Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Ik studeer fiscaal recht en vrijdag is dus mijn scriptiedag. Heb in 9 maanden de inhoudsopgave en inleiding al af :oops:

Hoi Esther,

Klinkt wel spannend allemaal. Wie weet hebben wij een goed weekend :wink:

En van die scriptie, een zwangerschap doet dan wonderen. Moest nog twee maanden toen ik afstudeerde van de pabo!

@ukkie27 wrote:

Ik studeer fiscaal recht en vrijdag is dus mijn scriptiedag. Heb in 9 maanden de inhoudsopgave en inleiding al af :oops:

Whahahaha Aan het werk dan! :mrgreen:

@Marga173 wrote:

Hoi Esther,

Klinkt wel spannend allemaal. Wie weet hebben wij een goed weekend :wink:

En van die scriptie, een zwangerschap doet dan wonderen. Moest nog twee maanden toen ik afstudeerde van de pabo!

Ik duim heel hard voor jullie!!! :pray:

Hoi hoi,

Ik ben niuew hier.

Mag ik ook met jullie meekletsen?

Ik ben 32 en mijn vriend en ik gaan voor onze eerste. Heel spannend!

Dit is de 1e maand echt proberen. Vorige maand hebben we gewoon gekeken en gestopt met de condoom, maar ik dacht dat ik de eisprong al heb gehad. Ik ben al een 3 kwart jaar gestopt met de pil om te kijken hoe mijn cyclus is.

Nu zijn we deze maand echt goed bezig. Gekeken naar de vruchtbare periode enzo.

Heel spannend!

groetjes Plien

Mijn NOD is 16 oktober.

Hai Plien,

Tuurlijk mag je je bij ons aansluiten! Welkom!! :smiley:

Ik ben net met ons lijstje bezig, zal ik jou er dan ook maar meteen opzetten?

Hoi Plien ,

Klets maar lekker mee. 't is hier heel gezellig.

Ohhh dames wat kletsen jullie toch veel :shock:

Ik had gisteren nachtdienst gehad en was eigenwijs thuis niet meer naar bed gegaan (overdag slapen is niet mijn sterkste punt)dus lag 's avonds al vroeg met manlief voor de buis en ook vroeg in bed want kindjes komen er niet vanzelf he :mrgreen:

Ga echt niet op alles reageren da’s geen doen :wink:

Maar ik zag een nieuw Tomaatje en Plien voorbij komen en Ukkie27 die toch ook maar hier blijft, welkom dames :smiley:

Iets over cupmaten, hier viel het mee hoor, heb een ruime 85F van mezelf, tijdens de zwangerschap kon ik toe met de 90F’s die ik nog had liggen uit een dikkere periode, tijdens de bv zat ik wel op 85G en daar paste heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel melk in :mrgreen: Emma heeft dan ook een jaar bv gehad en ik hoop dat dit bij een 2e ook weer zo lekker soepel zal verlopen.

En iets over voorkeuren: wij hebben toch wel een sterke voorkeur voor een meisje, hadden we bij Emma ook. Weet dat het eigenlijk niet ‘mag’ maar goed als het wel zo voelt…natuurlijk, .elk kind zal even liefdevol ontvangen en grootgebracht worden maar wij vinden onszelf gewoon meer meisjesouders. Dus we gaan proberen om voor Emma een zusje te maken :inlove:

Hier zal het wel bij 2 kindjes blijven, ook door onze leeftijden (nu 36 en 40) en het feit dat we de kinderen niet heel kort op elkaar willen en ik vind dat als ik 40 ben het klaar is met kindjes krijgen. Maar als ik zo es om mee heen kijk hier in deze nieuwbouw wijk dan is 3 kinders toch wel het nieuwe 2 hoor!

Vandaag voelt voor ons als de eerste ‘echte’ stopdag, tot nu toe zat ik eigenlijk nog gewoon in mijn stopweek. Maar vandaag is eigenlijk dag 1 van de nieuwe pilstrip…die ik dus lekker niet meer ga aanbreken :dance:

Een dagje ertussen uit is bijna niet meer bij te benen! Je bent niet de eerste die dat aangeeft…

Dus nu gaat het echte werk bij jullie beginnen?

@Amy82 wrote:

@babywens wrote:
Haha je hebt al bedacht wat hetmoet worden Amy82? :lol:

nou, als ik echt eerlijk ben, hoop ik echt een meisje deze keer, ben ik heel eerlijk in ondanks het taboe wat er op ligt :oops:

dit was mijn buikfoto met 39 weken. let niet op mijn hoofd :mrgreen:

He daar is dar ge-fotoshopte hoofd weer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Amy82 wrote:

@Matsjo wrote:
Jaaaa Jayden is mooi uit de buik maar in de buik mocht ie er ook al zijn :inlove:

En wat nou “let niet op mijn hoofd” :naughty:

geloof dat ik beetje moe was :mrgreen:

ik maakte mijn buikfoto’s altijd voor de openhaard. heb serieus een keer een een ander hoofd van mij erop gefotoshopt :silenced: :mrgreen: omdat ik op die foto mijn hoofd niet leuk vond, en op die andere keek ik wel normaal :mrgreen:

Ah je geeft het dus ook al eerlijk toe hier :mrgreen: :clap: :clap: :clap:

@Matsjo wrote:

@Amy82 wrote:
thanks meiden :inlove: :-

Matsjo; eh, gezellig even meekleppen? :wink: Chantal zit hier ook regelmatig hoor :inlove:

Ja, ik hoop dat zij ook mee mag naar de junimama’s :pray: Wordt wel weer eens tijd voor een beetje geluk in haar leven.

:- :-* :-* Das lief van je!

Meiden meiden meiden…

Wat praten jullie veel!!! :lol: :lol: :lol:

Niet alles terug gelezen. Zag dat er meiden bij waren gekomen. Welkom dames :mrgreen:

Ik zal vanavond wel even proberen bij te lezen. Heb vanavond even een avondje voor mezelf :slight_smile:

Ik ga misschien weer studeren :shock:

Spannend Becky! Wat ga je doen dan?

Emmeken: Gefeliciteerd met je eerste echte stopdag! :wink:

Ik twijfel nog tussen 3 opleidingen, dus ga me er even op orrienteren :slight_smile:

Is dat wel handig als je straks een kleintje krijgt? Lijkt me best pittig, een opleiding en een kleintje tegelijk…

Niet verkeerd bedoeld hoor! :oops:

:sick: :sick: :sick:

Bah, wat is dit!

@Marga173 wrote:

:sick: :sick: :sick:

Bah, wat is dit!

Wat is er meid? Misselijk?

En hoe wcdeur staat open.

De heleboel is aan het draaien en doen van binnen

Zou het, zou het, zou het??? :pray: :pray: :pray: