Ja, ze is nu wat zekerder van zichzelf, door deze egoboost, en wil ook nog graag haar B gaan halen. Dus we gaan door! :inlove: Vind ik stiekem wel tof, want ik heb zelf in totaal 13 zwemdiploma’s en brevetten, en heb wedstrijden gezwommen en zo. Dus dat water vind ik wel wat! :lol: 8) :inlove:
Hier kan ik heel vaak kijken wat ik wil. Manlief werkt in ploegendienst en wel in de 3 ploeg. Maar we hebben ook een tv in de slaapkamer en ik vind het heerlijk om in bed tv te kijken. Vooral als het koud is, lekker warm onder de dekens :mrgreen:
@Krabje wrote:
He stelletje kletskouzen, deze meelezer was jullie kwijt :mrgreen: :mrgreen:
waaaaaaaaaaaaaaaaat!! Hoe kan je ons nou kwijt zijn :lol: :naughty: :-* :mrgreen:
Heb mijn ovulatietesten in het showforum gezet
Sorry was even met mijn hoofd bij andere dingen :oops: :-*
@Becky wrote:
Heb mijn ovulatietesten in het showforum gezet![]()
Daar is geen twijfel meer over mogelijk, wat een knaller! :inlove:
@Amy82 wrote:
@Krabje wrote:Sorry was even met mijn hoofd bij andere dingen :oops: :-
:hug: :-
Je bent lief! :-*
HAn :-*
@HanB wrote:
@Becky wrote:Heb mijn ovulatietesten in het showforum gezet![]()
Daar is geen twijfel meer over mogelijk, wat een knaller! :inlove:
:mrgreen: Nu maar hopen dat het zijn vruchten afwerpt

Ik drink mijn drinken op en ga lekker mijn bedje in…
Badje heeft me goed gedaan!
Fijne avond meiden!
:-*
@Krabje wrote:
@Amy82 wrote:@Krabje wrote:Sorry was even met mijn hoofd bij andere dingen :oops: :-
:hug: :-
Je bent lief! :-
jij ook! :-
:mrgreen:
oja Han, ik begin ook steeds meer last van pukkeltjes te krijgen :mrgreen:
Die van mij schijnen weer zo ongeveer weg te trekken al, gelukkig! :lol: Nog even volhouden dus. :-*
@HanB wrote:
Die van mij schijnen weer zo ongeveer weg te trekken al, gelukkig! :lol: Nog even volhouden dus.:-*
:lol:
Ik ben het even zo zat als ik.bedenk dat deze maand voor niets is geweest. Kijk soms duurt zwanger worden lang. Maar zonder sex wordt het helemaal niets. Heb er gewoon geen geduld voor en ik neem het hem ook wel wat kwalijk…
Slechthé… :oops: :oops:
Nee hoor, heel begrijpelijk juist! Jullie hebben de beslissing genomen voor een kindje te gaan samen. Het is hartstikke logisch dat je er dan ook ECHT voor wilt gaan, en er volop aan wilt werken, om elke kans zoveel mogelijk te benutten. En als hij dan niet zo hard werkt als jij zou willen, kan dat heel frustrerend zijn… :hug: :-*
@ukkie27 wrote:
Overigens kan 1 keer al genoeg zijn :hug:
Las van de week een berichtje van iemand die alleen seks heeft gehad 3 dagen voor de eisprong omdat manlief daarna naar het buitenland ging. Toch is ze nu zwanger. Dus het kan :mrgreen:
Ja druif, zo is het bij mij gegaan. Alleen was manlief niet in buitenland, maar druk.
En hij had geen zin. Heb toen zelfs ruzie gemaakt dat deze maand voor niks was.
Door hem :oops: en nu zwanger.
Morgen komt mvm om 9.00 ben benieued!
Om 11.30 trouwjurk passen de laatste keer
Han, succes morgen!! :inlove: