Zou kunnen dat het je innesteling was, maar heb daar zelf nooit iets van gemerkt, dus zou het niet echt weten.
Missme, ik denk niet dat het te maken heeft met het feit dat je er haast niet bent, want ik ben ook niet veel online En er is wel gereageerd op je berichtje. Geloof uit mijn hoofd dat babywens op je gereageerd heeft. Datis toch niet meteen een reden om hier niet meer te kletsen?
Eerlijk gezegd dacht ik dat je gewoon het geregistreerde partnerschap bedoelde omdat dat in de volksmond ook wel trouwen wordt genoemd
Maar, in ieder geval van harte! :-*
Is het nie veel werk om alles in zo een korte tijd voor elkaar te krijgen?
Hier gaat alles verder goed. Druk met orrienteren. HanB, geloof dat jij vroeg of het wel verstandig was? Ik heb ook met J besloten dat het een thuis studie gaat worden en niet de universiteit omdat ik inderdaad bang ben dat ik anders tijdens mijn tentamens hoogzwanger ben of moet bevallen :mrgreen:
Vanavond lekker alle boodschapjes gedaan zodat ik morgen lekker de hele dag kan luieren :mrgreen:
Ik heb ook al de hele week een raar gevoel in mijn onderbuik :think: Maar durf gewoon niet te hopen…Ook is mijn slijm nog steeds erg dun :silenced:
Maar had met de testen wel een dikke vette streep op mijn ovutest :mrgreen:
Ik zou het ook nog niet vertellen Lindaa, hij kan nog niet inschatten hoelang zo iets duurt, en als je het verteld en nog niet wilt dat iedereen het weet, is natuurlijk de kans groot dat hij zijn mond voor bij praat.
Nou had ik net even iets stoms!
Zie ik mijn banner, denk ik, dat kan helemaal niet, want ik moet vrijdag/zaterdag ongesteld worden…
Dacht dathet nu al zondag was :wall:
@ukkie27 wrote:
@Missme1 wrote:Hmm… Jammer dat niemand op mijn tekstje reageert.
Misschien moet ik dan maar uit de groep
Los van mijn vraagjes, vertel ik dat ik ga trouwen (dat weet ik pas sinds 2 dagen)
En geen reactie. :think:
Nemen jullie het mij dus kwalijk dat ik het zo druk heb![]()
Sorry, heb je berichtje helemaal gemist :oops: Ben ook nog TVOH en een ander forum bij aan het houden.
Maar gefeliciteerd met je huwelijk :mrgreen:
En wat betreft je vraagje, het zou best een innesteling kunnen zijn. Was het helder bloed?
Misschien heb ik wel gewoon stress. Ik heb 3 weken de tijd…
Gister ringen, vandaag locatie, morgen jurk…
Ja was heeel helder bloed.
Sorry iedereen, misschien beetje rot in me vel ofzo…

Waarom moet het zo snel.
@inge77 wrote:
Ik zou het ook nog niet vertellen Lindaa, hij kan nog niet inschatten hoelang zo iets duurt, en als je het verteld en nog niet wilt dat iedereen het weet, is natuurlijk de kans groot dat hij zijn mond voor bij praat.helemaal mee eens! En het gaat natuurlijk niet mis, maar STEL van wel, hoe vertel je dan dat mama nu toch geen baby krijgt?
hallo het is reclame hoor gaat er nog iemand kletsen of hoe zit dat.
Ik las iets over katten? Wij hebben er 4 :inlove:
@Becky wrote:
@inge77 wrote:Waarom moet het zo snel.
Dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook al af :shifty:
Lang verhaal. Korte versie. Als je geregisteerd partnerschap doet kan je niet meer de officielle ceremonie meer doen. Omdat je voor de wet al partner zijn.
Vandaar de ondertrouw vd week. Zo snel, ivm koophuis/hypotheek…
@Missme1 wrote:
@ukkie27 wrote:@Missme1 wrote:Hmm… Jammer dat niemand op mijn tekstje reageert.
Misschien moet ik dan maar uit de groep
Los van mijn vraagjes, vertel ik dat ik ga trouwen (dat weet ik pas sinds 2 dagen)
En geen reactie. :think:
Nemen jullie het mij dus kwalijk dat ik het zo druk heb![]()
Sorry, heb je berichtje helemaal gemist :oops: Ben ook nog TVOH en een ander forum bij aan het houden.
Maar gefeliciteerd met je huwelijk :mrgreen:
En wat betreft je vraagje, het zou best een innesteling kunnen zijn. Was het helder bloed?
Misschien heb ik wel gewoon stress. Ik heb 3 weken de tijd…
Gister ringen, vandaag locatie, morgen jurk…
Ja was heeel helder bloed.
Sorry iedereen, misschien beetje rot in me vel ofzo…![]()
Als je trouwens pas over 10 dagen ongesteld moet worden is het denk ik eerder je eisprong geweest. Het zou dan wel heel vroeg zijn voor een innesteling. Maar ik hoop voor je dat het een innesteling was

Ik heb trouwens 2 katten, 1 konijn, 1 hond en de pup is 2weken oud en komt over 6 weken
Heb trouwens mijn taart klaar, wat een rot ding.
onderste laag bleef te laag, fondant scheurde, vulling ging schiften, fondant wilde niet zwart worden, sugar gun deed het niet moest dus alle sliertjes met de hand draaien. :evil: :twisted:
Wat heb ik wat af gezweet en gescholden vandaag.
Maar hij is uiteindelijk nog wel aardig mooi geworden en ook nog heel aan gekomen.
Zo moest die worden.
Missme, dat klopt inderdaad. Dan kan je beter voor een huwelijk in 1x gaan. Leuk hoor! Ga je wel je jurk showen??
Een pup? Wat voor?
Missme, ik dacht ook dat je geregistreerd partnerschap aanging of was dat nou iemand anders? Sorry, ben zelf ook te druk met the voice en forum in de gaten proberen te houden via mobiel. Maar binnen drie weken een bruiloft regelen, pfff! Druk, druk. maar ook een echt feest? En een echte jurk? Maar ik las ook dat je 100 km bij je werk vandaan woont? diep respect, ikzelf moet ruim 60 km rijden om op mijn werk te komen en dat vind ik al veel…
Wie had morgen nu ook alweer een bruiloft? Voor diegene heel veel plezier! T wordt weer een zonnige dag morgen, wat een geluk!
@Becky wrote:
Missme, dat klopt inderdaad. Dan kan je beter voor een huwelijk in 1x gaan. Leuk hoor! Ga je wel je jurk showen??
Een pup? Wat voor?
Australian shepherd, blue merle (kleur)
Ik zal,m zeker showen!
Is dat zo van het geregistreerd partnerschap dat je dan niet meer kan trouwen, bij ons zeiden ze dat het wel kon, wij hebben dat in 2007 gedaan.
Oh dat was jij inge! Dat wordt zeker een mooie dag met zo’n taart! Prachtig!
mooie taart Inge!!
Missme, succes met alles regelen in 3 weken!