Augustus- en Septemberstoppers 2011 gaan voor positiviteit!!

Nou, weet nu echt wel bijna 100% zeker dat ik ongesteld ga worden, misschien vanavond al. Vandaag weer van die krampjes, ben vandaag al een aantal keren naar de wc gegaan om te kijken…Zal het wel weer vanavond laat worden, was vorige maand ook zo.

Van mij mag het nu ook wel doorzetten dan kunnen we in ieder geval weer door gaan :angel:

Zal vanavond denk ik niet veel reageren. Ben erg moe en was een erg drukke dag.

Zo lekker een bakkie koffie en dan misschien wel even in bad ofzo want volgens mij is er toch niet echt wat leuks op tv.

Die krampjes zijn er ook als je net zwanger bent he? 8) haha, ik hou op… Ik hoop gewoon dat je gauw zwanger bent!

Hier denk ik echt dat ik gewoon alweer zwanger ben, zal me echt niks verbazen!

Had bij thuiskomst gewoon post van mvm, een bloemenbon! Hoe lief is dat!

Han, hoe is het? Al begonnen met de pillen?

Ja, heb ze om kwart over acht ingebracht. Begin nu wat vage krampjes te voelen…

@HanB wrote:

:hug: :hug: :hug: Ik denk aan je meid :-*

Lin, nee denk het niet hoor. al was het vorig jaar wel zo,maar verwacht het echt niet. Verder namelijk echt nergens last van, ja mijn opvliegende humeur wat ik dus elke maand wel heb :roll:

@HanB wrote:

:hug: :hug: :pray: :pray: :hug: :hug: :-

@ Linda

Ik hoop het voor je meid! :pray: :-

Hier overigens net besloten deze ronde toch maar al te proberen hub over te halen al ‘voor het echie’ te gaan - wil de tandemwagen gewoon nog een keer lekker intensief kunnen gaan gebruiken! :silenced: :mrgreen:

@han, gaat dat echt zo snel!? Sterkte meid! :frowning:

Iuno, tuurlijk ga je voor het echie, leuk leuk!

Iuno, leuk leuk leuk :mrgreen:

Nu lekker mijn bedje in! Tot morgen :-*

@Lindaaa wrote:

@han, gaat dat echt zo snel!? Sterkte meid! :frowning:

Iuno, tuurlijk ga je voor het echie, leuk leuk!

Ja, staat een uur tot anderhalf uur voor inwerktijd. Heb net 4x200mg ibuprofen genomen uit voorzorg. Kreeg wat hoofdpijn sowieso, en moet toch proberen wat te ontspannen…

Han, hoe is het nu? :hug:

Heb net eens gekeken, maar dacht dat ik gisteren innesteling had en dat bleek ook echt zo te zijn bij de cyclus die ik dacht. Hoop dat het gelukt is! :slight_smile:

Moet maar eens douchen, moet al op tijd aan het werk.

Heb een stukje geschreven in mijn eigen topic, nogal grafisch, dus je moet er tegen kunnen. :wink:

Feit dat ik nu wakker ben is wel tekenend! :stuck_out_tongue:

Maar voel me er lichamelijk en psychisch goed bij nu, moet ik zeggen…

Hoe voel jij je inmiddels? Ik duim voor je dat je nu een plakbeebje in je buik hebt!!! :pray:

Goedenmorgen dames!

Allereerst sorry dat ik er weinig ben.

MIssme wat fijn van de goede echo

@ HanB IK hoop dat je op deze manier schoon zal zijn van binnen meid! Sterkte

Hier veder heel erg druk. gister van 10 tot half 5 naar school geweest. En was 17:00 thuis en was 18:30 weer weg om te sporten tot 20:00.

En vandaag weer een dagje school van 10 tot 16:30.

Ze houden je lekker bezig, kimmiejj! :wink: Studeerze.

Mijn studie is binnen!!! :dance: Nu gaan J en ik samen aan de studie :lol:

Gisterenw as ik echter te moe om er meteen in te beginnen en vond het ook veel te leuk om door te bladeren maar ga er van de week toch echt mee beginnen. Staan al heel wat leuke dingen in :mrgreen:

Verder ben ik vandaag zo opgewekt, geen idee waarom, maar voel me gewoon super. :inlove: Gisteren was ik even bij eenvriendin na werktijd en ineens zei ik even iets( te persoonlijk om hier te vertellen) en ik besefte dat ik de waarheid sprak en dat ik het echt los kon laten waardoor ik met zo een goed gevoel naar huis ging.

merk alleen wel dat die griep steeds meer grip begint te krijgen. Al sind sgisteren een wattenhoofd, maar ik laat me er niet onderdoor krijgen :naughty:

Zo en nu gauw aan het werk :mrgreen:

Dikke :-* voor jullie allemaal!

@ Han

Fijn dat de pillen bij jou wel blijken te werken (als ik het goed begrepen heb, ff geen tijd om je stukje op te zoeken en te lezen) en dat je je nu beter voelt! :-

@ Becky

Fijn dat jij je nu ook beter voelt door je ‘omslag in denken’. :-

Zo, nu gauw ontbijten (vandaag allerzielen, dus hub is wel weer aan het werk, maar schooltje is nog steeds dicht ;))…

Iemand schreef dat de NOD verplaatst mocht worden, maar ik ben vergeten wie en welke datum! :oops: Graag updates per PB, zodat ik het overzichtelijker heb… :shifty: Ben nogal chaotisch en vergeetachtig de laatste tijd, sorry!!!

Becky: Succes met je nieuwe studie! Wat voor opleiding is het?

@Iuno wrote:

@ Han

Fijn dat de pillen bij jou wel blijken te werken (als ik het goed begrepen heb, ff geen tijd om je stukje op te zoeken en te lezen) en dat je je nu beter voelt! :-

@ Becky

Fijn dat jij je nu ook beter voelt door je ‘omslag in denken’. :-

Zo, nu gauw ontbijten (vandaag allerzielen, dus hub is wel weer aan het werk, maar schooltje is nog steeds dicht ;))…

Ah, dat wordt pannenkoeken bakken vandaag dus? :wink:

@HanB wrote:

Iemand schreef dat de NOD verplaatst mocht worden, maar ik ben vergeten wie en welke datum! :oops: Graag updates per PB, zodat ik het overzichtelijker heb… :shifty: Ben nogal chaotisch en vergeetachtig de laatste tijd, sorry!!!

Becky: Succes met je nieuwe studie! Wat voor opleiding is het?

Dank je wel! Gewichtsonsulente :mrgreen:

Ah, dus als ik straks bevallen ben, eind volgend jaar, en het jaar daarop klaar met bv, dan kan ik bij jou aankloppen voor advies om verantwoord af te vallen? :mrgreen: