Meld :mrgreen:
pff zat ik nog ff te antwoorden in het oude deel.
Mooie test!!
Enneh Han, wil jij dan ruilen? :mrgreen:
Hier dus geen baby deze maand, tenzij het in 1x raak is van voor mijn ovulatie. Dus zal wel niet
En pff een tweeling?? :think:
ff klagen
Soms wou ik dat ik een man had die wat meer betrokken was en/of een minder drukke baan had. En dus gewoon op tijd thuis is…
Zo wordt het wel erg lastig als mijn ei door de weeks komt…
@babywens wrote:
ff klagen
Soms wou ik dat ik een man had die wat meer betrokken was en/of een minder drukke baan had. En dus gewoon op tijd thuis is…
Zo wordt het wel erg lastig als mijn ei door de weeks komt…
Hier hetzelfde met een vriend die in ploegen werkt Of hij is laat thuis en dan slaap ik al, of hij moet er supervroeg uit en wil dus vroeg gaan slapen :?
En nu heeft hij gezegd dat het vanavond zover is, heb ik nog steeds een negatieve ovutest :evil:
Overigens kan 1 keer al genoeg zijn :hug:
Las van de week een berichtje van iemand die alleen seks heeft gehad 3 dagen voor de eisprong omdat manlief daarna naar het buitenland ging. Toch is ze nu zwanger. Dus het kan :mrgreen:
Irritant he? Ik had het dus andersom, positieve ovu test - geen kerel…
K zie nu de test van Amy op de laptop, meid dat zit helemaal goed!!! :inlove:
Inderdaad irritant, mannen :twisted:
Ga toch maar gebruik maken van zijn “aanbod” voor vanavond, want straks is die test wel positief en heeft meneer weer geen zin :? En verwacht niet dat het nog lang gaat duren, zit alweer op dag 18.
Ik dacht dat mannen altijd seks wilden, misschien toch een andere vent gaan zoeken dan :think:
@ukkie27 wrote:
Inderdaad irritant, mannen :twisted:
Ga toch maar gebruik maken van zijn “aanbod” voor vanavond, want straks is die test wel positief en heeft meneer weer geen zin :? En verwacht niet dat het nog lang gaat duren, zit alweer op dag 18.
Ik dacht dat mannen altijd seks wilden, misschien toch een andere vent gaan zoeken dan :think:
Zullen we samen op jacht gaan?? :mrgreen:
Ja wie weet heb je over twee dagen een positieve test, dus ik zou vanavond op tijd het bed in duiken.
Ik weet wel dat in in theorie best zwanger kan worden deze maand. Maar we weten allemaal dat zo zwanger worden, niet erg standaard is.
@babywens wrote:
@ukkie27 wrote:Inderdaad irritant, mannen :twisted:
Ja wie weet heb je over twee dagen een positieve test, dus ik zou vanavond op tijd het bed in duiken.
Ik weet wel dat in in theorie best zwanger kan worden deze maand. Maar we weten allemaal dat zo zwanger worden, niet erg standaard is.
Nee, dat is waar. Ik zit nu in ronde 8 en vind het nu al lang duren terwijl een jaar wachten heel normaal is.
Mijn broertje wilde vanavond langskomen, heb gezegd dat we boodschappen gaan doen :oops: En het is echt weer om vroeg naar bed te gaan
Wat is er nu wel standaard in dit topic???
Ik heb het volste vertrouwen in jullie lijven hoor, ook jullie mogen zeker en vast binnenkort een positieve test in handen houden!!! :inlove:
we zullen zien…
Ik ben vandaag nog ff negatief :oops:
Even onder spoiler ivm heftige content…
Eens in de twee weken heb ik een ‘cursus’ voor partners van mensen met een Autisme Spectrum Stoornis. Nu vertelde afgelopen maandag 1 van de vrouwen dat ze een miskraam heeft gehad vorige week… :: :kaars: Het komt wel heel dichtbij zo… Het kan zo makkelijk verkeerd gaan… Zij, Linda, Amy die al een aantal miskramen achter de rug heeft, Becky, en zoveel meiden op KOK bij wie het mis is gegaan… Sinds vorige week moest ik al steeds aan onze Linda denken, en sinds maandag krijg ik het al helemaal niet meer uit mijn hoofd! Continu denk ik aan die meid op cursus, en aan Linda, en aan alle andere :: Ergens hoop ik morgen geen knipperlichtje te zien, omdat ik me nu al zo gruwelijk schuldig voel… :oops: :oops: :oops: Voor ons hoop ik natuurlijk dat we ook nu weer zo gezegend mogen zijn, maar het is zo oneerlijk tegenover de meiden bij wie het niet zo makkelijk gaat!!! :wall:
@ukkie27 wrote:
@babywens wrote:@ukkie27 wrote:Inderdaad irritant, mannen :twisted:
Nee, dat is waar. Ik zit nu in ronde 8 en vind het nu al lang duren terwijl een jaar wachten heel normaal is.
Mijn broertje wilde vanavond langskomen, heb gezegd dat we boodschappen gaan doen :oops: En het is echt weer om vroeg naar bed te gaan
Hahahhahaha Lach me rot hier, boodschappen doen!! Goeie smoes!! :mrgreen:
Ben ik weer.
Hrmmm net een beetje bloed :evil:
En een van de katten is een beetje misselijk geloof ik, geweldige manier om m’n vrije dag te beginnen dus :?
@HanB wrote:
Even onder spoiler ivm heftige content…
Eens in de twee weken heb ik een ‘cursus’ voor partners van mensen met een Autisme Spectrum Stoornis. Nu vertelde afgelopen maandag 1 van de vrouwen dat ze een miskraam heeft gehad vorige week… :: :kaars: Het komt wel heel dichtbij zo… Het kan zo makkelijk verkeerd gaan… Zij, Linda, Amy die al een aantal miskramen achter de rug heeft, Becky, en zoveel meiden op KOK bij wie het mis is gegaan… Sinds vorige week moest ik al steeds aan onze Linda denken, en sinds maandag krijg ik het al helemaal niet meer uit mijn hoofd! Continu denk ik aan die meid op cursus, en aan Linda, en aan alle andere :: Ergens hoop ik morgen geen knipperlichtje te zien, omdat ik me nu al zo gruwelijk schuldig voel… :oops: :oops: :oops: Voor ons hoop ik natuurlijk dat we ook nu weer zo gezegend mogen zijn, maar het is zo oneerlijk tegenover de meiden bij wie het niet zo makkelijk gaat!!! :wall:
Zeg, wil je nu heel gauw ophouden!! Je bent hartstikke zwanger met al die kwaaltjes van je! Dus die echo, daar krijg je echt wel een knipperlichtje op te zien en ook jij hebt dat zeker wel verdiend!!! Nee sterker nog, dat kindje verdiend het om als in een gezin als de jouwe groot te mogen worden!! Dus ophouden met onzeker zijn, gewoon gaan genieten!!! :inlove: :inlove: :inlove:
:oops: Nu maak je me aan het huilen, Linda…
Whahahaha ik heb de meest ad rem dochter EVER! :inlove:
Ze moet boterhammen smeren voor zichzelf en haar zusje, maar de broodzak zit nog dicht met een plakkertje. Madam krijgt het voor elkaar om zelf het plakkertje open te maken met een schaar, zonder een gat in de zak te maken. Dus ik zei: Zo, jij wordt echt veel te groot! Vanaf vandaag ben jij weer vier jaar! Flapt zij er uitdagend uit: Dan kan ik ook niet meer zelf brood smeren! :lol: :lol: :lol: :inlove:
Grrrrr… dacht dat het bloedverlies minder werd, maar helaas!! Ook weer builkpijn, dus ik kruip maar even op de bank!
:hug: Gelukkig ben je deze week nog vrij… :-* :hug: