Augustus- en Septemberstoppers 2011 #6 Al drie zwangeren!!!

Ik pik ook even zo’n :hug: mee!

Die :hug: werkt goed hoor!

Moet jij nog een echo laten maken Linda?

Hè gat Han… da’s idd niet waar je op rekent/hoopt… :hug:

Ga ook heel hard meeduimen dat je over 2 weken gewoon nog iets minder ver blijkt te zijn (ik ben bij m’n 1e 2 zs ook al in het begin gelijk 1 week ‘teruggezet’ door de gyn.)! :pray: :hug:

@ missme

Wens je hele mooie dagen!

@ emmeken

Ook voor jou :hug: - kan het geen innestelingsbloedinkje geweest zijn?

Hier niet veel te melden. Schijn tegenwoordig m’n eisprong te voelen, ben ik achtergekomen (men, wat steekt dat! :? ). Nu weet ik dan natuurlijk nog niet of m’n ei er dan aankomt of springt, maar als het het laatste is, hebben we het ‘precies op tijd’ gezellig gehad deze maand. :shifty:

Laatste 2 cycli na m’n eisprong altijd (weer) meer afscheiding gehad, maar nu (nog?) niet. Geen idee of dat wat zegt, want kan me niet meer echt herinneren hoe dat de vorige 2x was, bij de ‘normale’ cycli en toen ik zwanger bleek… :think: Ben je er (nog) niet zo mee bezig, ben je het toch. :roll: :lol:

Al weet ik ook wel dat het ijdele hoop is te hopen dat het dit keer (zeker (zonder echte timing) eens echt vlot raak zou zijn.

Heb er altijd van gedroomd om ‘zomaar’, ‘per ongeluk’ zwanger te raken, of anders al gelijk in ronde 1, :silenced: maar wij behoren toch gewoon tot de ‘gemiddelde’ stellen, die er ‘gemiddeld’ lang overdoen - het zij zo, zijn al lang blij dat het überhaupt mag lukken, zonder allerlei toeters en bellen als mmm en ook (tot nu toe iig) zonder mk…

Voel me doodmoe… Net ook even liggen slapen op de bank, terwijl de meisjes tv zaten te kijken. :oops: Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Voel me een beetje lamgeslagen of zo. Ik heb wat rond gezocht op internet, en lees zowel positieve als negatieve verhalen van vrouwen die ook met 7 weken een leeg vruchtzakje hadden… Twee weken duren wel lang… :frowning:

Ik had deze maaNd ook meer afscheiding na mijn ei. Wat betekent dat?

Die droom heb ik ook :oops:

Rust maar lekker uit Han :hug:

Jeetje Han :hug: had het vanmiddag wel al gelezen, maar nog geen mogelijkheid gehad om te reageren… Heb je echofoto gezien… nou ben ik altijd wel heel positief, maar dit ziet er toch niet echt goed uit potverdorie :hug: hoop dat het toch nog goed gaat komen zeg! :pray: En ik zou echt vragen of je niet volgende week al een echo kan krijgen…

Missme, heel veel plezier morgen met trouwen, jullie dag! :inlove:

Eigenlijk weiger ik gewoon de moed op te geven… De tranen zitten me enorm hoog, vooral als ik naar mijn twee mooie meiden kijk, maar ik voel de vechtlust binnen in me branden. Ik hoop heel heel heel hard dat dit kleintje zich alsnog gaat bewijzen!!! :pray: :pray: :pray:

Han :-* :hug:

Eef harde werker, lekker weekend? :-*

@HanB wrote:

Eigenlijk weiger ik gewoon de moed op te geven… De tranen zitten me enorm hoog, vooral als ik naar mijn twee mooie meiden kijk, maar ik voel de vechtlust binnen in me branden. Ik hoop heel heel heel hard dat dit kleintje zich alsnog gaat bewijzen!!! :pray: :pray: :pray:

heel goed Han!!!

Nu hoop ik helemaal dat ik woensdag een goede echo heb zeg… zou de 1e zijn van ons groepje :pray:

Je hebt vast een goede echo! Tis wel een spannend forum zeg…

@Krabje wrote:

jaaaa gelukkig wel!! wéér 4 dagen vrij. wat een straf :liar: :mrgreen:

en dan volgende week op de helft van de werkweek echo, pfffffffffff

Ja heel vervelend zo’n weekend :liar:

Ik bel je morgenvroeg even. Kunnen we gelijk sjopdatum plannen!

@Krabje wrote:

Ja heel vervelend zo’n weekend :liar:

Ik bel je morgenvroeg even. Kunnen we gelijk sjopdatum plannen!

is goed!!! :-*

Zo, einde gemaakt aan mijn samenwerking met ex van mijn man. Heb er nu echt schoon genoeg van. Stom wicht! :evil:

@Amy82 wrote:

@Krabje wrote:

jaaaa gelukkig wel!! wéér 4 dagen vrij. wat een straf :liar: :mrgreen:

en dan volgende week op de helft van de werkweek echo, pfffffffffff

Spannend, spannend!!! :pray: :pray: :pray:

Heel raar, ik zei laatstt toch dat onze vaste telefoon kapot was?

Sinds deze week doet ie het weer gewoon, zal wel aan de telefoonlijn hebben gelegen ofzo…

@HanB wrote:

Zo, einde gemaakt aan mijn samenwerking met ex van mijn man. Heb er nu echt schoon genoeg van. Stom wicht! :evil:

Hoezo dan? Vertel…

:hug:

Ach, laten we het er op houden dat ze willens en weten werkelijk elke samenwerking saboteert, en eveneens willens en wetens de toekomst van haar zoon saboteert. Zou me zelfs niets verbazen wanneer ze Munchen by proxi zou blijken te hebben. Mens spoort echt niet, zo psychotisch als wat als je het mij vraagt. :wall: