@Marga173 wrote:
Nou babywens maak je borst maar nat, haha, je borsten gaan veranderen van een zwangerschap echt waar.
Liever niet!

@Marga173 wrote:
Nou babywens maak je borst maar nat, haha, je borsten gaan veranderen van een zwangerschap echt waar.
@Amy82 wrote:
thanks meiden :inlove: :-*
Matsjo; eh, gezellig even meekleppen?Chantal zit hier ook regelmatig hoor :inlove:
@babywens wrote:
@Marga173 wrote::lol:Nou babywens maak je borst maar nat, haha, je borsten gaan veranderen van een zwangerschap echt waar.
Liever niet!Straks prik ik mezelf nog een oog uit ofzo…
@Matsjo wrote:
@Amy82 wrote:thanks meiden :inlove: :-*
Matsjo; eh, gezellig even meekleppen?Chantal zit hier ook regelmatig hoor :inlove:
Ja, ik hoop dat zij ook mee mag naar de junimama’sWordt wel weer eens tijd voor een beetje geluk in haar leven.
Heb geen ervaring met cup G (bescheiden Btje) maar tijdens mn eerste zwangerschap waren mn borsten de volle 9 maanden een cup groter en continu gespannen en daarna was 't snel verdwenen.
Ik heb nu een flinke E, maar van mij mogen ze wel weer groeien hoor!
I love it when they are big, zelfs met stuwing! :inlove:
@Matsjo wrote:
@Amy82 wrote:thanks meiden :inlove: :-*
Ja, ik hoop dat zij ook mee mag naar de junimama’sWordt wel weer eens tijd voor een beetje geluk in haar leven.
@HanB wrote:
@Matsjo wrote:@Amy82 wrote:thanks meiden :inlove: :-*
Klets er maar weer overheen!!! :snooty:![]()
@HanB wrote:
Ik heb nu een flinke E, maar van mij mogen ze wel weer groeien hoor!
I love it when they are big, zelfs met stuwing! :inlove:
Over dikke tieten kan ik niet meepraten. Helaas :roll:
Jullie moeten even heel hard “Tomaartje” roepen…
eens zien wat er dan gebeurt! :mrgreen:
@Amy82 wrote:
@Matsjo wrote:@Amy82 wrote:thanks meiden :inlove: :-*
ik hoop het ooken voor mezelf ook
:mrgreen:
vandaag ineens flink last gehad van afscheiding, had ik met Jayden in het begin ook zo erg… is het al 14 oktober?
Halloooooooooo hormonen!!! :roll:
Ben aan het rondsurfen op babykleding… Zoveel schattig spul… En ik durf gewoon echt nog niets te kopen! :oops: :roll:
Misschien als we de termijnecho gehad hebben… :roll: :oops:
Had ik van Daniel zn zwangerschap ook last van, afscheiding, echt wel last!
Vond het niet zo’n prettige bijkomstigheid, maar ja…
deze bedoel ik dus :mrgreen:
cupmaat Lolo Ferrari
Jayden is hier gewoon een ballon aan het opblazen :lol:
ok, TOMAAAAAAAAAAAAARTJE!!!
en nu?
@Matsjo wrote:
Jayden is hier gewoon een ballon aan het opblazen :lol:![]()
@babywens wrote:
Vind je het niet irritant HanB, dat bloeses en zo niet passen en dat shirts gauw zakken??
Hahahaha KOEKOEK!
Zo goed zus?