@Amy82 wrote:
deze bedoel ik dus :mrgreen:
cupmaat Lolo Ferrari
WAUW!!! :inlove:
Ben nog niet eens zwanger en struin het internet al af. Wachten tot je termijnecho is wel verstandig. Leg je toch een spaarpotje aan. kun je daarna over een paar weken lekker ongegeneerd losgaan
@Amy82 wrote:
deze bedoel ik dus :mrgreen:
cupmaat Lolo Ferrari
@Tomaartje wrote:
Hahahaha KOEKOEK!
Zo goed zus?
@Marga173 wrote:
Ben nog niet eens zwanger en struin het internet al af. Wachten tot je termijnecho is wel verstandig. Leg je toch een spaarpotje aan. kun je daarna over een paar weken lekker ongegeneerd losgaan
Hanb o nee! levert het je geen rugpijn op. ongeloofelijk
Tomaartje? Zus? Stopper? Eerste bericht?
OK, I got lost there… :eh:
@Marga173 wrote:
Hanb o nee! levert het je geen rugpijn op. ongeloofelijk
@HanB wrote:
Tomaartje? Zus? Stopper? Eerste bericht?
OK, I got lost there… :eh:
Oke, oke…
Hier Tomaartje, Trotse tante van Mats (06-07-08) en Aukje (12-03-10)
Kan halverwege volgende week een test doen en vind het heeeeeeeeeeeeeel spannend. Vandaar dat ik mijn lieve zus zei nog even te willen wachten met schrijven op dit forum :naughty: .
O wacht even foto was niet van Hanb
Van Amy82
Je zus!?!?!?!
Of ben jij het stiekem onder een pseudoniem waar je nog niets over wilt verklappen? :mrgreen: :lol:
Klinkt wel raar hoor, ‘zus van Hanneke’… Ik heb helemaal geen zus! :lol: Al is mijn broer zo gruwelijk homo dat hij prima door kan gaan als zus. Maar die wordt dan weer niet zwanger! :lol: :lol: :lol: :lol:
@HanB wrote:
@babywens wrote:Vind je het niet irritant HanB, dat bloeses en zo niet passen en dat shirts gauw zakken??
Blouses draag ik bijna nooit, en als ik al wel een blouse zie die ik leuk vind, dan heb ik eerder dat mijn bovenarmen niet passen, dan mijn borsten… Heb nog flinke bovenarmspieren aan mijn zwemperiode en mijn bodybuilding/fitnessperiode overgehouden.
Shirts zakken eigenlijk niet? Kwestie van goede BHs kopen misschien? Ik heb bijna altijd padded BHs aan, omdat die meer stevigheid bieden…
@HanB wrote:
Je zus!?!?!?!
Of ben jij het stiekem onder een pseudoniem waar je nog niets over wilt verklappen? :mrgreen: :lol:
Klinkt wel raar hoor, ‘zus van Hanneke’… Ik heb helemaal geen zus! :lol: Al is mijn broer zo gruwelijk homo dat hij prima door kan gaan als zus. Maar die wordt dan weer niet zwanger! :lol: :lol: :lol: :lol:
Leuk zussen! gezellig :thumbup:
@Tomaartje wrote:
Oke, oke…
Hier Tomaartje, Trotse tante van Mats (06-07-08) en Aukje (12-03-10)
Kan halverwege volgende week een test doen en vind het heeeeeeeeeeeeeel spannend. Vandaar dat ik mijn lieve zus zei nog even te willen wachten met schrijven op dit forum :naughty: .
Maar aangezien het hier over cups gaat waar wij samen nog ruimte in over hebben, passen mijn zus en ik hier toch niet zo goed tussen…
@babywens wrote:
@Amy82 wrote:deze bedoel ik dus :mrgreen:
cupmaat Lolo Ferrari
WOW, welke cup is dat? Straks plet je de baby nog![]()
@babywens wrote:
@HanB wrote:@babywens wrote:Vind je het niet irritant HanB, dat bloeses en zo niet passen en dat shirts gauw zakken??
Blouses draag ik bijna nooit, en als ik al wel een blouse zie die ik leuk vind, dan heb ik eerder dat mijn bovenarmen niet passen, dan mijn borsten… Heb nog flinke bovenarmspieren aan mijn zwemperiode en mijn bodybuilding/fitnessperiode overgehouden.
Shirts zakken eigenlijk niet? Kwestie van goede BHs kopen misschien? Ik heb bijna altijd padded BHs aan, omdat die meer stevigheid bieden…
Ja heb wel goede bh’s. Hele dure…
Maar shirtjes en zo , als je dan iets naar voren leunt (met typen op pc bv) dan heb je al gauw inkijk. Ik wel iig…