Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Ik begin steeds meer krampen te krijgen die ik ook heb als ik ongesteld ben en mijn temperatuur is ook aan het dalen, denk dus dat ik weer een nieuwe ronde in ga :frowning:

Ik heb ineens wel weer meer afscheiding :think:

ukkie, hier precies hetzelfde… Vanmorgen weer steken onderin, nu beetje gerommel, wel meer afscheiding… Alleen temp weet ik niet…

@Missme1 wrote:

Hmm… Jammer dat niemand op mijn tekstje reageert.

Misschien moet ik dan maar uit de groep :cry:

Los van mijn vraagjes, vertel ik dat ik ga trouwen (dat weet ik pas sinds 2 dagen)

En geen reactie. :think:

Nemen jullie het mij dus kwalijk dat ik het zo druk heb :frowning:

Ik had er op gereageerd

@Lindaaa wrote:

Iemand ervaring met de 2 voor 5 euro testen van de kruidvat? Dacht net ik doe nog even een testje met ochtendurine, maar ik vind het streepje niet veel duidelijker worden dan vandeweek. Misschien te weinig urine? Zag ook niet zo goed wat erop ging. Maar ik word hier wel een beetje onzeker van, straks gaat het toch niet goed…

Tsjaa ik heb ze maar bij mij was het negatief. Maar dat klopte wel. Dus ze waren bij mij wel goed :slight_smile:

Linda, van welk merk heb je dat ondergoed? Ik ben nog op zoek nl

Ukkie en ukkie27, wat spannend allemaal. Volgens mij kan het nog alle kanten op gaan!

Ik ben de rest vd dag weg, dus ik hoop dat jullie niet meer zo veel kletsen :slight_smile:

Kan het amper volgen :mrgreen:

Wat een geklets!!

Ik lees braaf mee hoor :smiley: . Maar reageer gewoon vrij weinig ;).

Inge: Top taart, ziet er echt heel lekker uit! (ook al is dat niet degene die jij hebt gemaakt :wink: ).

MissMe: gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk :-).

Han:Hoop dat je omelet lekker was ;).

Linda suc6 met verhuizen! En is dat MVM echt zo vies? Vond he idee nl echt top maar ik heb een zeer scherpe neus…

Fijn weekend allemaal! :mrgreen:

Hoi meiden! Ik ben erg ongeduldig geweest en voel vanalles. Dus vanmorgen maar eens een test gedaan. Ik zie een heel vaag 2de lijntje. Ik zal zo even een foto plaatsen.

wat denken jullie?

Streep!!! :dance:

Gefeliciteerd Tomaatje!!! :inlove:

Fijn dat jij het ook ziet :mrgreen:

Maar ik juich pas als ik mijn nod voorbij ben. Nu kan er nog vanalles mis gaan natuurlijk.

Ik zal even teruglezen.

Jeetje, Missme… alles regelen in 3 weken tijd. Spannend haar. Maar succes met alles!

Ik lees een hoop kwaaltjes hier. Het ziet er naar uit dat er meer zwangeren zijn hier :inlove:

tomaartje, streep hoor, gefeliciteerd!! Matsjo ook gefeliciteerd :wink:

Heb je al kwaaltjes? Wat voel je? :slight_smile:

Het is nog 6 dagen te vroeg dus ik wil nog niet juichen. Alleen mijn eisprong was ws iets eerder. Ik heb dus het idee dat ik hooguit 3 weken en 3 dagen ben.

Even afwachten nog.

Amy nee nog geen kwaaltjes. Alleen wat steken af en toe.

Tomaatje, mijn 4 dagen te vroege nog vagere streepje is inmiddels alweer 2 jaar, op jouw nod is dit streepje een mooie duidelijke streep geworden…wedden? :smiley:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd Tomaatje :mrgreen:

Gefeliciteerd tomaatje en tante hanneke!

Tomaartje ik zie ook een streep. En inderdaad zal hij op of na je NOD duidelijker zijn! :inlove: :inlove:

Ben op Sensitest.nl aan het kijken voor ovulatietesten.

Wat hebben ze veel verschillende soorten en pakketten… Ga alles maar even rustig doorlezen. Maar als iemand nog een tip heeft??