Hier Tomaartje, Trotse tante van Mats (06-07-08) en Aukje (12-03-10)
Kan halverwege volgende week een test doen en vind het heeeeeeeeeeeeeel spannend. Vandaar dat ik mijn lieve zus zei nog even te willen wachten met schrijven op dit forum :naughty: .
Gewoon gezellig mee schrijven, zelfs al steek ik er nu even de draak mee! :inlove:
Iedereen zit hier ongeveer in hetzelfde schuitje. Het is ook allemaal doodeng, en dan is het des te fijner om met mensen (vrouwen) te kunnen praten die hetzelfde meemaken…
Echt wel! Heb het met mn vorige zwangerschap niet gedaan maar kon het toen wel goed gebruiken op zwangerschappen zat toen lichtelijk een taboe binnen de familie
Of ben jij het stiekem onder een pseudoniem waar je nog niets over wilt verklappen? :mrgreen: :lol:
Klinkt wel raar hoor, ‘zus van Hanneke’… Ik heb helemaal geen zus! :lol: Al is mijn broer zo gruwelijk homo dat hij prima door kan gaan als zus. Maar die wordt dan weer niet zwanger! :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol:
Matsjo; we kunnen het ook heel goed over andere dingen hebben hoor
Vind je het niet irritant HanB, dat bloeses en zo niet passen en dat shirts gauw zakken??
Blouses draag ik bijna nooit, en als ik al wel een blouse zie die ik leuk vind, dan heb ik eerder dat mijn bovenarmen niet passen, dan mijn borsten… Heb nog flinke bovenarmspieren aan mijn zwemperiode en mijn bodybuilding/fitnessperiode overgehouden.
Shirts zakken eigenlijk niet? Kwestie van goede BHs kopen misschien? Ik heb bijna altijd padded BHs aan, omdat die meer stevigheid bieden…
Ja heb wel goede bh’s. Hele dure…
Maar shirtjes en zo , als je dan iets naar voren leunt (met typen op pc bv) dan heb je al gauw inkijk. Ik wel iig…
En wat is er mis met inkijk? :inlove:
Ik moet zeggen, ik draag wel shirtjes die gewoon figurephugging zijn, zeg maar… Dus niet heel strak, maar ook niet loslos. Plus dat ik vaak een PLO-sjaal (palestinesjaal noemen ze dat hier?) draag, dus dat bedekt dan al snel mijn inkijk.
tsjaa voel me dan altijd zo bekeken… En als ik nu al G heb, en er komt een cupmaat of wat bij…
tsjaa voel me dan altijd zo bekeken… En als ik nu al G heb, en er komt een cupmaat of wat bij…
Ga zo wel afsluiten dames! Bedtijd
Ik word toch al wel bekeken. Ik heb punk-haar in wisselende kleursamenstellingen, en draag vaak niet-standaard kleding. :mrgreen: EN ik heb drie kids, dat is ook al abnormaal in deze burgertruttenwijk! :lol: :lol: :lol:
Zal sowieso wel even mee lezen komende dagen en dan af en toe wat zeggen. Het gaat om een derde kindje, maar het lijkt wel steeds spannender te worden. Bij nummer 1 kon ik heel cool wachten tot een dag na de NOD, bij nummer 2 zat ik een paar dagen van tevoren al met teststrips tegen een lamp gedrukt op zoek naar een ieniemieniestreepje, maar nu lijkt de tijd helemaal langzaam te gaan. Pfff… Maar leuk, al een paar die positief hebben getest. Spannend allemaal hoor.
Ga zo wel afsluiten dames! Bedtijd
Ik word toch al wel bekeken. Ik heb punk-haar in wisselende kleursamenstellingen, en draag vaak niet-standaard kleding. :mrgreen: EN ik heb drie kids, dat is ook al abnormaal in deze burgertruttenwijk! :lol: :lol: :lol:
haha dit zag ik nog net voor het afsluiten.
Ben wel benieuwd naar je punkhaar. En welke kleuren? (wat is niet standaard kleding?)