@HanB wrote:
Ah, dus als ik straks bevallen ben, eind volgend jaar, en het jaar daarop klaar met bv, dan kan ik bij jou aankloppen voor advies om verantwoord af te vallen? :mrgreen:
:lol: Je bent dan van harte welkom hoor :lol: :-*
@HanB wrote:
Ah, dus als ik straks bevallen ben, eind volgend jaar, en het jaar daarop klaar met bv, dan kan ik bij jou aankloppen voor advies om verantwoord af te vallen? :mrgreen:
Iemand enig idee hoe het met Sweety1974 is? :think:
En met Plien??? :think: :think:
Iuno: Hoe is het met jouw voortekenen ondertussen?
@Becky wrote:
@HanB wrote:Ik zal het onthouden! 8) :lol:Ah, dus als ik straks bevallen ben, eind volgend jaar, en het jaar daarop klaar met bv, dan kan ik bij jou aankloppen voor advies om verantwoord af te vallen? :mrgreen:
:lol: Je bent dan van harte welkom hoor :lol: :-*
Zit ik mijn laatste berichtje te zoeken, zie ik dat ik gewoon nog helemaal niet gereageerd heb in dit deel! :oops: :oops:
Han, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je :hug: :hug:
Missme, had ik je eigenlijk al gefeliciteerd met je mooie echo :oops: :oops: Bij deze dan!
Goed…na in volle overtuiging geroepen te hebben dat we even een pauze inlassen… :shifty: hebben we dat voornemen toch niet echt tot uitvoering gebracht. Nou ja, heb geen ovutesten gebruikt oid en ook niet gericht geklust ofzo dus we zien wel.
Becky en Iuno al meer duidelijkheid?
Hier nog niets maar verwacht dat het vanavond of morgen wel door zal zetten.
Vanmorgen getest en die was negatief
Off…ben zo klaar met vandaag, zou wel naar huis willen eigenlijk :silenced:
En alweer de bekende krampjes :sick:
Becky gister was je er van overtuigd dat ze eraan kwamen :evil: en nu nog niet? …
Hier gaat 't zn gangetje. Ben erg moe maar kan dan ook slecht eten dat werkt niet mee.
Verder vandaag voor 't eerst bij de psych geweest en nu koppijn. Ben al zo emotioneel en als je dan ook nog eens over allerlei persoonlijke pijnpunten moet gaan praten zitten de tranen erg hoog. Maar kan me moeilijk laten gaan tegenover een vreemde dus dat zal er ergens een dezer dagen wel uitkomen…
Han hoe gaat 't? :hug:
Linda wat snel alweer, zou het kunnen? Ik hoop het voor je.
Marlous ga zo door!
Han, hoe is het met je??
en heb je een link naar je eigen topic?
Linda
voor jou!! Zou toch een mooi cadeautje zijn.
Naar Becky die negatieve test!! Maar ook geen :evil: , fijn die onduidelijkheid! Maar geen bloed geeft moed Wel superleuk dat je die studie doet! Heb er ook naar zitten kijken…
Marga: bliksem wat een leuke naam!!Maar meer iets voor een huisdier :silenced: Wel lief dat hij meedenkt
Deze maand hier niet op en top benut…
Heb volgens mij wel voor het eerst mijn ei gehad :think: :mrgreen: Was zeer trots op mijn lijf! :oops:
Heb echt een chronische angst dat ik onvruchtbaar ben of dat het ons nooit gaat lukken en toen zag ik het opeens aan mijn slijm :oops: (lekker fris … :roll: ) dus dit was zeker een positief iets!
Duim voor alle NOD-ers!!
Becky, aaahh… :hug
Voor jou ook een dikke knuffel marga! Heb twee jaar geleden zelf ook overspannen thuis gezeten, gesprekken bij de psych zijn zeker heftig dan, maar heb het ook als erg prettig ervaren. Erg verhelderend ook.
en of ik echt weer zwanger kan zijn, tja… Vorige week toen het bloeden was gestopt had ik voor mijn gevoel direct mijn eisprong. We zijn er wel meteen voor gegaan. Afwachten maar…
Linda, moet je nog lang tot je NOD?? (ik dacht ik spiek even op het lijstje maar daar staat een ? … :think:
SuusQ Bliksem was meer als werknaam bedoelt voorlopig, :lol:
Wel fijn voor je dat je een eisprong heb gehad nu op naar de volgende dan maar
Linda; nu ik er zelf over praat komen er steeds meer mensen mee dat het idd erg prettig was om bij de psych te lopen en geholpen te worden. Ben alleen best wel bang voor wat er allemaal boven water gaat komen.
Vanwege de miskraam weet ik precieze nod niet, maar wat ik zelf denk duurt het nog een klein weekje. Afwachten, kan natuurlijk alle kanten opgaan en moet er natuurlijk niet teveel op hopen dat het meteen weer raak is!
Han, hoe is het nu met jou? Zal ook nog even weer in je topic kijken.
Maakt het wel extra spannend deze keer linda,
En waar staat Han d’r topic, als ik moet gaan zoeken is het forum giga groot.
Hier staat mijn topic.
Even in vogelvlucht:
Becky: Geen bloed, geeft moed, geen bloed, geeft moed, geen bloed, geeft moed,geen bloed, geeft moed,geen bloed, geeft moed, geen bloed, geeft moed,geen bloed, geeft moed,geen bloed, geeft moed, geen bloed, geeft moed,geen bloed, geeft moed!!!
Linda: Gewoon even een dikke :hug: en een :-* voor jou! Denk veel aan je…
Marga: Nu voelt het heel zwaar, en eng, en moeilijk, om een buitenstaander te vertellen ‘wat er allemaal mis met je is’, maar dat wordt vanzelf beter, en dan zul je voelen hoe het kan opluchten… Hoe het jou weer vooruit kan helpen, en hoe het je de ruimte biedt om weer te durven genieten. :hug: :-*
Suusy: Spannend!!!
En de rest ben ik alweer vergeten… :oops:
O vandaar Linda, dan duim ik gewoon elke dag voor je tot de positieve test ;-).
HanB, dank voor de link! Heftig hoor! Maar knap dat je er zo positief mee omgaat! Dikke :hug: en diep respect
Dank je Han. Ik hoop het, voel me nu vooral brak. Ga zodirect even mn toetje eten en dan met dubbele dosis paracetamol naar bed.
Mijn hoofd, nek en schouders zijn een bonk spanning.
Fijne avond ladies :-*
Missme gefeliciteerd met de goede echo.
Han hoe gaat het met je? hopen dat de pillen wat doen.
Marga vervelend zeg die hoofdpijn.
Becky blijven hopen tot het tegen deel is bewezen hoor.
Lindaa spannend hoor.
Hier nu om de dag een ovu test gedaan maar nog steeds geen streep te bekkenen.
Of het wordt weer een korte cyclus en dat mijn eisprong al is geweest terwijl ik nog :evil: was of hij moet nog komen.
Heb nu nog 1 ovutest liggen, zit te twijvelen of ik die nog ga gebruiken of eerst maar weer even afwacht.
Lastig Inge! Er is echt geen touw aan vast te knopen he? :?
K ga mijn bedje maar weer opzoeken, morgen weer vroeg beginnen voor de verandering… Bijna weekend!