Goedenavond dames,
Missme wat fantastisch voor jullie, heerlijk gevoel zaal dat je geven. Maar nu even goed uitzieken dan maar. Geeft natuurlijk ook een boel spanning en dan is een griepje zo opgelopen.
Han het zit je weer niet mee maar ben blij voor je dat het toch nog is opgelost. :hug:
Nu de pillen nogā¦sterkte.
En dan las ik nog een hummeltje ziek. Niets is zo waardeloos als je kindje ziek is. Ken het maar al te goed! :hug: voor de kleine man.
Verder gaat 't hier zn gangetje. De misselijkheid is enigszins onder controle en ik voel nu de afgelopen dagen wat geborrel alsof er wat beweging in zit!! Heel apart en ongemerkt klets ik nu al tegen dat kleine wezentje.
Daniel heeft al een naam bedacht: āBliksemā dus dat houden we voorlopig thuis maar even zo in :lol:
K lijk wel zwanger, probeer de reclame tijdens greyās door te spoelen⦠:think:
'Bliksem :lol: Leuk bedacht :lol:
Heb weer even een nuchter momentje gehad en weet gewoon dat ik niet zwanger ben. Het is maar goed dat ik geen testen meer in huis heb :roll:
Gewoon even afwachten en dan weer door naar de volgende ronde.
Bliksem mcqueen, hihi ben benieuwd of de baby er ook zo snel uit vliegt dan tijdens de bevalling! Haha
Hoezo weet je dat zo zeker becky?
OOO Linda ik hoop het niet. :oops: De verhalen die ik heb gehoord over weeenstromen en bevalling van twee uurtjes⦠:oops:
Doe me dan maar weer een gemiddelde van 14-15 uur.
Ja becky, hoe weet je het zo zeker? :think:
Ja kan het niet uitleggen, zoals sommige zeker weten dat ze zwanger zijn, zo zeker weet ik dat ik het niet ben :think:
Gevoelskwestie denk ikā¦
@Becky wrote:
Ja kan het niet uitleggen, zoals sommige zeker weten dat ze zwanger zijn, zo zeker weet ik dat ik het niet ben :think:
Gevoelskwestie denk ikā¦
Is ook zo hoor meid, beetje plagen. Maar ik hoop voor je dat je snel wel een mooie test kan doe :-*
Misschien wel goed dat ik het zo voel dan zal de teleurstelling ook wat minder hard aan komen, maar het maakt me aan de ene kant ook wel verdrietig.
Heb het 1x eerder mee mogen maken en dat was maar kort :**: En dit kindje is nu zo gewenst en voor mijn gevoel duurt het gewoon echt zo lang :oops:
@Marga173 wrote:
OOO Linda ik hoop het niet. :oops: De verhalen die ik heb gehoord over weeenstromen en bevalling van twee uurtjes⦠:oops:
Doe me dan maar weer een gemiddelde van 14-15 uur.
Haha, nou, ik ben anders best blij met mijn bevallingen van tussen de 3 en 8 uur (bij de oudste duurde het het langste, bij de jongste het kortste, dus beloofd wat voor de volgende keer :mrgreen: ), maar heb nooit een weeenstorm gehad, dus dat scheelt dan wel weer denk ik⦠:think:
@ Missme
Goed zo! Jij en āUk-in-wordingā zijn belangrijker dan je werk, hoor. :hug:
@ Linda
Arm ventje⦠Is altijd zo zielig om te zien als ze zo lamlendig zijn. :hug:
Hier zijn ze eigenlijk ook bijna nooit echt ziek, maar een poosje geleden had de middelste (is net zo oud als jouw ventje) het ook zo erg te pakken. Nu kwettert hij normaal wel niet aan ĆĀ©ĆĀ©n stuk door - zoals zān grote broer :doh: -, maar toen zij hij echt letterlijk geen woord meer, 2 dagen lang, zò beroerd voelde hij zichā¦

Becky het was niet de bedoeling om je te kwetsen hoor, als het nu niet is dan hoop ik heel hard op de volgende ronde voor je. :-* :-* :-*
@Marga173 wrote:
Becky het was niet de bedoeling om je te kwetsen hoor, als het nu niet is dan hoop ik heel hard op de volgende ronde voor je. :-* :-* :-
:- Dat weet ik en zo vat ik het ook echt niet op :-*
Soms is het gewoon moeilijk als je echt iets graag wilt en iedereen om je heen lukt het wel en jij moet er nog steeds op wachten. Ik weet dat ik geduld zal moeten hebben, maar laat dat nou net niet mijn sterkste punt zijn :shifty:
Heb ook echt het gevoel dat ik deze maand eerder ongesteld ga worden. Heb de hele avond al de bekende krampjes :?
Ik ga alvast een broodje smeren en dan waarschijnlijk mijn bedje opzoeken. J kan ook elk moment thuis komen nu.
Weltrusten meiden :-*
Pff ik ben al sinds 5 uur wakkerā¦
Missme daar had ik tijdens mn eerste zs ook veel last van. En nu valt het nog mee maar ik moet er wel elke nacht een keer uit naar de wc. En dat breekt je nacht ook al.
Voel je je alweer wat beter dan gister?
Ja voel me gelukkig alweer wat beter. Denk dat ik morgen weer gewoon ga werken.
Ik moet er 1 a 2 keer uit snachtās en soms heb ik dan al honger!!
Heb jij ook veel honger? Bij mij is de misselijkheid een stuk minder dan de afgelopen 2 wekenā¦
Ja honger! Ik wordt elke twee uur overvallen er door. En voor de nacht staan er nu crackertjes naast mn bed. Als ik de deur uit ga zorg ik ook dat ik wat bij me heb. Zodra de honger toeslaat dient mn misselijkheid zich ook heel snel aan als ik niet wat eet. Normaal wordt ik al heel slap en trillerig als ik trek heb maar nu gaat t allemaal veel sneller.
Owww dat gevoel elk half uur iets te moeten eten omdat je anders slap en brak wordt, wat kijk ik daar naar uit :liar:
Gelukkig bij Emma niet misselijk geweest maar wel een paar weken een brak katerig gevoel zeker als ik niet regelmatig wat at (en dat was voor mān gevoel elk half uur) maar ook dat gaat gelukkig weer voorbij.
Heb hier een springend ei met kapsones, normaal merk ik er nooit veel van maar deze voel ik al 3 dagen en doet nu gewoon bijna zeer. Erg nadrukkelijk aanwezig tiepje dus :mrgreen:
@Emmeken36 wrote:
Owww dat gevoel elk half uur iets te moeten eten omdat je anders slap en brak wordt, wat kijk ik daar naar uit :liar:
Gelukkig bij Emma niet misselijk geweest maar wel een paar weken een brak katerig gevoel zeker als ik niet regelmatig wat at (en dat was voor mān gevoel elk half uur) maar ook dat gaat gelukkig weer voorbij.
Heb hier een springend ei met kapsones, normaal merk ik er nooit veel van maar deze voel ik al 3 dagen en doet nu gewoon bijna zeer. Erg nadrukkelijk aanwezig tiepje dus :mrgreen:
Gebruik van maken!
@Emmeken36 wrote:
:mrgreen: