@babywens wrote:
Ik wil chocolade!!
Ik ook en dat ga ik nemen ook!
@HanB wrote:
@babywens wrote:Ik wil chocolade!!
Ik ook!!!
En een aandachtsspanne die langer duurt dan 5 tellen! :roll:
En energie!!! :wall:
Oeh ja, de staatsloterij winnen wil ik ook wel. Dan trakteer ik iedereen in ons topic op 10 kilo chocolade, en een meeting met taartdecoreren! :drool:
Jaaa dat doe ik dan oo!!
En daarna onbeperkt shoppen bij Prenatal!
Gaan we samen dan? :inlove:
ML heeft een cadeautje voor me gekocht, dat ik zelf uit mocht zoeken, voor onze buikbewoner…
:inlove:
Ik krijg een zwangerschapsketting van ML!!! :inlove:
@HanB wrote:
Gaan we samen dan? :inlove:
ML heeft een cadeautje voor me gekocht, dat ik zelf uit mocht zoeken, voor onze buikbewoner…
Mooi hoor
Waar blijft de foto van je haar?
Thanks! Ik zal vast eens een rondje hormonen strooien…
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Zo zat het vorige week, nu doe ik de voorkant ook omhoog. De kleuren zijn alleen niet helemaal duidelijk, en ik heb een blote konten gezicht, want geen make-up, dus dat zul je me moeten vergeven. :mrgreen:
Leuk, past goed bij je!
Dank je.
Enne… Hoeveel van onze miljoenen gaan we uitgeven in de Prenatal? :inlove:
Euhmmm totdat alle leuke dingen gekocht zijn!
3 bugy’s zijn wel vdoende dus de 4e laten we staan hoir
Ik ben ook gek op chocola, maar kan me bijna altijd beheersen. Ik koop het gewoon niet, want als ik dat wel doe eet ik me ziek.
Heb het idee dat ik weer ongesteld ga worden. Heb al de hele dag een rotgevoel in mijn buik. Hoop het eigenlijk nog niet. Overigens zou ik het niet eens zo erg vinden dat ik nog niet zwanger ben, maar zit pas op dag 9 na mijn eisprong. Hoop dat de ongi dus nog even weg blijft.
Zijn er hier trouwens meer mensen die temperaturen? Ben benieuwd wat jullie van mijn grafiek van deze maand vinden? Ik twijfel of mijn ei op dag 17 of dag 20 is gesprongen (of misschien nog wel een andere dag )
Denk je?
Maar ik heb straks twee kleintjes, en we hebben aan beide kanten een opa&oma, dus daar moeten ook twee heen, en dan ook nog twee voor de oppas, en twee reserve…
Dan kom ik al op 8! :think:
@HanB wrote:
Denk je?
Maar ik heb straks twee kleintjes, en we hebben aan beide kanten een opa&oma, dus daar moeten ook twee heen, en dan ook nog twee voor de oppas, en twee reserve…
Dan kom ik al op 8! :think: