chantal, waarom probeer je dat niet eens? Je bent nu thuis, dus alle tijd daarvoor…
Ok, jayden is ook lui :mrgreen:
Ik ben bang dat Tycho mij op de bank plast :oops:
Weet eigenlijk niet meer wanneer Robyn zindelijk werd… :think: Volgens mij ook met 2,5/3 jaar ongeveer…
Ik weet wél dat we er met Maarten nog regelmatig problemen mee hebben, dus die slaapt nog altijd op celstofmatten! :wall:
Moet ik er wel even bij zeggen dat Maarten geen normaal opgroeiend kind is! Hij heeft, wat men noemt, een stoornis in de kinderleeftijd, komt neer op Asperger/hoogfunctionerend autisme, en waarschijnlijk ook ADD/ADHD… Dat houdt in dit geval, met het zindelijk worden dus, in dat hij veel problemen heeft op motorisch vlak, en hij niet goed kan voelen wat hij wel of niet doet.
@Krabje wrote:
Wauw Han wat gaaf zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Thanks! :inlove:
Nee dat vind ik ook niks. Ik zie het wel…
Overigens hebben we gebeld naar de huisartsenpraktijk. De assistente gaat overleggen met de huisarts. Vanmiddag om 14 u belt manlief weer, om te horen of er bloedafnames geregeld kunnen worden…
Succes meid. Komt uiteindelijk wel goed hoor! :-*
Han, je weet niet beter dan dat je gewoon zwanger bent, dus daar moet je dan ook gewoon lekker van gaan genieten!!!
En wat had je een geweldig mooie jurk zeg! Prachtig!
Heb bij tygo ook wel eens de luier af gehad, maar of hij vergeet dat hij de luier af heeft en piest alles eronder of huilt net zolang tot hij een luier om krijgt omdat hij moet plassen. Ook als hij onder douche staat of in bad zit wil hij dan snel een luier om.
Tycho plast standaard als hij in bad zit of onder de douche staat.
Maakt hem niks uit, hij plast dan zelfs egen mij aan en dan lacht hij heel hard
Hier van de zomer hem ook weleens een poos op het potje laten zitten (kwam natuurlijk nooit wat) en daarna zonder luier laten lopen, maar ongeacht hoe lang meneer op het potje had gezeten, hij pieste steevast binnen een paar minuten na opstaan in z’n onderbroekje (binnen die tijd weer terug op het potje hielp ook niet, dan kwam er weer niets). :roll: :lol:
Ik hoor het al, ik moet gewoon een meid krijgen, scheelt een hoop gehannes! :mrgreen:
Klopt!
Verveel me, tygo zit zo leuk op zijn eigen slaapkamer te spelen, dus eigenlijk heb ik gewoon lekker wat rust!
wat een mooie trouwfoto’s!! Ik durf mijn foto’s niet online te zetten, dus heb ff een model gedownload met mijn jurk.
En wat een gedoe met het zindelijk krijgen. Ik wil ook een meisje!
babywens, jayden was met 2 weken zindelijk (zwanger wilde ik schrijven :wall: ), zo kan het ook he mooie jurk trouwens!
Waarom durf je je eigen foto’s niet online te zetten?
Mooie jurk ook! :inlove:
@Amy82 wrote:
babywens, jayden was met 2 weken zindelijk (zwanger wilde ik schrijven :wall: ), zo kan het ook hemooie jurk trouwens!
2WEKEN?