Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Ik begin zelf te twijfelen kan het bijna niet voorstellen zo snel. En heb verder ook helemaal geen signalen.

Behalve dan :sick:

Ik denk het toch wel hoor! :pray: :pray: :pray:

Wanneer wil je gaan testen dit weekend? Nu? :lol: :inlove:

@HanB wrote:

Ik denk het toch wel hoor! :pray: :pray: :pray:

Wanneer wil je gaan testen dit weekend? Nu? :lol: :inlove:

Nee wil niet alleen testen ben al zo op de wip met mn emoties

Misschien toch morgenochtend ipv zondag, hoelang ik het nog uit kan houden :pray:

:pray: :pray: :pray: :dance: :pray: :pray: :pray: :dance: :pray: :pray: :pray: :dance: :pray: :pray: :pray: :dance: :pray: :pray: :pray: :dance: :pray: :pray: :pray: :dance: :pray: :pray: :pray: :dance: :pray: :pray: :pray: :dance:

Vanavond? :mrgreen:

@HanB wrote:

Vanavond? :mrgreen:

Moet vanmiddag eerst weer naar de ha en als ik daar brak vandaan kom denk ik dat testen niet zo’n goed plan is. :?

Misschien niet nee… Aan de andere kant test je misschien positief, en dat kan je dan weer wat opfleuren… :think:

Weet ik maar toch een beetje onzeker over een negatief :oops: en dat wint dan

Liever nog even in onzekerheid en met hoop :inlove:

Is ook zo!!! :pray:

K ga even naar de peutergym en heb meteen weer een paar pagina’s gemist hier!! Vanmiddag weer klussen, dus lees vanavond wel weer een nieuw deel bij… :wink:

Las ik nou iets over voorkeuren? Ik wil het nooit echt toegeven, maar natuurlijk wil ik wel graag nog een meisje. (al vind ik jongetjes ook echt fantastisch!) Maar vanmorgen heb ik eens even een chinese berekening erop los gegooid en daar kwam uit dat we een meisje krijgen. Ook volgens het pendelen krijgen we nog een meisje… Stiekem lijkt me dat wel wat natuurlijk… :wink: Nog zo’n (hopelijk!!!) 16 weken wachten voor we het deze keer weten! :slight_smile:

@Lindaaa wrote:

K ga even naar de peutergym en heb meteen weer een paar pagina’s gemist hier!! Vanmiddag weer klussen, dus lees vanavond wel weer een nieuw deel bij… :wink:

Las ik nou iets over voorkeuren? Ik wil het nooit echt toegeven, maar natuurlijk wil ik wel graag nog een meisje. (al vind ik jongetjes ook echt fantastisch!) Maar vanmorgen heb ik eens even een chinese berekening erop los gegooid en daar kwam uit dat we een meisje krijgen. Ook volgens het pendelen krijgen we nog een meisje… Stiekem lijkt me dat wel wat natuurlijk… :wink: Nog zo’n (hopelijk!!!) 16 weken wachten voor we het deze keer weten! :slight_smile:

Gymse hebben we hier helaas niet, Daniel is een erg sportief kereltje. De tuin voldoet gelukkig ook.

Dames eet smakelijk, droge crackers hier, tot straks

Misselijkheid al wat gezakt Marga? :hug:

Heb mijn mond alweer voorbij gepraat tegen een vriendin…

@Lindaaa wrote:

:lol: :lol: :lol:

Wij kwamen er vandaag achter dat we uitgerekend zijn op de datum dat dit jaar het eerste kindje van ML’s beste vriend is geboren, dus die gaan we het misschien ook nog vertellen… Verder doen we ons best ons mond te houden! :silenced: :inlove:

@Krabje wrote:

@Amy82 wrote:
@Matsjo wrote:
Jaaaa Jayden is mooi uit de buik maar in de buik mocht ie er ook al zijn :inlove:

En wat nou “let niet op mijn hoofd” :naughty:

geloof dat ik beetje moe was :mrgreen:

ik maakte mijn buikfoto’s altijd voor de openhaard. heb serieus een keer een een ander hoofd van mij erop gefotoshopt :silenced: :mrgreen: omdat ik op die foto mijn hoofd niet leuk vond, en op die andere keek ik wel normaal :mrgreen:

Ah je geeft het dus ook al eerlijk toe hier :mrgreen: :clap: :clap: :clap:

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk :mrgreen: anders krijg ik straks weer commentaar van jou :stuck_out_tongue:

meiden, jullie kletsen echt veel :lol: ik hou het ook niet bij hoor, geeft niks, spring gewoon her en der in, reageer ook lang niet overal op dus :wink:

Groenelimo, jammer dat je afhaakt, hopelijk tot snel bij de 9 maandenmama’s!!! :pray:

@Lindaaa wrote:

:lol:

Ik wil chocolade!!

@Amy82 wrote:

@Lindaaa wrote:

:lol:

Dat komt omdat het leuk nieuws is!

@babywens wrote:

Ik wil chocolade!!

Ik ook!!!

En een aandachtsspanne die langer duurt dan 5 tellen! :roll:

En energie!!! :wall: