Linda, wat mooi… :-* Nu kun je daadwerkelijk afscheid nemen van jouw vruchtje, en dat had je anders niet gekund… :-* :-* :-* :**: :kaars:
Ik blijf maar zoeken naar info… En ik vind een hele hoop positieve verhalen gelukkig. Maar ik word steeds zo heen en weer geslingerd! Door de spanning heb ik vandaag ook weer flink last van mijn darmen, waardoor ik dus pijnlijke krampen krijg. Gelukkig kan ik die wel goed onderscheiden van krampen daar beneden, maar elk gevoel dat ik nu in mijn buik heb, drijft me zo ongeveer tot wanhoop… Ik durf maar nauwelijks naar de wc te gaan, bang om bloed te vinden… Voel me een watje… Voel me zo machteloos…
Linda, ik krijg steeds meer respect voor jou nu, en voor alle vrouwen die al een miskraam achter de rug hebben! Wat is dit een verschrikking zeg…
Jeetje Linda, dat was vast wel schrikken. Maar nu kun je idd wel echt afscheid nemen.
Han, vindt dit heel moeilijk hoor. Je zit gigantisch op de wip. Ik denk dat het een goed idee is om een aantal testen te halen dan kun je zelf kijken of het hormoon goed blijft. :-*
Weet nog goed hoe onzeker ik nog was vorige week, vreselijk gevoel! Maar wat voor testen wil je halen? Want mijn laatste test die ik gedaan heb op de eerste dag van het bruinverlies was nog erg donker, dus zou het echt helpen?
Ik heb 2 doosjes 2v5 gehaald, en een cb. De cb hebben we net gedaan, en die gaf binnen de minuut “zwanger 3+” aan, waar hij de laatste keer eerst “zwanger” aangaf, en een paar minuten later pas “3+”…
Geeft me toch weer een heel klein beetje moed… :oops:
Morgenavond gaan we een 2v5 doen…
:inlove:
@Lindaaa wrote:
Weet nog goed hoe onzeker ik nog was vorige week, vreselijk gevoel! Maar wat voor testen wil je halen? Want mijn laatste test die ik gedaan heb op de eerste dag van het bruinverlies was nog erg donker, dus zou het echt helpen?
Ik weet niet of het echt helpt… Ik dacht, misschien worden de streepjes lichter, want bij een mk gaat je hCG weer omlaag, toch? Ik probeer me maar gewoon aan wat strohalmen vast te klampen… :oops: Maandag belt manlief met de poli om te kijken of er bloedtesten geregeld kunnen worden, en dan gaat hij ook aangeven dat we twee weken te lang vinden, en dat we heel erg graag eerder een echo willen… Heb al gezegd: desnoods betaal ik hem zelf!!!
Helaas werkt het niet zo Han. Dat je de echo krijgt als je hem zelf betaalt :hug: Je moet doorverwezen worden.
Maar gewoon op je strepen gaan staan!
Zou ik bijna het belangrijkste vergeten:
woehoe van je cb :inlove:
Gyn heeft een echo-apparaat in zijn kantoortje, daar is die van gister ook gemaakt. Scheelt weer een doorverwijzing.
jeetje Han, wat fijn van je cb!!
@HanB wrote:
Ik heb 2 doosjes 2v5 gehaald, en een cb. De cb hebben we net gedaan, en die gaf binnen de minuut “zwanger 3+” aan, waar hij de laatste keer eerst “zwanger” aangaf, en een paar minuten later pas “3+”…
Geeft me toch weer een heel klein beetje moed… :oops:
Morgenavond gaan we een 2v5 doen…
:inlove:
Dat geeft de burger weer moed!

Na vanmiddag voel ik me zoveel beter, ook heb ik er vertrouwen in dat het vloeien nu gauw klaar is. op naar een volgende poging!
@Lindaaa wrote:
Na vanmiddag voel ik me zoveel beter, ook heb ik er vertrouwen in dat het vloeien nu gauw klaar is. op naar een volgende poging!
you go girl! :-* :hug:
@Lindaaa wrote:
Na vanmiddag voel ik me zoveel beter, ook heb ik er vertrouwen in dat het vloeien nu gauw klaar is. op naar een volgende poging!Wat klink je toch sterk! :thumbup: :hug: :-*
Ik vind wel dat we een erg leuk ploegje hebben zo samen…
Heb geen van jullie nog in het echt gezien, maar voel me echt thuis hier!
Iedereen leeft met iedereen mee, niemand wordt vergeten…
Echt geweldig! :inlove: :mrgreen: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar ik had een topic geopend over gister… Nu schreef Rhiannon dit:
@Rhiannon wrote:
Han meis een knaller van een LH piek kan nog steeds betekenen dat je ei toch pas 48 uur later is gesprongen gek genoeg. En als je daarbij optelt dat zaadjes een dag of 2/3 later kunnen bevruchten…heb je toch een week verschil ongeveer te pakken. Echo’s worden heel vaak door artsen afgedaan als heel exact en precies maar zijn het echt niet. Sommige vrouwen (vooral die al meerdere zwangerschappen hebben voldragen!) hebben een baarmoeder die wat verder naar achteren ligt. Dat maakt echo’s ook minder betrouwbaar in het begin voor termijnbepaling. Die 12 weken grens is er niet voor niets mbt bepalen termijn want ook achterover liggende baarmoeders zijn dan ‘omhoog’ gekomen waardoor het meten betrouwbaarder is! Als je die 2 weken wachten niet trekt bel voor een eerdere afspraak. 1 week verschil zou al goed zichtbaar moeten zijn op een echo hoe de stand van je baarmoeder ook is. :hug:Zou het, zou het, zou het???

Ik hoop het! Denk dat je je echt niet te druk moet maken! Je bent gewoon zwanger, geniet er toch van! Denk dat het echt wel goed zit! Er ontwikkeld iets moois in je buik Han, geloof het nou!
:-* Ik vind jou lief!
Hahahahahaha tutje! :inlove:
Ik doe mijn best!
Moet zeggen dat vooral die post van Rhi me wel echt veel meer hoop heeft gegeven… Ik heb natuurlijk al twee voldragen zwangerschappen achter de rug, waarvan er eentje een negen ponder was, dus die baarmoeder is wel flink opgerekt, zeg maar.
Oh, ik hoop het zo!!! :inlove: