O en zus, ik wil met de tijd ook zo’n leuk dingetje onder mijn tekst met over hoeveel dagen de ooievaar neerstrijkt. Ga jij wel even maken he?
@Tomaartje wrote:
Zal sowieso wel even mee lezen komende dagen en dan af en toe wat zeggen. Het gaat om een derde kindje, maar het lijkt wel steeds spannender te worden. Bij nummer 1 kon ik heel cool wachten tot een dag na de NOD, bij nummer 2 zat ik een paar dagen van tevoren al met teststrips tegen een lamp gedrukt op zoek naar een ieniemieniestreepje, maar nu lijkt de tijd helemaal langzaam te gaan. Pfff… Maar leuk, al een paar die positief hebben getest. Spannend allemaal hoor.
Leuk als je mee komt kletsen!
Als je je zeker genoeg voelt, stuur je me dan je gegevens voor ons lijstje?

Dat kun je zelf hoor. Zelfs jij!
Hanb bij ons in t dorpie is twee ongewoon, drie of vier kinders is meer standaard.
@babywens wrote:
@HanB wrote:@babywens wrote:tsjaa voel me dan altijd zo bekeken… En als ik nu al G heb, en er komt een cupmaat of wat bij…
Ga zo wel afsluiten dames! Bedtijd![]()
Ik word toch al wel bekeken. Ik heb punk-haar in wisselende kleursamenstellingen, en draag vaak niet-standaard kleding.:mrgreen: EN ik heb drie kids, dat is ook al abnormaal in deze burgertruttenwijk! :lol: :lol: :lol:
haha dit zag ik nog net voor het afsluiten.
Ben wel benieuwd naar je punkhaar. En welke kleuren? (wat is niet standaard kleding?)
En een vierde onderweg!! :naughty:
Dat van die vierde onderweg weten ze voorlopig nog niet.

Op dit moment is mijn haar paarsrood met zwart, en is 1 zijkant gemillimeterd, en staat de rest alle kanten op. :lol: Zal morgen wel foto plaatsen.

@Tomaartje wrote:
O en zus, ik wil met de tijd ook zo’n leuk dingetje onder mijn tekst met over hoeveel dagen de ooievaar neerstrijkt. Ga jij wel even maken he?
Wil je niet zo’n mooie confronterende banner die zo lekker aftelt tot het testen?
@Marga173 wrote:
Hanb bij ons in t dorpie is twee ongewoon, drie of vier kinders is meer standaard.
Ik vind het ook niet abnormaal. Mijn beide ouders kwamen uit gezinnen met 7-8 kids, en mijn moeder, kwam ik laatst achter, wilde eigenlijk ook graag 7 kids, maar moest stoppen na de 2e, mijn broer.

@Matsjo wrote:
@Tomaartje wrote:O en zus, ik wil met de tijd ook zo’n leuk dingetje onder mijn tekst met over hoeveel dagen de ooievaar neerstrijkt. Ga jij wel even maken he?
Wil je niet zo’n mooie confronterende banner die zo lekker aftelt tot het testen?
:inlove: Die zijn ook leuk, word je elke dag geconfronteerd met hoe gruwelijk lang het allemaal nog duurt! :lol:
@Matsjo wrote:
@Tomaartje wrote:O en zus, ik wil met de tijd ook zo’n leuk dingetje onder mijn tekst met over hoeveel dagen de ooievaar neerstrijkt. Ga jij wel even maken he?
Heb van de week ook zitten klooien maar zo’'n baantje met pijltje is wel lekker handig. Hoefje het niet meer te onthouden. Mn hoofd is momenteel toch al een vergiet :?
Jemig meiden, gewoon in 1 dag tijd al (bijna) 35 pagina’s vol!!! :shock: :o
Ja jullie kletsen echt te veel :roll:
Ik ga ook naar bed.
Zus… fijne verjaardag morgen :-*
Slaap lekker iedereen!
Dus eigenlijk dat je met iedereen deelt wanneer je ongesteld bent. Nah, ik wacht nog even goed? Hee neem jij zaterdag even als je dozen zwangerschapskleding mee waar heel groot met stift "zwangerschapskleding’ op staat? Maar dan niet tegen de oma’s zeggen he? Ik doe wel even een leuk dansje als jij ze dan even snel naar boven smokkelt?
Ga ook slapen. Morgen Peppie en Kokkie weer om zes uur springend op mijn bed… Gaaappp
@HanB wrote:
@Marga173 wrote:Hanb bij ons in t dorpie is twee ongewoon, drie of vier kinders is meer standaard.
Ik vind het ook niet abnormaal. Mijn beide ouders kwamen uit gezinnen met 7-8 kids, en mijn moeder, kwam ik laatst achter, wilde eigenlijk ook graag 7 kids, maar moest stoppen na de 2e, mijn broer.![]()
Gaaf zeven kinderen. Mijn ouders hadden al moeite met twee, ik verschil zeven jaar met mn zus. Het is aan de vrouwelijke kant van mn moeders familie niet een vanzelfsprekendheid om kindjes te kunnen krijgen.
@Tomaartje wrote:
Dus eigenlijk dat je met iedereen deelt wanneer je ongesteld bent. Nah, ik wacht nog even goed? Hee neem jij zaterdag even als je dozen zwangerschapskleding mee waar heel groot met stift "zwangerschapskleding’ op staat? Maar dan niet tegen de oma’s zeggen he? Ik doe wel even een leuk dansje als jij ze dan even snel naar boven smokkelt?
Ga ook slapen. Morgen Peppie en Kokkie weer om zes uur springend op mijn bed… Gaaappp
Tsss… krabbel je nu terug?
Ik zal wat kleding meenemen.
Ga nu echt plassen en slapen. Welterusten
Slaap lekker Matsjo! :-*
Wij zijn gezegend met ERG goede genen. Hierna gaat ML dan ook een knoopje laten leggen, zelfs al neem ik wel weer gewoon de mirena. :lol:
Truste :-*
Slaap lekker ladies, ik duik er ook maar eens in! :-*
Dames, dames… Wat een gezelligheid hier gisteravond, heb er bijna spijt van dat ik lekker vroeg naar bed ben gegaan met manlief!
Maar ik zie opeens de zus van hanneke! Gezellig! En hanneke die lekker veel meeschrijft, je bent stiekem gewoon zelf ook gestopt he? Geef nou maar toe! Haha
Zal ondanks dat ik misselijk ben mijn zoon van een schone luier voorzien, dat mag papa niet doen…
Nee Linda, ik ben echt geen stopper
Ik ben gewoon een stalker.