Augustus- en Septemberstoppers 2011 #6 Al drie zwangeren!!!

Han succes met de echo straks. Ik duim voor een mooi kloppend hartje!

Ben weer thuis.

We hebben een vruchtzakje gezien, maar (nog) geen vruchtje.

Over twee weken krijgen we een nieuwe echo…

:cry:

@HanB wrote:

Ben weer thuis.

We hebben een vruchtzakje gezien, maar (nog) geen vruchtje.

Over twee weken krijgen we een nieuwe echo…

:cry:

Huh? Meen je niet! Maar twee weken zijn wel lang zeg, kan het niet eerder?

:hug:

Gyn wil het zekere voor het onzekere nemen…

Gad, dit is toch niet wat je gehoopt had! Maar kan je je zo zwanger voelen als er geen vruchtje is? Ik snap er helemaal niks van, ongelooflijk dit!

Hoe voel je je eronder?

@ Hanb Jeetje dat is schrikken!

Ik ga heel hard duimen voor een mooie echo over 2 weken !

Heb al een paar dagen het gevoel dat mijn klachten afnemen… Minder pukkeltjes, minder misselijk… Buik lijkt ook kleiner te worden…Ik weet het niet hoor… Ik doe mijn best om positief te blijven, en te hopen op een goede echo over twee weken, maar heb al vanaf het begin het gevoel dat er iets niet klopt, dus tja…

O Han wat vreselijk! Blijf wel hoop houden hoor al lijkt me dit even heel moeilijk nu na zo’n echo. :hug: :-*

Heb voor mezelf geleerd dat jij het beste weet hoe jij je voelt en wil je dus geen valse hoop geven. Ga wel heel erg hard duimen dat het toch allemaal goed zit!!!

Han, wat rot zeg!!! :hug:

Maar wat houdt het precies is, Of wat kan het inhouden in het slechtste geval dan??

Hier MvM langs geweest. Nou die test knalde eruit, De streep was dikker dan de controle streep haha, Genoeg hormonen dus,

Nu uitkijken naar de echo, maar 31 oktober is zoooo ver weg :frowning:

Thanks girls…

MissMe: het kan betekenen dat ik een miskraam krijg, en het kan betekenen dat ik minder lang zwanger ben dan we dachten… Anything is possible…

Han, nee meis :hug: Mijn duimen gaan de komende 2 weken overuren draaien voor je :-*

oh wat erg!! :hug: ik vind het heel erg!!

meiden ik ga nu aflsuiten, straks al richting 1e plaats van bestemming voor het geheel --> Trouwen… Vanavond diner met de getuigen…

We zijn zaterdag pas weer thuis,

xxx en ik denk aan jullie!!

Missme, have fun!! :inlove:

Goed, ik weiger helemaal bij de pakken neer te gaan zitten, dat is gewoonweg niet mijn ding. Vandaag wordt een baaldag. Morgen kan ik er weer tegen. Denk erom: ik wil hier positieve verhalen horen!!! :naughty:

Ik heb het lijstje aangepast, we gaan door voor mooie echo’s en gezonde kleine babietjes!!!

Zal ik de echo-foto toch scannen en showen? Kunnen jullie hem instralen, zodat we over twee weken toch een knipperlichtje zien… :wink:

@Missme1 wrote:

oh wat erg!! :hug: ik vind het heel erg!!

meiden ik ga nu aflsuiten, straks al richting 1e plaats van bestemming voor het geheel --> Trouwen… Vanavond diner met de getuigen…

We zijn zaterdag pas weer thuis,

xxx en ik denk aan jullie!!

Heeeeeeeeel veel plezier meis!!! :-* :inlove: Geniet van JOUW dag!!!

ik wil hem wel zien hoor!

@Missme1 wrote:

Han, wat rot zeg!!! :hug:

Maar wat houdt het precies is, Of wat kan het inhouden in het slechtste geval dan??

Hier MvM langs geweest. Nou die test knalde eruit, De streep was dikker dan de controle streep haha, Genoeg hormonen dus,

Nu uitkijken naar de echo, maar 31 oktober is zoooo ver weg :frowning:

Die dikke streep is er niet voor niks, bij mij was hij juist heel licht! Dus maak je geen zorgen, het zit echt wel goed!!! :inlove:

Tja, maar als ik dan naar jou kijk en naar Han… dat maakt me wel bang hoor!

Jij gaat gewoon een mooie echo krijgen, MET knipperlichtje! Je hebt toch wel gelezen wat ik schreef??? Ik wil alleen maar positief nieuws! :hand: