Haha je hebt al bedacht wat hetmoet worden Amy82? :lol:
Hier staan de dozen met kleertjes ook hoog opgestapeld. Zou wel zo praktisch zijn weer een jongetje.
Maar als ik naar mn nichtje van 6mnd kijk vind ik het ook prachtig om al die meisje kleertjes te zien en natuurlijk te kopen en waarschijnlijk ook weer te krijgen: heb een suikertante :-* :oops:
@babywens wrote:
Haha je hebt al bedacht wat hetmoet worden Amy82? :lol:
nou, als ik echt eerlijk ben, hoop ik echt een meisje deze keer, ben ik heel eerlijk in ondanks het taboe wat er op ligt :oops:
dit was mijn buikfoto met 39 weken. let niet op mijn hoofd :mrgreen:

Ook al een flinke buik met een flinke cup, zo te zien! :inlove: Mooi hoor!!!
@HanB wrote:
ja man echt niet grappig. zit nu op E, had toen G. met de bv in het begin en met stuwing H :oops: :wall: :wall: :wall:
Weer een mooie buik :inlove: In een ajaxsfeer!
@Marga173 wrote:
Weer een mooie buik :inlove: In een ajaxsfeer!
yep

Jaaaa Jayden is mooi uit de buik maar in de buik mocht ie er ook al zijn :inlove:
En wat nou “let niet op mijn hoofd” :naughty:
Oke! Sinds ik ml ken ben ik gegroeid in mn ajaxliefde. afgelopen juli hebben paps en zoonlief hun eerste live-ajax wedstrijd gezien in Emmen (oefenduel)
@HanB wrote:
Leuke foto’s en je kijkt zo gelukkig :mrgreen: ! Ik hoop dat mijn cupmaat niet veranderd als ik zwanger ben. Weet wel dat ik waarschijnlijk mijn zin niet krijg, maar toch

Ik houd echt totaal niet van voetbal, en ML ook niet. Wij zijn meer van de American Football. :mrgreen:
Nou babywens maak je borst maar nat, haha, je borsten gaan veranderen van een zwangerschap echt waar.
Hanb: voetbal is echt interessant als je het een maal volgt maar dat is met alle sporten dus vast ook met American football, mij zegt dat niets
@Matsjo wrote:
Jaaaa Jayden is mooi uit de buik maar in de buik mocht ie er ook al zijn :inlove:
En wat nou “let niet op mijn hoofd” :naughty:
geloof dat ik beetje moe was :mrgreen:
ik maakte mijn buikfoto’s altijd voor de openhaard. heb serieus een keer een een ander hoofd van mij erop gefotoshopt :silenced: :mrgreen: omdat ik op die foto mijn hoofd niet leuk vond, en op die andere keek ik wel normaal :mrgreen:
O echt? Hahahaha! :lol:
Ik vind mijn hoofd ook nooit zo jofel op foto’s.
Wat doe ik hier toch steeds? :oops:
Staat mooi voor de openhaard, egale achtergrond kom je mooi op uit!
@Marga173 wrote:
Nou babywens maak je borst maar nat, haha, je borsten gaan veranderen van een zwangerschap echt waar.
Hanb: voetbal is echt interessant als je het een maal volgt maar dat is met alle sporten dus vast ook met American football, mij zegt dat niets
Mijn bio-pa was een amateur-voetballer, dus ken de regels en zo wel, maar is gewoon niet mijn ding.
NU de Admirals opgedoekt zijn, volg ik het Football niet meer zo, maar ik kijk wel altijd naar de grote zwemwedstrijden elk jaar, al minstens 20 jaar lang.

nou ik vind de foto’s wel leuk hoor!
misschien honkbal volgen? als vervanging
thanks meiden :inlove: :-*
Matsjo; eh, gezellig even meekleppen? Chantal zit hier ook regelmatig hoor :inlove: