Tis bijna 13 november! Dag ervoor komt Sinterklaas ook in NL aan!
@Krabje wrote:
Lindaa het gaat niet zo heel goed. Ik heb me van de week ziek gemeld. Mijn vaatje is vol na alle gebeurtenissen van de laatste 2 jaar.
We gaan nog niet gelijk door. Volgende week gesprek met de arts om laatste poging door te spreken. Maar ws gaat de poging ergens volgend jaar plaats vinden.
En ja dat wordt echt de allerlaatste poging. Hub en ik hebben het er over gehad en wij zijn dan echt klaar. We hebben er dan echt alles aangedaan. We hebbn er dan ruim 2 jaar dokteren opzitten, 9 iui’s en dan 4 icsi’s.
Maar we hopen natuurlijk dat de laatste wel aanslaat en we toch een 2e kindje mogen krijgen![]()
![]()
![]()
Hoe is het nu met jou? Wordt het vloeien al wat minder?
Oh wat lijkt me dat ook zwaar en kan me voorstellen dat het vaatje vol zit, want dit gaat je niet in de koude kleren zitten! het idee alleen al van een laatste poging…

Goedemorgen.
Lindaa: Dikke knuff.
HAn: Hoe is het nu? Heb je een beeje kunnen slapen vannacht?
Missme: Heel veel plezier vandaag en alvast gefeliciteerd!!!
Eef: :-*
Goeiiiieeeemorgen!!
Zullen we er met z’n allen gewoon een leuke positieve dag van gaan maken? Missme trouwt vandaag, dus laten wij in dezelfde rozemantische sfeer gaan zitten!! :inlove: Voor degenen die getrouwd zijn, kunnen jullie niet even wat mooie jurken showen? :inlove:
Zal zo eens gaan douchen voor de tegelzetter hier weer voor de deur staat. Dan eens even zien wat we gaan doen vandaag.
Tygo wil graag een kijkdoos maken, maar aangezien de kleine jongen echt nooit even op de wc of het potje wil zitten (ook al zou het alleen maar even om het zitten gaan…) heb ik gezegd dat we dat niet eerder gaan doen dat hij op potje of wc gaat. Die jongen wordt echt nooit zindelijk…
Ik zal even kijken voor trouwfoto…moment :mrgreen:
Hier ook een Tycho die abslouut niet taalt naar zindelijk worden…
Luie jongens!! haha
goedemorgen!
Zou het aan de naam Tycho liggen?
Han, hoe is het nu met je?
Chantal, dikke zoen terug
Missme, hele fijne dag vandaag! :inlove:
Leuk idee van de trouwfoto’s. Zal die van mij vanmiddag op de laptop opzoeken.
Bah, net stiekem een hapje pap van Jayden mee gegeten, vind ik normaal heerlijk :oops: maar nu… :sick:
Jayden kijkt Bumba, ik ga eens poging doen om schoon te maken
10 juni 2005
Is Jayden al wel zindelijk?
Sterkte met schoonmaken! Laat ik daar vandaag nou echt geen zin in hebben, dus dat doe ik dan ook lekker niet! :mrgreen:
Mooooiiiiii!!! :inlove: En wat een gigantisch bruidsboeket ook!!! :inlove:
@Lindaaa wrote:
Die jongen wordt echt nooit zindelijk…
Haha, hij is wel pas pas 3, hoor. Verreweg de meeste jongetjes worden ergens tussen 3 en 4 jaar zindelijk, dus hij heeft ook nog wel ff tijd.

Hier was de oudste zelfs pas met bijna 5 ècht zindelijk :roll: , wel al vanaf bijna 4 zonder luier, maar heeeeel lang wel nog meerdere ‘ongelukjes’ :wall: op een dag gehad. Met 3 jaar ook al een poging tot zindeljkheid gedaan (met stickers als beloning), maar werkte dus voor geen meter.
Ga er nu bij de middelste (bijna 3) echt pas mee beginnen als hij het zèlf aangeeft - eerder heeft gewoon ècht geen zin. Maar heb wel goede hoop dat het bij de middelste wat sneller zal gaan. Oudste is gewoon lui wat dat betreft en stoorde zelfs poep in z’n onderbroek niet. :sick: De middelste komt het altijd braaf melden als hij heeft gepoept en geeft af en toe ook aan als hij heeft geplast.

@ Trouwjurk
Hier in de regionale tracht getrouwd. :mrgreen:
Idd Lindaa we hebben luie jongens.
Eef als jij nou zorgt dat jij rond 10 uur klaar bent met poetsen, dan ga ik je lastig vallen :mrgreen:
@Lindaaa wrote:
Mooooiiiiii!!! :inlove: En wat een gigantisch bruidsboeket ook!!! :inlove:
Tja ik ben niet 1 van de slanksten dus een heel ielig boeket was bij mij ook niet zo mooi.
Enne boeket was ook heel zwaar en ook best duur…
Boeket heeft nog wel 2 jaar in huis gehangen en daarna weg gegooid.
chantal :inlove:
Linda, ja Jayden is wel zindelijk ja… Met 2 jaar en 7,5 maand overdag, 2 weken later ook 's nachts heeft overdag geen ongelukjes meer, 's nachts 1 keer per 2 weken ofzo… Gaat echt super! Natuurlijk had ik een week voordat hij zindelijk werd net een nieuw pak luiers gekocht :wall: :mrgreen:
Chantal, zal het proberen! En anders vanmiddag 1 uur? Dan slaapt Jayden
Haha ik weet dat pushen niet werkt, maar ik ben die luiers ook zo zat! En hij weet het zo goed wanneer hij moet plassen, gaat er ook altijd uitgebreid voor staan (als hij in auto zit en niet kan staan, houdt hij het ook op totdat hij wel kan gaan staan) Dus hij kan het wel, maar het is gewoon een luie donder! Zolang hij maar wel eens op het potje of wc gaat zitten, even voor het gevoel. Plassen hoeft nog niet eens direct. Gelukkig hebben we nog wel even de tijd, maar af en toe even oefenen lijkt me geen slecht idee, zeker niet omdat hij geen broertje of zusje heeft om bij af te kijken en niet naar een creche of kdv gaat.
Mijn kleine jongen is trouwens een echte techneut, die is gek op ‘angry birds’ om op de telefoon te spelen. Had dat laatst eens gedownload, maar hij deed het niet. Meneer zit vanmorgen met mijn telefoon en hij heeft het er opeens wel op… Ongelooflijk!!
ok ga nu schoonmaken lees straks wel weer bij :mrgreen:
Eef: Weet niet of ik om 1 uur nog thuis ben. Want Tycho slaapt niet meer.
Dus wie is er nu lui? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lindaa: Tycho weet volgens mij wel wanneer hij moet plassen. Toen we op Mallorca waren en hij had zwemluier om, gaf hij aan dat hij iop de bank moest om een luier aan te doen want hij moest plassen.
Dus ik ben er toe in staat om hem gewoon de luier af te doen en dan te kijken wat hij doet…
Ja, dagje positief, ik ben helemaal voor!!! :mrgreen:
Om te beginnen met het positieve dan:
Ik heb redelijk geslapen, en nog geen enkel teken dat er een miskraam aan zit te komen, dus ben gewoon nog zwanger! :inlove:
Wij tijdens de fotoshoot op 7-8-9, toen mijn man nog kort haar had.
Ik was toen 15 weken zwanger van Isabelle, het was echter geen moetje, want het stond al twee jaar gepland! :inlove:
Wauw Han wat gaaf zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: