Augustus- en Septemberstoppers 2011 #6 Al drie zwangeren!!!

Ook al zo’n prachtige jurk!! IK WIL OOK TROUWEN OM ZO’N JURK!!! :mrgreen:

Goedemorgen,

Leuk idee al die trouwjurken. Ben benieuwd naar missme haar jurk hoop voor haar dat ze een prachtige dag heeft hier is het iig fantastisch weer.

Zal ook zo direct eens even een foto opzoeken.

En wat betreft zindelijk worden. Daniel was net een maand twee toen hij zn potje al wilde gebruiken maar vorig jaar zomer op de camping ging de luier pas definitief af overdag. ‘S nacht is het een heeel tijd goed gegaan tot een paar weken terug. Toen was het elke nacht weer raak helaas. Toch maar weer óngelukken’ broekje aangedaan en sinds dien weer droog :think:

Laat het nu maar even zo tot hij zelf aangeeft dat hij geen luierbroekje meer wil.

Bedacht me net dat ik eigenlijk toch wel die foliumzuur door moet blijven slikken (heb k de hele week al niet meer gehad) maar ja, straks is het wel meteen weer raak… Vergeet die dingen alleen zo vaak! :roll:

Hoe voel jij je nu Marga?

De misselijkheid houdt me de hele dag bezig. Ben steeds aan het opletten dat ik geen trek krijg want dan gaat het fout. Ben verder wel heel slap heb totaal geen puf om iets te doen. Gister schoot me ineens te binnen dat ik tijdens mn vorige zw. lauwe roosvicee :think: dronk en dat gaat idd wel.

Is het proberen waard, hoewel het niet lekker klinkt :slight_smile:

babywens, hij was natuurlijk niet 2 weken oud, maar hij heeft er 2 weken over gedaan om zindelijk te worden :wink:

Marga, vervelend dat je zo misselijk bent :hug:

i know :mrgreen: :wink:

Hier nog steeds een negatieve ovutest :cry:

Zou ik het zelf misschien tegenhouden doordat ik er teveel mee bezig ben?

Kan ik toch de trouwfoto’s niet meer vinden! :doh:

Gelukkig hebben we een heel mooi album. Niet zo heel scherp maar hij was prachtig :inlove:

Ik had dunne parelbandjes over de schouders en de overgang van bovenstuk naar rok was een band van minikraaltjes parelmoerkleur.

Persoonlijk geloof ik niet dat je dit kan tegenhouden.

Het is een lichamelijk iets en als wij dat konden beinvloeden dan hadden heel veel vrouwen dat wel gedaan.

Misschien heb je nu een langere cyclus.

Mooie jurk!

Ik denk ook dat je ovu. niet kan stoppen maar het is gewoon nog niet regelmatig bij jou en dat is gewoon balen met een grote B.

Ik denk wel dat als er te veel op focus dat dat geen goed doet. Want als je daardoor te veel in de stress schiet kan dat wel degelijk invloed hebben op je cyclus! :-*

niet te geloven wat is mijn peuter momenteel vervelend :evil: lijkt wel of hij ruikt dat ik zwanger ben en ik een kort lontje heb :evil: :wall: :eh:

Wat loopt tie te spoken?

Gave jurk!!! :inlove: :inlove: :inlove:

En Jayden is gewoon een echte peuter, net zo eentje als die ik hier wel eens achter het behang wil plakken. Adem in, adem uit… Komt allemaal goed! :wink: We hebben hier inmiddels al een kijkdoos gemaakt, nu nog steeds op het potje… Al gok ik dat hij er wel weer onderuit gaat komen!

nou, normaliter slaapt hij nu altijd al dik een half uur. nooit problemen mee. maar hij is nu ‘vol met slapen’. hij is alleen maar aan het spelen in zijn kamer :wall:

oja, zou ook nog trouwjurk showen :slight_smile:

:inlove:

en Jayden

cute :inlove:

Die jurk is echt geweldig :inlove: