Augustus- en Septemberstoppers 2011 #6 Al drie zwangeren!!!

Niet bang zijn, genieten jij!!! En vandaag en morgen zeker!! Heeeeeeeeeeel erg veel plezier!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Thanks!!

Han, ga je die echo er nog op zetten? Zoja. wanneer? :slight_smile:

Nu!

Klik voor echo

Hier ook alweer dikke pech vandaag, het houdt echt niet op deze week! :cry:

Begin van de week was het een beetje nat in de meterkast, uitvoerder erbij gehaald. Tja, wat kon dat zijn? Hij kon het niet zien en we moesten maar even afwachten hoe het aan het einde van de week zou zijn. Die middag was het al wat opgedroogd, dus het was vast niks… Totdat ik vanmorgen de heldere opleving had toch eens te gaan kijken en het regende zo’n beetje in de meterkast!!! Had net mijn tweede was aan vanmorgen, dus zou het daar weg komen? Heb alles meteen maar uitgezet en de uitvoerder maar weer gebeld. Monteur stond al op de stoep zodra ik Tygo weg gebracht had. Die zag ook zo gauw niet wat er aan de hand was, toch maar even een waterslang op de afvoer bij de wasmachine gedaan en daar drupte het weer alle kanten op in de meterkast, hij stormde echt weer naar boven om de kraan uit te zetten, zo heftig!! Meteen kwam de uitvoerder met nog een stel mannen, mijn hele badkamer stond gewoon vol met mannen!! (wie heeft dat nou? :-P) en er moesten toch wat tegels uit gehaald worden om te zien waar de oorzaak lag. Na wat geboor en al kwamen ze pas de boosdoener laten zien, er heeft iemand gewoon in een leiding lopen boren! Ze waren zo ontzettend flauw! Bewijs is meegenomen en denk dat er op de bouw nog wel gezocht gaat worden naar degene die dit geflikt heeft. Buis zat er nu weer in, zometeen komt de timmerman en er moeten nog nieuwe tegels geleverd worden voor ik echt weer een mooie badkamer heb. Maar ben blij dat we dit nu wel zo snel verholpen hebben! Zo liep mijn dag weer heel anders dan gepland, met weer een hoop stress! Maar goed, geluk bij een ongeluk dus dat ik nu thuis ben en dit ontdekte en dat er meteen wat aan gedaan kon worden!!

Wow… :shock:

Nu ga ik echt mijn spullen pakken!

TROUWEN :inlove: :inlove: :inlove:

Ow Han, daar is echt niet veel op te zien he? :frowning:

Ik hoop zo dat het bij jou wel goed zit!!! :pray: :pray: :pray:

@Lindaaa wrote:

Hier ook alweer dikke pech vandaag, het houdt echt niet op deze week! :cry:

Begin van de week was het een beetje nat in de meterkast, uitvoerder erbij gehaald. Tja, wat kon dat zijn? Hij kon het niet zien en we moesten maar even afwachten hoe het aan het einde van de week zou zijn. Die middag was het al wat opgedroogd, dus het was vast niks… Totdat ik vanmorgen de heldere opleving had toch eens te gaan kijken en het regende zo’n beetje in de meterkast!!! Had net mijn tweede was aan vanmorgen, dus zou het daar weg komen? Heb alles meteen maar uitgezet en de uitvoerder maar weer gebeld. Monteur stond al op de stoep zodra ik Tygo weg gebracht had. Die zag ook zo gauw niet wat er aan de hand was, toch maar even een waterslang op de afvoer bij de wasmachine gedaan en daar drupte het weer alle kanten op in de meterkast, hij stormde echt weer naar boven om de kraan uit te zetten, zo heftig!! Meteen kwam de uitvoerder met nog een stel mannen, mijn hele badkamer stond gewoon vol met mannen!! (wie heeft dat nou? :-P) en er moesten toch wat tegels uit gehaald worden om te zien waar de oorzaak lag. Na wat geboor en al kwamen ze pas de boosdoener laten zien, er heeft iemand gewoon in een leiding lopen boren! Ze waren zo ontzettend flauw! Bewijs is meegenomen en denk dat er op de bouw nog wel gezocht gaat worden naar degene die dit geflikt heeft. Buis zat er nu weer in, zometeen komt de timmerman en er moeten nog nieuwe tegels geleverd worden voor ik echt weer een mooie badkamer heb. Maar ben blij dat we dit nu wel zo snel verholpen hebben! Zo liep mijn dag weer heel anders dan gepland, met weer een hoop stress! Maar goed, geluk bij een ongeluk dus dat ik nu thuis ben en dit ontdekte en dat er meteen wat aan gedaan kon worden!!

sodeju!!! In de meterkast!!! :shock: Wtf??? Welke idioot gaat er nou in de buizen lopen boren??? :wall: :wall:

Gelukkig was je thuis inderdaad zeg! :hug: :-*

@Lindaaa wrote:

Thanks lieffie…

Ik ga een mok warme choco maken voor mezelf en Robyn. :wink:

Vandaag mag ik me van mezelf laten gaan op teveel eten en drinken, morgen weer terug op regime! :lol:

Missme: Een hele fijne dag morgen! Geniet ervan, voor je het weet is het voorbij!

Han: Dikke knuff. Ga zo even naar je echo kijken.

Lindaa: oh das ook lekker zeg. Nu maar hopen dat alles snel verholpen is.

Ik heb net lekker met manneke cakejes gebakken. Nu even laten afkoelen en straks versieren. Mmmmm heb er nu al zin in!

@HanB wrote:

@Lindaaa wrote:

Thanks lieffie…

Ik ga een mok warme choco maken voor mezelf en Robyn. :wink:

Vandaag mag ik me van mezelf laten gaan op teveel eten en drinken, morgen weer terug op regime! :lol:

haha dat zeg ik de hele week al! :wink:

Ik hoop dat ik zo streng voor mezelf kan zijn. :lol:

Heb al moeite genoeg moeten doen om op dit gewicht te komen en te blijven, dus dat ga ik niet zomaar saboteren! :wink:

@babywens wrote:

Ik ben het even zo zat als ik.bedenk dat deze maand voor niets is geweest. Kijk soms duurt zwanger worden lang. Maar zonder sex wordt het helemaal niets. Heb er gewoon geen geduld voor en ik neem het hem ook wel wat kwalijk…

Slechthé… :oops: :oops:

Hier ook weer, meneer was moe, maar wel nog films kijken in bed. En daar is ie dan niet moe voor? Echt frustrerend.

En nu voel ik me niet lekker :frowning:

Hier overigens nog steeds geen positieve ovutest, dus wat dat betreft vind ik het nog niet zo heel erg. Maar hij weet dat niet, dus voor hetzelfde geld was ie wel positief…

@Missme1 wrote:
@ukkie27 wrote:
Overigens kan 1 keer al genoeg zijn :hug:

Las van de week een berichtje van iemand die alleen seks heeft gehad 3 dagen voor de eisprong omdat manlief daarna naar het buitenland ging. Toch is ze nu zwanger. Dus het kan :mrgreen:

Ja druif, zo is het bij mij gegaan. Alleen was manlief niet in buitenland, maar druk.

En hij had geen zin. Heb toen zelfs ruzie gemaakt dat deze maand voor niks was.

Door hem :oops: en nu zwanger.

Morgen komt mvm om 9.00 ben benieued!

Om 11.30 trouwjurk passen de laatste keer

Han, succes morgen!! :inlove:

:oops:

Han, wat erg :frowning:

Hopelijk ben je gewoon minder lang zwanger dan je dacht en is er straks wel iets te zien :hug:

Er schiet net een rare gedachte door mijn hoofd: misschien zijn het er wel twee, en zijn ze daarom nog zo klein dat we ze niet kunnen zien… :oops: :o :shock: Het zal toch niet? :think: Kan dat uberhaupt?

Han: je bent gewoon niet zo lang zwanger als je denkt! :hand:

Linda -naamgenootje :slight_smile: in de meterkast! Wtf!y

MissMe: geniet ervan meid! Het is een speciale dag

Schop hem ukkie! Ook eentjevan mij :angel:

Oh jee ik geloof dat er hier een aantal mensen wel een paar knuffels kunnen gebruiken dus voor iedereen die het nodig heeft, neem er maar een paar:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

En Missme gaat morgen lekker trouwen, veel plezier, maak er een mooie dag van! :dance:

Het is te vroeg maar ik geloof dat ik toch echt ongesteld geworden ben :? Omdat het bloedverlies gisteren vrij minimaal was vanmorgen wel een testje gedaan en daar leek een vage schaduw op te staan, maar echt te vaag om iets mee te kunnen. Als deze menstruatie een ander verloop heeft dan normaal doe ik maandag nog wel een testje maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat we nu aan de volgende ronde begonnen zijn. Ach, 2x de 1e keer raak was ook wel erg veel gevraagd he :wink:

@Emmeken36 wrote:

Oh jee ik geloof dat er hier een aantal mensen wel een paar knuffels kunnen gebruiken dus voor iedereen die het nodig heeft, neem er maar een paar:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

En Missme gaat morgen lekker trouwen, veel plezier, maak er een mooie dag van! :dance:

Het is te vroeg maar ik geloof dat ik toch echt ongesteld geworden ben :? Omdat het bloedverlies gisteren vrij minimaal was vanmorgen wel een testje gedaan en daar leek een vage schaduw op te staan, maar echt te vaag om iets mee te kunnen. Als deze menstruatie een ander verloop heeft dan norma

al doe ik maandag nog wel een testje maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat we nu aan de volgende ronde bego

nnen zijn. Ach, 2x de 1e keer raak was ook wel erg veel gevraagd he :wink:

Ik neem er eentje!

Jammer dat je ongesteld bent…

Lieve Han, heel veel sterkt knufff hopelijk over 2 week een prachtig beebje te zien

Ik verveel me en moet eigenlijk het huishouden doen…

Hoe voel je je Han?