Is dat zo van het geregistreerd partnerschap dat je dan niet meer kan trouwen, bij ons zeiden ze dat het wel kon, wij hebben dat in 2007 gedaan.
Nee hoor, je kan dan nog wel trouwen, maar als je dan weer een echte ceremonie wilt geven, kost dat hetzelfde dan als je in 1x gaat trouwen. In verhouding is hetdus goedkoper om in 1x te trouwen :lol: En geef je geen ceremonie dan nis het enkel een ander papiertje tekenen.
Die zijn leuk, missme!
Inge mooie taart! Wow, ben jaloers!
Dan duik ik nu nog even lekker op de bank. Drukke dag gehad en wil nu wel even bijkomen. Niet teveel lullen he dames
Missme1 succes met het regelen van de trouwerij, 3 weken da’s erg kort dag zeg! (dan hadden wij het nog luxe met 6 weken en ik had de jurk al…) maar goed is idd wel leuker uiteindelijk dan een geregistreerd partnerschap later om laten zetten in een huwelijk, da’s een kwestie van formuliertjes en klaar.
Onze partnerschap hebben we gratis in tien minuten gedaan samen met onze moeders. Dat trouwen komt hopelijk nog eens. Dat partnerschap hebben wij ook speciaal voor het huis gedaan. Het geld konden we wel beter besteden.
Missme, ik dacht ook dat je geregistreerd partnerschap aanging of was dat nou iemand anders? Sorry, ben zelf ook te druk met the voice en forum in de gaten proberen te houden via mobiel. Maar binnen drie weken een bruiloft regelen, pfff! Druk, druk. maar ook een echt feest? En een echte jurk? Maar ik las ook dat je 100 km bij je werk vandaan woont? diep respect, ikzelf moet ruim 60 km rijden om op mijn werk te komen en dat vind ik al veel…
Wie had morgen nu ook alweer een bruiloft? Voor diegene heel veel plezier! T wordt weer een zonnige dag morgen, wat een geluk!
Dat was t plan, alleen toen hoorde wij t van dat trouwen, en hebben het omgegooid en zijn in ondertrouw gegaan… :inlove:
Voor geregistreerd partnerschap moet je toch ook in ondertrouw? Tenminste ik wel in het verleden. Ben inmiddels wel alweer een tijdje gescheiden en heel erg gelukkig geworden met mijn beste vriend :inlove:
Wij zijn heel klein getrouwd, ook omdat we een huis gekocht hadden maar uiteindelijk nog sneller omdat Kees z’n moeder heel ernstig ziek was.
Niet met een groot feest maar wel de dingen erop en aan die we graag wilden: ‘echte kleren’ een lokatie en goede foto’s. Hadden we wel de mazzel dat ik de jurk al op marktplaats had gevonden, de lokatie beheerd werd door een buurman van mijn ouders en ook de prof. fotograaf een buurman van hun was die het wel leuk vond om zoiets te doen voor een kistje wijn, dat scheelde een hele hoop regelwerk :mrgreen:
's morgens om 8 uur stond de electricien nog in de meterkast te sleutelen in ons net opgeleverde huis waar we op een luchtbed onze huwelijksnacht hebben doorgebracht :lol:
Iemand ervaring met de 2 voor 5 euro testen van de kruidvat? Dacht net ik doe nog even een testje met ochtendurine, maar ik vind het streepje niet veel duidelijker worden dan vandeweek. Misschien te weinig urine? Zag ook niet zo goed wat erop ging. Maar ik word hier wel een beetje onzeker van, straks gaat het toch niet goed…
Jemig, kletskousen! Nu kan zelfs ik het niet meer bijbenen! :lol:
Ik pik er even een aantal tussenuit hoor…
MissMe: Hè meis toch, wat moet jij je vervelend gevoeld hebben, toen je dacht dat je genegeerd werd! :hug: Bij mij registreerde het niet helemaal correct, toen je zei dat je in ondertrouw was gegaan! Ook ik zat nog in mijn hoofd met het geregistreerde partnerschap dat je zou aangaan… Sorry, meid! :-* Vergeef je het ons?
Heb even gegoogled naar plaatjes van jullie as hondje, maar wat supercute! :inlove:
Inge: Ik ben benieuwd wat uiteindelijk je eindresultaat is geweest. De taart van het plaatje vind ik wel erg mooi! Veel plezier vandaag, ze hebben er in ieder geval schitterend weer voor! :inlove:
Eef: Negerzoenen en bugles op dezelfde avond… :think: En dan misselijk worden… :think: Zwanger??? :inlove:
Linda: Ik weet eigenlijk niet hoe snel streepjes donkerder worden… Wij willen volgende week nog eens een pre.dict.or doen, zodat we dan een test hebben waarop de streep permanent blijft staan. Vinden we leuk voor later. Maar hoe dat zit met de 2voor5 testjes, weet ik al helemaal niet, want die kan ik dus nergens vinden hier in de KV! :roll: Maar goed ook, anders doe ik straks nog bijna dagelijks testjes, omdat ik het gewoonweg nog altijd niet kan bevatten. :lol:
Ehhhhhhhhh verder weet ik het echt niet meer hoor! :oops:
Ik zal waarschijnlijk niet bijster veel online zijn vandaag. SM is jarig, dus daar gaan we vanmiddag naartoe, en we blijven er ook avondeten. Plus dat we nog wat andere dingen moeten doen vanochtend. Nu mag ML eerst nog even uitslapen, en kijk ik met de meiden de speelfilm van Mowgli. :inlove: Stiefzoon is weer naar zijn mama deze week (wisselmoment is op vrijdag hier), dus daar heb ik (gelukkig) even geen omkijken naar! En morgen eindelijk onze pergola/veranda bouwen!!! :inlove: :inlove: :inlove:
haha ja heel herkenbaar, zou ook dagelijks testjes willen doen! Vandeweek krijg je ook nog de test van moeders voor moeders toch? Heb hier zelf nog een etos test met streepjes liggen van Tygo zijn zwangerschap, leuk om te bewaren. Al is het ook wel weer een vies idee… haha Zou nu ook het liefst nog een andere test willen doen, maar ik maak mezelf alleen maar gek. Ik voel me zwanger, goed teken… klaar!
Maar een hele fijne dag vandaag! Ik ga nu even spullen pakken en dan met Tygo en SM boodschappen doen, Tygo laat ik bij haar achter en dan gaan we zelf weer aan de klus… (nou ja, aan de klus… We gaan eerst lekker langs de trendhopper en dan ga ik hier eens wat spullen inpakken nog en al wat dingetjes in mijn nieuwe keuken plaatsen!
Heb een jurkje aan met een corrigerende onderbroek en hemd, strak dat het nu zit! Ga ik niet de hele dag volhouden, maar nu eerst even om SM nog even in het ongewisse te laten. haha Voor mijn gevoel is het gewoon al te zien… hahaha
Missme, alles regelen voor een bruiloft in 3 weken! Wow knap van je!!
En Inge ik was zooo jaloers op je taart! Toen las ik dat dit niet de jouwe was maar hem ging namaken. Maar dan nog, ziet er lekker uit.
Vandaag mooi weer, ik denk dat mijn ei eraan komt, dus ik ben benieuwd of ik het voel. Gister op de ovulatietest een smiley, dus gisteravond geklust. Misschien moet dat vanavond ook nog voor de zekerheid (of nou ja moet, moet… mag dan hihi) Of zou dat geen zin meer hebben om zwanger te worden?
Ik vind het toch spannend er zo mee bezig te zijn.
Klopt, donderdag MvM! :inlove: Zal ik haar eens vragen hoe het zit met verhuizen?
LOL, ik doe vandaag ook een jurkje aan met een corrigerende onderbroek, zodat hopelijk niemand het nog door gaat hebben, en was gister ook al aan het bedenken dat dat vast een beproeving zal worden! :lol:
Je kunt al vanaf 6 weken doneren hè? Al kan ik me voorstellen dat je voorlopig liever die extra complicatie nog even niet in je leven hebt, tot nadat je verhuisd bent. Hoef je de flessen ook niet te verstoppen tijdens de verhuizing! :mrgreen: