Wow prachtige jurk en boeket
Wat een lekker kereltje, stoer hoor!
Wij hadden een bruidshond! Met een mooie bruidsband om :lol:
Wauw wat weer een mooie foto’s! En die schoentjes van Jayden, schattig!!! :inlove: :inlove:
Ik heb altijd gezegd dat ik pas wil trouwen wanneer ons gezinnetje compleet is en onze kindjes ook echt het besef hebben wat er gebeurd, dat lijkt me super. En dan ook vooral Tygo in pak :inlove: Ik wil morgen al wel trouwen na het zien van al die foto’s!!
En amy, je moet van geluk spreken dat Jayden zonder problemen nog eens af en toe wil slapen! Leek mij ook heerlijk! Maar ja, als hij nu 's middags zou slapen heb ik ‘s avonds echt een heeeeel groot probleem! En aangezien manlief vanavond moet trainen en ik erg graag TVOH wil zien, zal het Tygo niet lukken vandaag in slaap te vallen! :mrgreen: (hij heeft ook ’ uitgeslapen’ tot half zeven, dus hij is ook niet echt moe.
Huisarts al gebeld Han??
Linda, Jayden werd ook pas om 7 uur wakker. hij slaapt elke dag 's middags nog, vaak van 1 tot 3, soms tot half 4 en bij so ook soms nog eens tot 4 uur… en 's avonds gewoon weer om half 8…
hij knort nu wel weer geloof ik. en ik weet dat ik mazzel heb dat hij nog slaapt moet zeggen dat ik het ook helemaal niet erg vindt, die 2 uurtjes 's middags voor mezelf :oops:
Geniet er maar van, straks heb je weer een baby
Leek mij ook echt heerlijk die rust! Maar goed, ik zet Tygo gewoon voor de tv en pak dan mijn rust! :mrgreen:
Ja, gebeld. Huisarts geeft aan dat we dat via de gyn moeten regelen. En de poli gynaecologie is pas maandag weer bereikbaar! :wall:
Zondag is het verjaarsfeestje van R & M… Ik zie er als een berg tegenop… En beiden zondag ook afzwemmen, zij voor haar A, en hij voor zijn B… Hoe ga ik dat ooit redden zonder in janken uit te barsten???
Waarom werken die lui toch niet gewoon vijf dagen in de week tot vijf uur.
Zoiets moet toch bemand zijn. Of ben ik nu gek.
Han sterkte, zit niets anders op dan het weekend uit te zingen. Probeer er wel in te geloven. :hug:
@HanB wrote:
Zondag is het verjaarsfeestje van R & M… Ik zie er als een berg tegenop… En beiden zondag ook afzwemmen, zij voor haar A, en hij voor zijn B… Hoe ga ik dat ooit redden zonder in janken uit te barsten???
![]()
Alles voor die tijd er even goed uit gooien. :hug:
Probeer aan de leuke dingen te denken, denk aan de kinderen die nu al geboren zijn.
en straks zie je dat dit kindje ook gegroeid is, het is nu gewoon nog te vroeg om te zien op de echo.
Ha al gebeld?
We gaan straks zwangerschapstests halen weer… als de streepjes lichter worden, weten we ook genoeg, toch?
he Han :hug:
Jayden slaapt nu trouwens vanaf uurtje of 2 :mrgreen: weet je wat hij nog gedaan had? hij heeft een beer met een slaapmuts. had hij die muts in zijn keeltje gedaan :shock: en gespuugd op de grond :shock: gek joch… opgeruimd en beer meteen in de wasmachine :sick:
@HanB wrote:
Ja, gebeld. Huisarts geeft aan dat we dat via de gyn moeten regelen. En de poli gynaecologie is pas maandag weer bereikbaar! :wall:
Tuuuurrrrrrrlijk! :twisted:
@Lindaaa wrote:
@HanB wrote:Ja, gebeld. Huisarts geeft aan dat we dat via de gyn moeten regelen. En de poli gynaecologie is pas maandag weer bereikbaar! :wall:
Tuuuurrrrrrrlijk! :twisted:
Hoe irritant!! Drie keer raden wie de eerste is die belt a.s. maandag
Dames, jullie verklaren me vast voor gek… Zojuist op de wc het vruchtje gevonden (op het maandverband…) en heb het in een boterhamzakje gestopt… :oops: Kon het niet doorspoelen! Het zakje zit nu in mijn bh… :oops: Vroeg al aan mijn vriend, je verklaart me zeker voor gek als ik het ga begraven? hihi
Overigens belde de verloskundige voor die tijd, echt een fijne meid. Heb haar voorgelegd dat ik steeds zo’n buikpijn had tijdens de eisprong sinds ik gestopt ben met de pil, maar dat was vrij normaal zei ze. Onderzoek komt echt pas wanneer er meerdere miskramen achter elkaar optreden. Volgende keer gaat het gewoon goed, toch?
ik snap het wel!! :hug:
Volgende keer gaat het zeker weten goed. Helaas hebben we allemaal kans op een mk. Ook dat hoort bij de natuur, meestal is er dan wat mis met het vruchtje.
:-*
Linda, helemaal niet gek :hug: en ‘fijn’ dat je het gevonden hebt, nu weet je in elk geval dat je het kwijt bent, lijkt mij ook wel een prettiger idee… nou ja misschien niet helemaal goed verwoord, maar je snapt me denk ik wel.
en natuurlijk gaat het bij volgende keer wel gewoon goed!! :-*
Snap het heel goed. Had anders ook nog een zwangerschapstest willen kopen om te zien of alles weg zou zijn, maar dit is veel fijner! Koop liever een test wanneer ik een volgende keer weer zwanger hoop te zijn! Dan zal het vloeien ook wel niet super lang meer duren hoop ik! Gek idee trouwens, dat het vruchtje toch nog een week aanwezig was! nou ja, vruchtje… t is meer een soort van zakje.