Missme gefeliciteerd met de goede echo :inlove:
Hanb, gelukkig dat het toch nog opgelost is
Op dit moment faxt de gyn het recept voor de pillen naar onze apotheek, dus dan kan ik het morgenmiddag op gaan halen. Dan moet ik over twee weken voor een controle-echo komen, om te kijken of alles weg is.
Nu ‘moet’ ik mijn gezicht nog in de plooi zien te houden tot ongeveer 22u vanavond, want ik moet naar de cursus voor partners van ASSers. :? Vorige keer vertelde al 1 van mijn medecursisten dat ze een miskraam heeft gehad, nu mijn beurt dus.
Zal heel blij zijn als deze dag voorbij is… Dit was echt mijn breekpunt, ik ben kapot…
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik heb gn zin meer en ik moet ng n half uur werken…
Missme nog op de roze -of blauwe- wolk? :inlove:
@Emmeken36 wrote:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ook van mij!
Oh Han, wat verschrikkelijk! Maar je moet over twee weken al op controle komen dus, hoe snel werken die pillen dan als ze al werken? Wat een narigheid, wat een narigheid! Je weet straks al bijna twee weken dat het mis is en dan moet de grootste klap eigenlijk nog komen als straks alles eruit komt… :hug: :hug: :hug: :hug:
Enne… sterkte vanavond!!
Ze zouden binnen 24-48 uur hun werk moeten gaan doen… Ik hoop het in godesnaam, en ook dat dan over 2 weken mag blijken dat alles weg is…
Sorry meiden, vandaag even geen positieve noot van mij. :oops:
Han, meis toch Even een dikke digitale :hug: Je kan ook niet altijd positief zijn mop :-* Als je maar weet dat we met zijn alle voor je klaar staan en hier zijn als je ons nodig hebt. :-*
Han :hug:
Ik wilde dus ook meel halen om zelf brood te maken. 9,5 km gefietst naar de molen, is hij dicht :wall:
@ Han
Ook van mij :hug: :hug: :hug:
Ook al heb je altijd een positieve instelling of probeer je die iig altijd te hebben, soms is het gewoon ook wel eens goed hem een poosje achter in een kastje te leggen en ff lekker flink negatief/depri te zijn - het één kan uiteindelijk nu eenmaal toch niet zonder het ander.
@Amy82 wrote:
Ik wilde dus ook meel halen om zelf brood te maken. 9,5 km gefietst naar de molen, is hij dicht :wall:
Da’s balen! :hug: Kan je niet aan een tel.nr. komen, zodat je de volgende keer eerst kunt bellen of ze wel open zijn voor je dat stuk op de fiets gaat?
Wel leuk dat jij ook zelf brood bakt.

Zitten nu voor de tigste keer de DVD van Cars te kijken, eigenlijk vooral gekocht voor de oudste, maar die loopt dus nog steeds regelmatig weg om opeens even uit te rusten of te spelen ofzo - ja ja, meneer vindt het gewoon toch nog steeds soms erg spannend/wat eng

(vind het zelf trouwens ook een hele goede film, had ik echt niet verwacht!)
Ik ben eindelijk thuis, maar ga nu eerst even eten…
@babywens wrote:
Ik heb gn zin meer en ik moet ng n half uur werken…
Missme nog op de roze -of blauwe- wolk? :inlove:
Om je heel eerlijk te bekennen lig ik ziek op de bank.
Manlief staat nu te koken (met een beetje hulp van mij)
Heb een dikke keel, koorts, hoofdpijn, spierpijn… Morgen waarschijnlijk weer niet werken! Ik ga niet blijven lopen hiermee, dan maar niet werken, maar moet snel beter worden voor mij en Junior :inlove:
MissMe, gefeliciteerd met je echo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HanB: :thumbup: voor het feit dat je niet over je heen hebt laten lopen en een :hug: omdat je, je rot voelt.
Balen babywens van de :evil: volgende ronde nieuwe kans
Zo, daar ben ik ook weer eens :oops:
Gefeliciteerd Missme!
@HanB wrote:
Nou, dus mooi niet, stom takkemens!! :evil:
In het heel kort komt het er op neer dat ik maar in therapie moet gaan! :wall: Dus heb haar haarfijn verteld dat ik al ruim 20 jaar ervaring bij GGZ heb, gelooft ze niet, omdat ze me te jong vindt! En wat ik dan zou doen als ik een ongeluk had gehad… :shock: Serieus… :twisted: Toen zei ik: Prima, dan zijn we nu klaar met dit gesprek, en kom ik donderdag dus niet. Toen krabbelde ze al terug. Dus nu staat er op het formulier dat ik onder mijn eigen risico eerst onder zeil wil, en dan pas infuus. Maar manlief gaat bellen om de zaak af te blazen, want ik vertrouw zo iemand absoluut niet mijn leven toe. Moet ze eerst maar eens wat cursussen patiëntbehandeling en inlevingsvermogen gaan doen!!! :twisted:
Ik ben in tijden niet zo verschrikkelijk pissig geweest!!! Ik word gewoon niet serieus genomen!
De meeste mensen snappen niet dat je er zo bang voor kunt zijn. Ik heb zelfs een keer een huisarts gehad die met haar injectie in de lucht voor me ging staan, nee daar wordt het beter van :twisted:
En als je een ongeluk krijgt en je hebt echt pijn dan maakt een infuus je waarschijnlijk niets meer uit. Ik heb het met mijn vader meegemaakt die ook doodsbang is. Hem is het achteraf overigens 100% meegevallen.
Overigens wil ik me de volgende keer hier laten prikken als er geen erge spoed is: http://www.prikangst.nl
Hier zijn nu de spannende dagen aangebroken, zit nu op 8 DPO en hoop dus pas op zijn vroegst zaterdag ongi te worden. Maar het liefst niet natuurlijk

Het wordt dus weer spannend deze week met de aantal dagen voor NOD :mrgreen:
Ik zit mezelf echt gek te maken hoor :roll:
ohh niets aan ziek zijn. Beterschap!
@Becky wrote:
Het wordt dus weer spannend deze week met de aantal dagen voor NOD :mrgreen:
Ik zit mezelf echt gek te maken hoor :roll:
Hpelijk heb je meer geluk dan ik had!!
Heb jij al getest dan?
Oh, ik heb het zo koud! Ben gewoon niet warm te krijgen Zo maar even een warme douche nemen denk ik…Dan kan ik daarna lekker met een kopje thee Grey’s Anatomy kijken :inlove:
Beterschap missme!
Hier is de kleine man ook al weer rond half vijf in slaap gevallen, nadat hij de hele dag al op de bank lag en al erg veel geslapen had. We konden hem vanavond ook zo op bed leggen, ging nog een boekje voorlezen, maar halverwege had hij de kracht er niet meer voor. Helaas moet ik morgen gewoon weer aan het werk, ben net vijf weken thuis geweest, dus kan echt niet zomaar zeggen dat ik niet kom. Gelukkig komt mijn moeder hier al heen in alle vroegte en blijft slapen. Wat een gedoe ook als je kindje ziek is, gelukkig gebeurd dat niet zo vaak.