Marga… :shifty:
Marga!!! Enenenenenenenen???
Babywens: Jouw nieuwe NOD is nu toch 31 okt?
Ik heb gewoon tot 2 uur vannacht wakker gelegen!!! :wall:
Ondergetekende gaat voorlopig dus NIET meer slapen op de bank!
Als ik dan merk dat ik te moe word, dan pak ik wel een mok sterke koffie of zo… :shifty:
goedemorgen! Ik lig in bed samen met Jayden, we kijken Brandweerman Sam :inlove:
Heb jij even geluk, brandweerman Sam kijken
@babywens wrote:
@HanB wrote:Babywens: Jouw nieuwe NOD is nu toch 31 okt?
Helemaal goed!
Ok, pas ik hem straks weer even aan! :thumbup:
@Amy82 wrote:
goedemorgen! Ik lig in bed samen met Jayden, we kijken Brandweerman Sam :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Hoe is het nu uberhaupt met het vloeien, babywens?
nou he babywens
Weten jullie hét hulpmiddel tegen kriebelhoest? Heb er al een hele tijd last van en gaat maar niet over
Het is gisteravond tot wat meer op gang gekomen. Dus ik kan gisteren aanhouden als 1e dag. Moet vandaag de hele dag werken, heb daar zo’n hekel aan als je steeds naar het toilet moet klepperen.
Ik zou geen goed middel weten tegen kriebelhoest. Veel drinken heb ik altijd gehoord.
Ik moet weg, niet te veel kletsen vandaag anders kan ikhet niet volgen op mij mob
Jammer hoor, Babywens, ik had zulke goede hoop voor je! :hug:
Amy: Ik zou eigenlijk niets weten tegen kriebelhoest… Misschien helpt thee met honing wat? En anders even googlen?
Goedemorgen…Hanb toen jij ging slapen werd ik wakker ben vannacht van 2 tot half 5 wakker geweest en nu …een hoofd alsof ik verkeerde wijn gehad heb.
Denk dat het stiekem toch de zenuwen zijn of ongesteld ga worden. Maar heb gister ook heftige dag gehad.
Maar tot op heden niets ook helemaal geen tekenen dat ik ongesteld ga worden dus…
@Amy82 wrote:
nou he babywens
Weten jullie hét hulpmiddel tegen kriebelhoest? Heb er al een hele tijd last van en gaat maar niet over![]()
Haal strepsil met honing. Zit iets in wat de kriebel onderdrukt waardoor je niet steeds gaat hoesten en dus blijf hoesten. Standaard in mn tas kan als juf niet zonder mn stem 8)
@Marga173 wrote:
Goedemorgen…Hanb toen jij ging slapen werd ik wakker ben vannacht van 2 tot half 5 wakker geweest en nu …een hoofd alsof ik verkeerde wijn gehad heb.
Denk dat het stiekem toch de zenuwen zijn of ongesteld ga worden. Maar heb gister ook heftige dag gehad.
Maar tot op heden niets ook helemaal geen tekenen dat ik ongesteld ga worden dus…![]()
Wil je vertellen over je heftige dag? :hug:
Zit momenteel thuis van het werk.
Oh meid toch! Waarom dan? :hug: :-*
Amy:Als hoesten niet over gaat naar de dokter en om tabletje vragen.
Iritant is dat he, heb je het vooral als je in bed ligt.
Wanneer ga je testen Marga.
He balen Babywens, volgende ronde hopelijk meer geluk.
Vervelend Hanb een poos wakker liggen, kan dan altijd wel kwaat op me zelf worden als ik niet kan slapen. :evil:
Hier vandaag de taart dag, moet de bruidstaart maken voor morgen, morgen de hele dag bruiloft van vrienden.
Had ik een nieuw jurkje gekocht heeft een vriendin de zelfde.
We zeggen gewoon dat wij de bruidsmeisjes zijn. :lol: