@babywens wrote:
Haha dat zou een goede bak zijn han!
Ik ga naar bed. Geniet vd echo! En laat ff wete0n hoe t was.
Slaap lekker meis, morgen weer een nieuwe frisse dag!!! :-*
@babywens wrote:
Haha dat zou een goede bak zijn han!
Ik ga naar bed. Geniet vd echo! En laat ff wete0n hoe t was.
Ik weet het ook niet hoor en ik ben niet zwanger. Ga nu echt slapen. :mrgreen:
@HanB wrote:
Ik vergeet nog iets? :think:
Vertel?
Zwanger en godvergeten dement, dus ik weet het echt niet! :lol:
@HanB wrote:
Mutsje laat eindelijk zien wat ik al die tijd al zeg… Ze denkt zooooooo negatief over zichzelf, en snijdt zich daar zo hard mee in de vingers… Zij vond dat ze het niet goed genoeg kon, dus liet ze niet zien wat ze wel kon, en kon ze er dus ook niet achter komen dat het wel degelijk hartstikke goed was wat ze deed! Hoezo faalangst??? :wall: En zo gaat het met werkelijk alles. Als zij denkt dat ze het niet kan, of zal leren, weigert ze haar best te doen, en redt ze het inderdaad niet… :doh:
Ja Han succes morgen, en Linda je hebt helemaal gelijk hoor zou ik ook hebben als mijn kerel helemaal niet mee zou werken als het zo ver is.
vooruit.
Hoe word ik hier wel eens genoemd?
juist ja :mrgreen:
En hoe heet Marga?
juist ja!
bingo!
Oh ja? :shock:
Dat heb ik dan helemaal gemist!!! :oops:
@Iuno wrote:
@HanB wrote:Mutsje laat eindelijk zien wat ik al die tijd al zeg… Ze denkt zooooooo negatief over zichzelf, en snijdt zich daar zo hard mee in de vingers… Zij vond dat ze het niet goed genoeg kon, dus liet ze niet zien wat ze wel kon, en kon ze er dus ook niet achter komen dat het wel degelijk hartstikke goed was wat ze deed! Hoezo faalangst??? :wall: En zo gaat het met werkelijk alles. Als zij denkt dat ze het niet kan, of zal leren, weigert ze haar best te doen, en redt ze het inderdaad niet… :doh:
Herken dat maar al te goed… Hier de oudste… Weet wel dat je dan moet proberen extra geduld met zo’n kind te hebben en zoveel mogelijk moet motiveren, maar o wat is het vaak vermoeiend…
@ babywens
Ach meis… :hug:
En je zeurt helemaal niet, hoor. :-*
Heb hem nog niet, maar ben ook niet zwanger :oops:
En zelfs niet blond. :lol:
@HanB wrote:
Oh ja? :shock:
Dat heb ik dan helemaal gemist!!! :oops:
Hoe weet jij nou of je al of niet zwanger bent??? :naughty:
Voor zo ver ik weet dan.
En nu ga ik echt naar bed, want we moeten er om 7u alweer uit, om de meiden op tijd weg te kunnen brengen voor de echo!!!
Trusten lieve schatten!!! :-* :inlove:
Trusten en genieten he morgen! denk er om.
Geniet ervan straks Han! Eindelijk is het zover!
Potverdikke, heb ik hier gewoon een naamgenoot!
goedemorgen!
Linda, hoe is het nu met jouw buikpijn?
Han, heel veel succes vandaag! Hoelaat ga je het nieuws posten op kok?
Goedemorgen
Paar dagen terug me weer aangesloten. Maar wat kletsen jullie veel zeg !
Heb net de 8 pagina’s van dit topic terug zitten lezen !
Dus ik spring er vanaf hier weer in! Dagelijks !
Ik zou ook graag weer op het lijstje willen
Kimberly 23 jaar 2 kindjes klussend voor een 3e !
Gaan de vruchtbare dagen in! En weer goed aan de klus! Vorige maand lag het stil.
Maar we willen toch zo graag voor een 3e gaan. Dat we het dan maar gewoon doen ! De oudste word morgen 6 jaar ! Waar blijf de tijd ?
Jij bent 23 en je oudste word gewoon 6? Jeetje! Respect!
En mijn buikpijn is helaas nog steeds aanwezig. Gisteravond leek het bloedverlies bijna afgelopen te zijn, maar helaas… Ben het maandverband ook al goed beu! Gistermiddag heeft de verloskundige me ook eindelijk geprobeerd te bellen, maar we waren op verjaardag van mijn nichtje. Hopelijk belt ze vandaag weer of anders moet ik er toch zelf nog maar even achteraan bellen.
We doen het hier vanmorgen lekker rustig aan en ik breng Tygo straks lekker bij beppe zodat ik een dagje voor mijzelf heb. Nou ja, voor mezelf… heb helaas genoeg te doen nog hier in huis! Maar ja, doe het lekker rustig aan!
@Lindaaa wrote:
Jij bent 23 en je oudste word gewoon 6? Jeetje! Respect!
En mijn buikpijn is helaas nog steeds aanwezig. Gisteravond leek het bloedverlies bijna afgelopen te zijn, maar helaas… Ben het maandverband ook al goed beu! Gistermiddag heeft de verloskundige me ook eindelijk geprobeerd te bellen, maar we waren op verjaardag van mijn nichtje. Hopelijk belt ze vandaag weer of anders moet ik er toch zelf nog maar even achteraan bellen.
We doen het hier vanmorgen lekker rustig aan en ik breng Tygo straks lekker bij beppe zodat ik een dagje voor mijzelf heb. Nou ja, voor mezelf… heb helaas genoeg te doen nog hier in huis! Maar ja, doe het lekker rustig aan!