u allen :-*

Ook nog even goede avond allemaal.

Voor de mensen die gaan slapen slaap lekker.

Dat wilde ik nu ook bij de bevalling van Bodyl, maar heb zelf niet eens gezien dat ze er uitkwam laat staan dat ik haar heb aangepakt.

Was ook niet iets waar ik toen op dat moment aan dacht.

Hier ook geen maatje 34 hoor,moet ook vaak aan mijn shirts strekken.

Mogge ladies, hoe is het vandaag met iedereen? :-*

Zenuwachtig! en de eerste hongerklap weer overleeft met een halve tros druiven. Had om 9uur een afspraak voor de winterbanden en kwam dus half gammel weer thuis. Zodirect maar weer een broodje smeren dan haal ik 12uur misschien :slight_smile:

En met jou? Beetje kunnen slapen?

Ja, gelukkig redelijk kunnen slapen. Had voordien twee paracetamol genomen, en dat hielp goed gelukkig. Nu nog wat last van de grootste wond. Vanmiddag 14.40u naar de huisarts. Even horen wat hij ervan zegt, en kijken wat nog opnieuw verbonden moet worden. Denk dat dat alleen de grootste wond nog zal zijn. :slight_smile:

Je hebt om 16u je echo toch?

Ja :shifty:

Spannend hoor! :hug:

Straks komt gelukkig een vriendinnetje lunchen dus ik ga nu het huis maar even aan kant maken en dan is de middag hopelijk zo voorbij.