Emmeken en Linda :hug:
Altijd vervelend als katten niet lekker zijn, hier hebben ze de afgelopen week een paar keer midden in de nacht op bed gekotst :?
Hier is de kat weer spoorloos… Die kat kan echt niet binnen blijven, vorige week hebben we hem er ook al uitgezet en zijn we hem de hele dag kwijt geweest. Nu was hij vannacht weer zo vervelend en wou naar buiten en dat hebben we maar gedaan. Ben benieuwd of we hem deze keer wel terug gaan zien…
Vanmiddag feestje, ons nichtje is vandaag 4 geworden. Dus vanmiddag even gedachten op nul!
Han, doe niet zo gek hoor! :naughty: Dit kindje is jullie hardstikke gegund! Ik ben het met Linda eens! :-*
Zo en nu dan weer aan het werk :mrgreen:
Al kan ik alleen maar aan mijn avondeten denken vanavond…Opgebakken zuurkool op een pistoletje met rookworst en mosterd :drool:
Robyn mag toch nog afzwemmen!!! :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: Eindelijk haalt ze haar A diploma zeg!!! pfffffffffff
@HanB wrote:
Robyn mag toch nog afzwemmen!!! :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: Eindelijk haalt ze haar A diploma zeg!!! pfffffffffff
:dance: :dance: :dance:

Hormonen! :wall:
Mutsje laat eindelijk zien wat ik al die tijd al zeg… Ze denkt zooooooo negatief over zichzelf, en snijdt zich daar zo hard mee in de vingers… Zij vond dat ze het niet goed genoeg kon, dus liet ze niet zien wat ze wel kon, en kon ze er dus ook niet achter komen dat het wel degelijk hartstikke goed was wat ze deed! Hoezo faalangst??? :wall: En zo gaat het met werkelijk alles. Als zij denkt dat ze het niet kan, of zal leren, weigert ze haar best te doen, en redt ze het inderdaad niet… :doh:
@HanB wrote:
Hormonen! :wall:
Mutsje laat eindelijk zien wat ik al die tijd al zeg… Ze denkt zooooooo negatief over zichzelf, en snijdt zich daar zo hard mee in de vingers… Zij vond dat ze het niet goed genoeg kon, dus liet ze niet zien wat ze wel kon, en kon ze er dus ook niet achter komen dat het wel degelijk hartstikke goed was wat ze deed! Hoezo faalangst??? :wall: En zo gaat het met werkelijk alles. Als zij denkt dat ze het niet kan, of zal leren, weigert ze haar best te doen, en redt ze het inderdaad niet… :doh:
Goh, dat herken ik wel een beetje :shifty:
Pff, mijn hele nek zit vast

Wat positief is voor je eisprong, is dat jij je goed voelt, dus duik vooral lekker in bad! :-*
@HanB wrote:
Wat positief is voor je eisprong, is dat jij je goed voelt, dus duik vooral lekker in bad! :-
:- Dan ga ik dat zo lekker even doen en dan op tijd mijn bedje in.
Doe dat meid, kun je er morgen weer fris tegenaan! :hug: :-* Beterschap!
Beterschap!!
Goed om te horen dat je dochter mag afzwemmen!
Super dat je dochter toch mag afzwemmen Han!
He stelletje kletskouzen, deze meelezer was jullie kwijt :mrgreen: :mrgreen:
@Krabje wrote:
He stelletje kletskouzen, deze meelezer was jullie kwijt :mrgreen: :mrgreen:
ik miste je al :mrgreen:
We zijn er nog hoor! :inlove:
Ah das lief dat je me miste :mrgreen:
Ik heb het rijk alleen, manlief is naar Odense (denemarken) voor de voetbal en hij komt vrijdag pas weer…
Lekker rustig, doe je goed! :lol:
Die van mij zit aan de eethoek, aan de pc die daar staat, ik zit op de bank tv te kijken, en op mijn laptop te rammelen. Ook lekker rustig dus. 8)
Heerlijk! :mrgreen:
Fijn Han dat je meisje mag afzwemmen, gaat ze nog door voor B of houd je het voor gezien.
Heerlijk he om soms alleen 's avonds thuis te zijn, kijken wat je wil.
Eerder was A altijd twee weken weg en kon ik dus kijken wat ik wilde 's avonds, sinds dat de kids er zijn is hij dus meestal 's avonds thuis en is het dus vaak voetbal kijken waar ik dus geen Bal aan vind.