Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

@Marga173 wrote:

Nou babywens maak je borst maar nat, haha, je borsten gaan veranderen van een zwangerschap echt waar.

Liever niet! :hand: Straks prik ik mezelf nog een oog uit ofzo…

@Amy82 wrote:

thanks meiden :inlove: :-*

Matsjo; eh, gezellig even meekleppen? :wink: Chantal zit hier ook regelmatig hoor :inlove:

Ja, ik hoop dat zij ook mee mag naar de junimama’s :pray: Wordt wel weer eens tijd voor een beetje geluk in haar leven.

@babywens wrote:

@Marga173 wrote:
Nou babywens maak je borst maar nat, haha, je borsten gaan veranderen van een zwangerschap echt waar.

Liever niet! :hand: Straks prik ik mezelf nog een oog uit ofzo…
:lol:

@Matsjo wrote:

@Amy82 wrote:

Matsjo; eh, gezellig even meekleppen? :wink: Chantal zit hier ook regelmatig hoor :inlove:

Ja, ik hoop dat zij ook mee mag naar de junimama’s :pray: Wordt wel weer eens tijd voor een beetje geluk in haar leven.

Klets er maar weer overheen!!! :snooty: :hand:

Heb geen ervaring met cup G (bescheiden Btje) maar tijdens mn eerste zwangerschap waren mn borsten de volle 9 maanden een cup groter en continu gespannen en daarna was 't snel verdwenen. :frowning:

Ik heb nu een flinke E, maar van mij mogen ze wel weer groeien hoor!

I love it when they are big, zelfs met stuwing! :inlove:

@Matsjo wrote:

@Amy82 wrote:

ik hoop het ook :pray: en voor mezelf ook :pray: :mrgreen:

vandaag ineens flink last gehad van afscheiding, had ik met Jayden in het begin ook zo erg… is het al 14 oktober?

@HanB wrote:

@Matsjo wrote:
@Amy82 wrote:

Klets er maar weer overheen!!! :snooty: :hand:

waar overheen?

@HanB wrote:

Ik heb nu een flinke E, maar van mij mogen ze wel weer groeien hoor!

I love it when they are big, zelfs met stuwing! :inlove:

ohhh mijn borsten met stuwing… hallelujah

hoi borst! oh ehh, dag eef!!

:wall:

heb nog een foto dat ik Jayden bv gaf. grooooooooooooote borst, klein hoofdje van Jayden :inlove:

Over dikke tieten kan ik niet meepraten. Helaas :roll:

Jullie moeten even heel hard “Tomaartje” roepen…

eens zien wat er dan gebeurt! :mrgreen:

@Amy82 wrote:

@Matsjo wrote:
@Amy82 wrote:

ik hoop het ook :pray: en voor mezelf ook :pray: :mrgreen:

vandaag ineens flink last gehad van afscheiding, had ik met Jayden in het begin ook zo erg… is het al 14 oktober?

Ehhh bijna!

Vind je het niet irritant HanB, dat bloeses en zo niet passen en dat shirts gauw zakken??

Jammer Marga173!! Misschien heb je deze keer meer geluk!

Halloooooooooo hormonen!!! :roll:

Ben aan het rondsurfen op babykleding… Zoveel schattig spul… En ik durf gewoon echt nog niets te kopen! :oops: :roll:

Misschien als we de termijnecho gehad hebben… :roll: :oops:

Had ik van Daniel zn zwangerschap ook last van, afscheiding, echt wel last!

Vond het niet zo’n prettige bijkomstigheid, maar ja…

deze bedoel ik dus :mrgreen:

cupmaat Lolo Ferrari

Jayden is hier gewoon een ballon aan het opblazen :lol: :wink:

ok, TOMAAAAAAAAAAAAARTJE!!!

en nu?

@Matsjo wrote:

Jayden is hier gewoon een ballon aan het opblazen :lol: :wink:

hahahaha ja zo kan je het ook zien :lol:

@babywens wrote:

Vind je het niet irritant HanB, dat bloeses en zo niet passen en dat shirts gauw zakken??

Blouses draag ik bijna nooit, en als ik al wel een blouse zie die ik leuk vind, dan heb ik eerder dat mijn bovenarmen niet passen, dan mijn borsten… Heb nog flinke bovenarmspieren aan mijn zwemperiode en mijn bodybuilding/fitnessperiode overgehouden. :wink:

Shirts zakken eigenlijk niet? Kwestie van goede BHs kopen misschien? Ik heb bijna altijd padded BHs aan, omdat die meer stevigheid bieden…

@Amy82 wrote:

ok, TOMAAAAAAAAAAAAARTJE!!!

en nu?

Dat moet ze gehoord hebben…

Hahahaha KOEKOEK!

Zo goed zus?