Augustus- en Septemberstoppers 2011 gaan voor positiviteit!!

Net even zitten zoeken op het internet, blijkt dus dat als je een cyclus hebt die korter is dan 21 dagen dat er dan meestal geen eisprong is omdat de duur te kort is om een eitje te laten rijpen.

Dus waarschijnlijk al twee cyclussen geen ei gehad.

Hopen dat hij gauw langer wordt.

Wat vervelend Inge! Hopelijk snel een “normalere” cyclus.

Han, hoe voel jij je?

Becky, hoe staat t bij jou???

Suus, hier nog helemaal niets, maar mijn slijm is wel erg dik zeg maar :oops: Dus het zal vandaag wel komen of vanavond.

Heb wel vaker gehad dat het dan wat later kwam. Of in de avond of de dag erna en dan zit ik op 28 dagen voor de verandering. Maar momenteel veel stress van het werk en prive omstandigheden. Ga er nog steeds van uit dat ik ongesteld ga worden want heb verder echt geen kwaaltjes.

Ik reageer later wel even uitgebreid en meer maar zit nu via mobiel en leest niet makkelijk :wink:

Ik kom ook weer even om het hoekje gluren…

Becky: Nog steeds geen bloed! :pray:

Inge: Hopelijk heb je dan snel weer een langere cyclus, en een zwangerschap te verwelkomen!

Han, nope nog steeds niets, maar nog wel lichte krampjes en hoofdpijn. Maar de hoofdpijn zal wel door de stress komen. (Licht ik nog wel toe)

Maar had a een negatieve test en b is mijn slijm echt dik dus het moet wel komen. Liever nu zodat ik weet waar ik aan toe ben…want dit is ook niet fijn, het afwachten.

Zal vanavond even in je topic lezen! Dat gaat nu echt niet lukken.

O becky, hoop voor je dat er niet te veel naars aan de hand is. :hug:

Han hoe gaat 't?

Inge wat vervelend zo’n korte cyclus kun je er wat aan doen?

Vandaag gaat 't hier een stuk beter. Hoofdpijn is weg en ik heb zowaar de fiets gepakt en lekker gefietst in het herfst zonnetje en dat doet wonderen.

Voelde me eerst beroerd maar nu helemaal opgeknapt. Hopelijk kan ik dit vast houden :inlove:

Het gaat… Straks maar een de goede kleren aan, in plaats van mijn huishangkloffie, en dan naar de winkel voor boodschappen voor de pompoensoep… Frisse neus halen. F werkt vandaag ook thuis, dus kan mooi even alleen gaan.

Ja dat is misschien ook wel weer even lekker. In je uppie even d’r uit.

Vond de vlinderstruik erg mooi die je had uitgekozen. Van 't voorjaar maar een mooi plekje geven.

Ga zo nog weer even lekker naar buiten bladeren harken :liar: moet gebeuren anders is onze tuin niet meer door te komen.

@Marga173 wrote:

O becky, hoop voor je dat er niet te veel naars aan de hand is. :hug:

Han hoe gaat 't?

Inge wat vervelend zo’n korte cyclus kun je er wat aan doen?

Vandaag gaat 't hier een stuk beter. Hoofdpijn is weg en ik heb zowaar de fiets gepakt en lekker gefietst in het herfst zonnetje en dat doet wonderen.

Voelde me eerst beroerd maar nu helemaal opgeknapt. Hopelijk kan ik dit vast houden :inlove:

Nee niet echt iets ernstigs maar er is weer wat voorgevallen op mijn werk maar daar wijd ik nu niet over uit want zit nog op mijn werk :wink: Dus dat zeg ik wel als ik thuis ben en 'veilig" op internet kan :lol:

Nou even volhouden dan!! :hug:

@Marga173 wrote:

Nou even volhouden dan!! :hug:

:-*

Even banner aangepast. Volgens mij zit ik (bijna) elke maand op 27 :think:

becky, leuk he dit werk. Ik kon vanmorgen de k…r krijgen :mrgreen: merk wel dat ik momenteel echt niks kan hebben… Heb al even zitten janken op de wc :oops:

@Amy82 wrote:

becky, leuk he dit werk. Ik kon vanmorgen de k…r krijgen :mrgreen: merk wel dat ik momenteel echt niks kan hebben… Heb al even zitten janken op de wc :oops:

Ja, het is erg gezellig werk :liar: Ik kwam gisteren ook helemaal overstuur thuis. Was eerst even naar een park gereden om daar rustig te worden(zat al jankend in de auto en wordt meestal wel lekker rustig van het park/bos. Hertjes, eendjes, konijntjes) maar toen ik naar huis reed begon ik alweer te janken…

Maar dit keer niet door een debiteur maar door mijn eigen geliefde teamleider :evil:

@Amy82 wrote:

Oh en even voor jou :hug: :hug: :hug:

Nou, nou wat een taal! :hug: voor jullie beide dames :).

:hug: :-* voor jullie!

Ik ben weer ongesteld geworden :cry:

@Amy82 wrote:

Heb inderdaad dat ook weleens te horen gekregen, maar ook regelmatig bedreigingen aan het kantoorpand :shock:

Voordeel is dan wel dat we dan niet langer als 17:00 uur mogen werken en dat dat van de baas zijn tijd gaat en niet je eigen tijd :silenced:

@ukkie27 wrote:

:hug:

@ukkie27 wrote:

:frowning: :hug: