Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

T is vroeg, maar echt onmogelijk vast niet. Ik heb er ook geen idee van. Zelf heb ik een cyclus van 26 dagen en ik ben nog maar net ongesteld geweest en dan is mijn eisprong ook al bijna. Iets meer dan 10 dagen dus… Ik hoop het in iedere geval voor je!

Nu lekker TVOH kijken, heerlijk!!

ik ga ook tvoh kijken, toedels! :slight_smile:

Ga t toch proberen uit te stellen :?

Tot morgen. doe het even rustig aan vanavond :zzz:

Nou ja zeg, dan BEN ik er eindelijk weer, gaan ze allemaal wat anders doen! :roll:

:mrgreen:

Ben er hoor. Maar wel met TVOH op de achtergrond :mrgreen:

ja, in de reclame even snel kokken en twitteren :wink: #hoezoverslaafd

marga goed hoor! Ik wil ook pas ruim na nod testen. Ben al eerder teleurgesteld door toch nog ongi te worden na een positieve test met 4 weken… Nou ja, dat zeg ik nu haha

Hier ben ik ook weer tijdens de reclame! De kat heeft ook alweer door dat ik zwanger ben, die ligt weer mooi tegen mijn buik aan. Bijzonder toch!

@Lindaaa wrote:

Hier ben ik ook weer tijdens de reclame! De kat heeft ook alweer door dat ik zwanger ben, die ligt weer mooi tegen mijn buik aan. Bijzonder toch!
wat lief :inlove:

Vroeg vandaag aan Jayden wat hij wilde. Een broertje of een zusje. Hij wilde geen van beiden, hij wil een kat :mrgreen:

@Lindaaa wrote:

schattig!

haha een kat!

@Amy82 wrote:

@Lindaaa wrote:
wat lief :inlove:

Vroeg vandaag aan Jayden wat hij wilde. Een broertje of een zusje. Hij wilde geen van beiden, hij wil een kat :mrgreen:

Ik heb er wel 1 die hij mag lenen, is hij zo genezen :smiley:

Tygo was vandaag weer zo lief tegen het dochtertje van mijn vriendin. De kleine slaapkamer in het nieuwe huis noemt hij de babykamer… Denkt dat hij het wel leuk gaat vinden! Het liefst vertel ik hem het nieuws nu al, maar aan de andere kant wil ik ook nog heel lang wachten. Dat laatste lijkt me ook het allerbeste.

Ja ik zou wachten tot de drie maanden voorbij waren.

Ik heb ook liever helemaal geen kat, wil die stinkerij liever helemaal niet in ons nieuwe huis hebben… benzelfdusechtgeenkattenliefhebber maar als ik zwanger ben, is hij erg lief!

@Lindaaa wrote:

Ik heb ook liever helemaal geen kat, wil die stinkerij liever helemaal niet in ons nieuwe huis hebben… benzelfdusechtgeenkattenliefhebber maar als ik zwanger ben, is hij erg lief!

Wij hebben er 6 en eentje vindt het heel leuk om eerst lief over je neus te likken en er vervolgens keihard in te bijten :wall:

Hmm… Jammer dat niemand op mijn tekstje reageert.

Misschien moet ik dan maar uit de groep :cry:

Los van mijn vraagjes, vertel ik dat ik ga trouwen (dat weet ik pas sinds 2 dagen)

En geen reactie. :think:

Nemen jullie het mij dus kwalijk dat ik het zo druk heb :frowning:

Missme meid heb nog niet eens tijd gehad om te reageren, ben eerst de tig bladzijden aan het door zwoegen.

Maar gefeliciteerd met je voor genomen huwelijk, wanneer gaan jullie trouwen.

@Missme1 wrote:

Los van mijn vraagjes, vertel ik dat ik ga trouwen (dat weet ik pas sinds 2 dagen)

Sorry, heb je berichtje helemaal gemist :oops: Ben ook nog TVOH en een ander forum bij aan het houden.

Maar gefeliciteerd met je huwelijk :mrgreen:

En wat betreft je vraagje, het zou best een innesteling kunnen zijn. Was het helder bloed?

@Missme1 wrote:

joh, niet aantrekken, iedereen heeft wel eens dat op haar stukje niet wordt gereageerd :hug:

Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk trouwens, wow :inlove: