Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Babywens, ik heb gewoon de dipsticks, extra gevoelig. Maar de gewone dipsticks zijn ook erg goed!

Tomaatje, gefeliciteerd!!! :mrgeen:

@Becky wrote:

Babywens, ik heb gewoon de dipsticks, extra gevoelig. Maar de gewone dipsticks zijn ook erg goed!

Ik heb de dipstick sensitive gekozen. Die heb jij ook?

Becky, wat heb jij trouwens een regelmatige cyclus :thumbup:

Ja, die heb ik inderdaad! Werken super!

Myn cyclus is idd aardig regelmatig, vergeleken met een paar jaar terug. Dat varieerde van 27 tot 36 :roll:

Hoop maar dat het zo blijft :wink:

Ik help het je hopen! Ik heb net de bestelling geplaatst. Dat ze maar goed mogen helpen!!

En ik hoop ook maar dat mijn cyclus de volgende keer niet zo lang is, zodat ik niet nog een lading testen nodig heb…

Ik hoop het ook niet voor je! Maar wie weet is het deze ronde wel raak en hou je zelfs over :wink:

ik ga denk ik als het deze maand niet raak is toch ovutesten bestellen :oops: wilde dat pas veel :oops: later doen eigenlijk :shifty: vanavond wel weer wat :sick: geweest… nouja, maandag over een week nod pas, pfff waar is mijn geduld… :mrgreen:

Hihi Amy, ik ken het hoor! Wilde ook wachten maar uiteindelijk was ik te ongeduldig :shifty:

Yay, nog een positieve test!!! :inlove:

Ik ga gauw een nieuw deeltje openen, zo terug met de link! :wink:

ja we gaan hard :inlove:

hopelijk in oktober

IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKSSSSSSSSSSSSSSSS

zie ineens een MEGA spin zitten!!! :shock:

bedoel dus, hopelijk in oktober een nieuwe zwangerengolf :pray: :pray: :pray:

Hallo dames, zowaar een rustig dagje op te forum zie ik.

Als eerste maar even HOERA voor tomaatje gefeliciteerd.

Kennelijk is iedereen lekker eruit geweest. Ben zelf met de ml kind eruit geweest en net terug van een spontane bbq bij mn zus,mmh.

Hielp me wel de dag door morgenochtend gaan we testen. Zenuwen stijgen.

Wat denk je Amy82 zou 't? hoop t voor je :-*

ohhh jij nog niet ongi Marga? Spannend hoor!! :pray: ben echt heel benieuwd morgen. weet je al hoelaat je hier komt posten? :wink:

en of het raak is? Heb toch ergens een slecht gevoel over deze maand. dus denk het niet. we zullen over 2 weken zien, dan moet ik gewoon of al een paar dagen ongi zijn, of bijna 5 weken zwanger :inlove:

Ik heb deel 4 geopend!!!

Klikkerdeklikkerdeklik!!!

Hier nu het zelfde gevoel. Ben nog niet ongesteld en normaal loop ik dan al met krampen, zere onderrug en gerommel in mijn onderbuik maar nu nog niets. Dus duimen maar.

En het testen zal morgen rond acht uur zijn gezien ons persoonlijk wekkertje op twee beentjes :lol:

Dus voor tien uur zal het wel bekend zijn :pray: