Augustus- en Septemberstoppers 2011 #6 Al drie zwangeren!!!

Oh das ook lekker dan…

Klinkt niet goed. Kun je zomaar de samenwerking stopzetten? Lijkt mij lastig

Ik kan dat ja. In mijn geval betekent dat dat F alle communicatie met haar verder op zich neemt. Nu deed hij dat grotendeels al, maar ook RL ga ik niet meer met haar praten. Dus ook niet meer bij de evaluaties bij GGZ die we tot nog toe met zijn vieren hadden met onze begeleiders samen. Ik zal haar niet meer zien als Maarten gewisseld moet worden. Gewoon helemaal niets meer, want als ik dat mens zie maak ik haar serieus met de grond gelijk. :twisted:

Hoe is de omgansregeling dan? Hoe vaak is hij bij jullie?

Om de week een hele week. Het is een 50-50% verdeling. Ene week hier, andere week daar. Wisselmoment op vrijdag.

He Han jij heb je dag niet. Maar als de communicatie zo moeilijk gaat kun je maar beter met niet te veel mensen zijn. Ik neem aan dat jij wel met je ml op een lijn zit wat betreft de hele zaak.

Ok… Dus eigenlijk zie(zag) je ex dus elke week?

Marga: Ja, lief en ik zitten wat dit betreft volledig op 1 lijn, en kunnen er erg goed over praten (en schelden, vloeken en tieren ;)) samen. :slight_smile: En nee, dit is echt mijn dag niet nee! :wink:

Krabje: Ja, die zagen of spraken we elke week. Zo bestond er ook een blog, waarop elke dag bij zou worden gehouden wat er in M’s leven gebeurde. Dat blog werd niet of slecht bij gehouden in de weken dat hij daar was, dus dat hebben we vanavond gedelete. Ze zal wel weer flink over de emmer gaan als ze daar achter komt! :lol:

Ok ze is niet echt lekker bezig dus.

Maar wel fijn dat jullie zo op één lijn zitten.

Wat een narigheid allemaal Han!!

Maar ik zie opeens je foto van de cb test en bedacht me opeens dat jou laatste cb test wel veranderd was ook qua aantal weken. Het zit toch allemaal wel goed toch? DAT MOET HOOR!!!

Egwel! Hij mag dan een auti zijn, en ik een bp, we hebben echt met recht een heerlijke, geweldige relatie! :inlove:

@Lindaaa wrote:

Wat een narigheid allemaal Han!!

Maar ik zie opeens je foto van de cb test en bedacht me opeens dat jou laatste cb test wel veranderd was ook qua aantal weken. Het zit toch allemaal wel goed toch? DAT MOET HOOR!!!

Mja… Dat leek mij nou ook… Ga misschien morgen nog meer testen halen… :think:

@HanB wrote:

Egwel! Hij mag dan een auti zijn, en ik een bp, we hebben echt met recht een heerlijke, geweldige relatie! :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Vreselijk die onzekerheid!!

:dance: :dance: :dance: :dance: Mijn cluppie heeft met 1-4 gewonnen in Odense :dance: :dance: :dance:

Hub komt morgen blij weer thuis!

Blije mannen zijn altijd erg prettig in de omgang! :mrgreen:

Hoe is het nu met jou krabje? Ga je meteen voor je laatste poging? Is dit echt je allerlaatste poging? :-S

Lindaa het gaat niet zo heel goed. Ik heb me van de week ziek gemeld. Mijn vaatje is vol na alle gebeurtenissen van de laatste 2 jaar.

We gaan nog niet gelijk door. Volgende week gesprek met de arts om laatste poging door te spreken. Maar ws gaat de poging ergens volgend jaar plaats vinden.

En ja dat wordt echt de allerlaatste poging. Hub en ik hebben het er over gehad en wij zijn dan echt klaar. We hebben er dan echt alles aangedaan. We hebbn er dan ruim 2 jaar dokteren opzitten, 9 iui’s en dan 4 icsi’s.

Maar we hopen natuurlijk dat de laatste wel aanslaat en we toch een 2e kindje mogen krijgen :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe is het nu met jou? Wordt het vloeien al wat minder?

Chantal, gefeliciteerd met de 4-1! :dance:

enne, big hug!! :-*

Eef 2x bedankt! :-*

is het al 13 november?

dan ben ik trouwens ‘alweer’ bijna 9 weken :inlove: