Nou vergeet bijna jullie vertellen hoe het was!
Vruchtzak, vruchtje, dooierzak alles aanwezig!
En niet te vergeten het hartje.
Het klopte, we hebben een goed kloppend hart gezien!
:dance: :inlove: :dance: :inlove:
Gefeliciteerd meis. :-*
Super!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ohhh kan wel huilen, eindelijk eens goed nieuws!!! :inlove: :inlove: Gefeliciteerd meid!!!
Wij zijn ook super blij!!
@Lindaaa wrote:
Ohhh kan wel huilen, eindelijk eens goed nieuws!!! :inlove: :inlove: Gefeliciteerd meid!!!
nou idd wat je zegt, eindelijk eens goed nieuws! :dance:
super hoor Missme! Had je bij de junimama’s ook al gefeliciteerd

Han, wat fijn dat het opgelost is, en dat ze naar je geluisterd hebben! :hug:
Becky, wat een speciale droom zeg, wow :inlove: ik zeg ook testen

en durfde niet te testen, omdat ik dat niet te vroeg wilde doen. en dan heb ik nu achteraf gezien gewoon al met 3 weken en 3 dagen positief getest :wall:
Babywens, hoop niet dat je ongi door gaat zetten :hug:

Linda, hopelijk knapt Tygo snel weer op :hug: beterschap voor je kleine mannetje!
Ik heb weer 2 amarillys (?) bollen in de vensterbank staan, vind die altijd zo mooi :inlove:
@Amy82 wrote:
Ik heb weer 2 amarillys (?) bollen in de vensterbank staan, vind die altijd zo mooi :inlove:
eh, de bloemen dan he, als ze uitkomen. de bollen nu ansich zijn niet zo boeiend :mrgreen:
@Amy82 wrote:
@Amy82 wrote:Ik heb weer 2 amarillys (?) bollen in de vensterbank staan, vind die altijd zo mooi :inlove:
eh, de bloemen dan he, als ze uitkomen. de bollen nu ansich zijn niet zo boeiend :mrgreen:
:mrgreen:
Hier een foto van de echo…
@Amy82 wrote:
Becky, wat een speciale droom zeg, wow :inlove: ik zeg ook testen(moet ik nodig zeggen, ik die ook niet durfde te testen :mrgreen:)
en durfde niet te testen, omdat ik dat niet te vroeg wilde doen. en dan heb ik nu achteraf gezien gewoon al met 3 weken en 3 dagen positief getest :wall:
:
Ik durf en wil niet testen ivm teleurstelling :shifty: Wil pas testen als ik echt overtijd ben :shifty:
Nu al een prachtig kindje!!! :inlove:
Missme, gefeliciteerd!!! Super meid!!! :-*
wow Missme :inlove: ja, dat ringetje beneden jouw kindje, dat was bij mij dus alleen te zien geen vruchtje :wall:
@Becky wrote:
@Amy82 wrote:
Becky, wat een speciale droom zeg, wow :inlove: ik zeg ook testen(moet ik nodig zeggen, ik die ook niet durfde te testen :mrgreen:)
:
Ik durf en wil niet testen ivm teleurstelling :shifty: Wil pas testen als ik echt overtijd ben :shifty:
herkenbaar :roll: :hug:
Vind het ook dubbel … Want ik gun het jou ook zo!
21 nov. 2e echo…
@ Han
Jammer dat het op deze manier moest, maar dit heb je iig nu wèl eens goed geregeld. :-*
@ missme
Mooi nieuws meid! :dance:
Was het idd wel weer :mrgreen: eens tijd voor hier.
@Becky wrote:
Haha, dat zei ik bij de 2e en 3e ook, maar heb toen allebei de keren uiteindelijk toch niet zo lang kunnen wachten en op/vlak voor NOD getest (maar was toen wel al vrij zeker dat ik zwanger was door m’n temp. curve ;))
:twisted: :twisted: :twisted: zijn toch nog niet helemaal weg, maar goed, normaal is het ook altijd een dag of 5.
Nog een weekje en de jongste is alweer 1 jaar :o - en het lijkt wel of m’n eierstokken nu met de dag harder gaan rammelen. 8) :lol:
Hoewel ik er aan de andere kant toch eigenlijk nog helemaal niet aan moet denken binnenkort alweer zwanger te zijn (vind het nu dan ook best een gek idee dat toen de middelste 1 jaar was, we al 3 maanden ‘voor het echie’ bezig waren en met 14 maanden bleek ik toen weer zwanger - zou nu dus al over 2 rondes zijn! :shifty: )…[/i]
@Iuno wrote:
@Becky wrote:Ik durf en wil niet testen ivm teleurstelling :shifty: Wil pas testen als ik echt overtijd ben :shifty:
Haha, dat zei ik bij de 2e en 3e ook, maar heb toen allebei de keren uiteindelijk toch niet zo lang kunnen wachten en op/vlak voor NOD getest (maar was toen wel al vrij zeker dat ik zwanger was door m’n temp. curve ;))
i]
Ja maar die hou ik niet bij he

Mooie echo!
Thanks!
@Becky wrote:
@Iuno wrote:
@Becky wrote:Ik durf en wil niet testen ivm teleurstelling :shifty: Wil pas testen als ik echt overtijd ben :shifty:
i]
Ja maar die hou ik niet bij heIk doe het enkel met ovutesten
![]()
Daarom was het bij mij eigenlijk extra stom om toen al/überhaupt te testen, want ik wist het toch al. :lol:
Zonder temp. curves sta ik ook altijd in dubio, hoor. Aan de ene kant wil je het zo snel mogelijk weten, maar aan de andere kant kosten die tests wel geld (al doe ik nu in zo’n geval eerst een goedkope ovu-test, die reageren ook bij een zs en zijn nòg goedkoper dan goedkope zs-tests ;)) en als je een paar dagen meer geduld opbrengt, weet je het meestal zo ook al (of de :twisted: :twisted: :twisted: zijn er, of ze blijven weg - in beide gevallen weet je het eigenlijk ook wel zonder test).
@ Han
Heb trouwens uiteindelijk alleen deeg voor brood gemaakt (dat mòest echt, anders hebben we vanavond niets te eten) en ben met de kids en hond naar buiten geweest. Na het eten ff met de middelste op bed gaan liggen (was doodop, maar wilde natuurlijk eigenlijk niet slapen :roll: ) en dus ook ff zelf in slaap gevallen. Wat later duf wakker geworden en zit er nu nog van bij te komen. :lol:
Hond moet er zo eigenlijk nog wel ff uit, maar denk dat ik of ff snel alleen ga terwijl de jongste 2 nog op bed liggen, of dat ik vanavond gewoon wat vroeger ga… :think: