Heeeel fout, maar ik kijk dat graag. Net als keeping up with the kardashians :oops:
(Daar heb ik trouwens iets opgepikt als ik ooit zelf mag bevallen… Kourtney haalde in die aflevering zelf haar kindje echt zooooo mooi om te zien :inlove: :inlove: :inlove: Toen dacht ik, dat wil ik ook!!!
Maar ik vind de golden earing ook wel grappig hoor soms
oh ja, Keeping up with the Kardashians kijken wij ook regelmatig! Alex zapt er nu ook weer net naar toe :mrgreen:
en dat Kourtney zelf haar kindje zo aanpakte, dat zijn van die dingetjes die wil ik bij deze bevalling ook wel :inlove:
Zenuwachtig! en de eerste hongerklap weer overleeft met een halve tros druiven. Had om 9uur een afspraak voor de winterbanden en kwam dus half gammel weer thuis. Zodirect maar weer een broodje smeren dan haal ik 12uur misschien
Ja, gelukkig redelijk kunnen slapen. Had voordien twee paracetamol genomen, en dat hielp goed gelukkig. Nu nog wat last van de grootste wond. Vanmiddag 14.40u naar de huisarts. Even horen wat hij ervan zegt, en kijken wat nog opnieuw verbonden moet worden. Denk dat dat alleen de grootste wond nog zal zijn.