Hey meiden!
Zat gister al te twijfelen, maar toch de knoop diorgehakt, ik kom me afmelden…
Niet om de gezelligheid… Maar 15 paginas per dag kan ik niet bijhouden als jullie al 15 paginas schrijven met zulk mooi weer, hoe gaat dat dan dalijk :mrgreen:
Ik zal jullie wel volgen hoor, op t lijstje kijken of misschien kom ik 1 van jullie wel tegen bij de 9 maandenmamas
Heel veel succes en veel schrijfplezier!
:-*
Jammer groenelimo, het was zo gezellig. wie weet tot later, laat je het wel weten als het zo ver is.
:-*
Meen je niet groenelimo!! Dat is zonde hoor!
Hanb gewoon een vreselijk druk schooljaar gehad met te veel wisselingen wat personeel betreft. En nog wat onervarenheid van mijn kant. Plus een enorm koppigheid om geen rust te nemen.
Resultaat : emotioneel en lichamelijk leeg
mmmh inge77 moet je nog een proefkonijn hebben :lol:
Ga trouwens niet voor zondag testen
Nah, groenelimo, waarom dat nou? Je hoeft toch niet per se zoveel mee te schrijven? :? Het was hier gewoon erg spannend de laatste dagen, vandaar dat er veel geschreven is… Zou het zonde vinden als je daarom weg ging…
@Marga173 wrote:
Hanb gewoon een vreselijk druk schooljaar gehad met te veel wisselingen wat personeel betreft. En nog wat onervarenheid van mijn kant. Plus een enorm koppigheid om geen rust te nemen.
:hug: Lekker even rustig aan doen dan! :-*
Jammer groenelimo maar kan me er iets bij voorstellen maar kom gewoon af en toe even neuzen
@inge77 wrote:
Amy:Als hoesten niet over gaat naar de dokter en om tabletje vragen.
Iritant is dat he, heb je het vooral als je in bed ligt.
Wanneer ga je testen Marga.
He balen Babywens, volgende ronde hopelijk meer geluk.
Vervelend Hanb een poos wakker liggen, kan dan altijd wel kwaat op me zelf worden als ik niet kan slapen. :evil:
Hier vandaag de taart dag, moet de bruidstaart maken voor morgen, morgen de hele dag bruiloft van vrienden.
Had ik een nieuw jurkje gekocht heeft een vriendin de zelfde.
We zeggen gewoon dat wij de bruidsmeisjes zijn. :lol:
Show je de foto’s aan ons als je de taart klaar hebt?

@HanB wrote:
@Marga173 wrote:Hanb gewoon een vreselijk druk schooljaar gehad met te veel wisselingen wat personeel betreft. En nog wat onervarenheid van mijn kant. Plus een enorm koppigheid om geen rust te nemen.
:hug: Lekker even rustig aan doen dan! :-*
Yep kan ook niet veel anders
Ja komt goed, doe ik.
Maak altijd foto’s van de taarten die ik maak, zijn toch een beetje mijn kunst werkjes.
En proeven gaat niet moet dan weer helemaal opnieuw beginnen jammer genoeg.
Ik hou graag alles bij :oops: en wil graag op iedereen reageren…
Vind t ook wel heel moeilijk…maar hoe zeg ik dat… T ligt niet aan jullie he
Maar zoveel teruglezen smorgens. En ik weet dat ik niet zoveel hief te reageren, maar ik ben veels te nieuwsgierig…
Vind het wel heel jammer…
@groenelimo wrote:
Ik hou graag alles bij :oops: en wil graag op iedereen reageren…
Maar zoveel teruglezen smorgens. En ik weet dat ik niet zoveel hief te reageren, maar ik ben veels te nieuwsgierig…
Klets dan mee met het nieuwste zullen we je echt niet kwalijk nemen

vind ik ook spring gewoon in wanneer je zin hebt, je hoeft ook niet op alles te reageren.
@Marga173 wrote:
@groenelimo wrote:Ik hou graag alles bij :oops: en wil graag op iedereen reageren…
Klets dan mee met het nieuwste zullen we je echt niet kwalijk nemen![]()
Ja, het is niet alsof je de enige bent die het niet bij kan benen…
Nou ga ik me dus schuldig zitten voelen dat ik zoveel schrijf…
Inge zie dat jouw stella net 4 is en dus net op school zit. Daniel gaat na de herfstvakantie oefenen. Vind het een hele stap en dat terwijl ik zelf juf ben.
Hoe gaat het bi jullie?
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor hanb…
Ze moest eerst erg wennen aan de verplichte dingen, werkjes die klaar lagen en waar ze geen zin aan had.
Op de zelfde stoel moeten zitten terwijl ze graag op een ander plekje wilde zitten enz.
Maar nu gaat het prima, aan het eind van de week wel erg moe, moet haar dan 's morgens ook echt wakker maken.
Ik zal me dan ook maar even voor komen stellen.
Ik ben Esther en kom uit Noord-Brabant. Ben 27 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Verder werk ik 4 dagen in de week en studeer daarnaast aan de UVT. Moet alleen (al sinds januari) mijn scriptie nog :oops:
Ben dus al in maart gestopt met de pil en sindsdien redelijk regelmatig (25-32) ongesteld. Wel iedere keer maar echt super weinig. Hierdoor ben ik gaan twijfelen of alles wel goed zat en ben ik ovulatietesten gaan gebruiken. En een eisprong heb ik dus Alleen ben ik 8-10 dagen na mijn eisprong alweer ongesteld. Dat kan invloed hebben op het zwanger worden omdat het eitje geen tijd heeft om in te nestelen. Ben dus ook gaan temperaturen (zie linkje onder) om te controleren of de ovulatietest wel goed was. En dat was dus het geval. Ben hiervoor dus naar de huisarts geweest en heb een echo gehad een paar weken terug. Daarop zag alles er goed uit en was er al een eitje aan het groeien, 10 dagen na start cyclus. De huisarts gaf vantevoren al aan dat hij geen reden zag om nu al verder onderzoek te doen als de echo goed was omdat ik ruim 9 jaar aan de pil ben geweest en dat wel een jaar nodig kan hebben voor alles weer normaal werkt. Heb dus ook geen nieuwe afspraak gemaakt bij de huisarts voor uitleg van de echo, want wat zou hij nu moeten zeggen :think: Ga nu dus proberen om nog een paar maandjes af te wachten en hopelijk hoef ik niet meer terug
Ik zit nu op dag 9 (of 6?) na mijn eisprong. Hopelijk word ik dus dit weekend niet ongesteld.
Overigens zal ik wel zoveel mogelijk proberen te lezen, maar ook ik houd jullie tempo van schrijven niet bij. Of mijn vriend moet late dienst hebben
@ukkie27 wrote:
Ik zal me dan ook maar even voor komen stellen.
Ik ben Esther en kom uit Noord-Brabant. Ben 27 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Verder werk ik 4 dagen in de week en studeer daarnaast aan de UVT. Moet alleen (al sinds januari) mijn scriptie nog :oops:
Ben dus al in maart gestopt met de pil en sindsdien redelijk regelmatig (25-32) ongesteld. Wel iedere keer maar echt super weinig. Hierdoor ben ik gaan twijfelen of alles wel goed zat en ben ik ovulatietesten gaan gebruiken. En een eisprong heb ik dusAlleen ben ik 8-10 dagen na mijn eisprong alweer ongesteld. Dat kan invloed hebben op het zwanger worden omdat het eitje geen tijd heeft om in te nestelen. Ben dus ook gaan temperaturen (zie linkje onder) om te controleren of de ovulatietest wel goed was. En dat was dus het geval. Ben hiervoor dus naar de huisarts geweest en heb een echo gehad een paar weken terug. Daarop zag alles er goed uit en was er al een eitje aan het groeien, 10 dagen na start cyclus. De huisarts gaf vantevoren al aan dat hij geen reden zag om nu al verder onderzoek te doen als de echo goed was omdat ik ruim 9 jaar aan de pil ben geweest en dat wel een jaar nodig kan hebben voor alles weer normaal werkt. Heb dus ook geen nieuwe afspraak gemaakt bij de huisarts voor uitleg van de echo, want wat zou hij nu moeten zeggen :think: Ga nu dus proberen om nog een paar maandjes af te wachten en hopelijk hoef ik niet meer terug
Ik zit nu op dag 9 (of 6?) na mijn eisprong. Hopelijk word ik dus dit weekend niet ongesteld.
Overigens zal ik wel zoveel mogelijk proberen te lezen, maar ook ik houd jullie tempo van schrijven niet bij. Of mijn vriend moet late dienst hebben![]()
Welkom Esther! :mrgreen: Welke opleiding doe je?