Ik ben ook gek op chocola, maar kan me bijna altijd beheersen. Ik koop het gewoon niet, want als ik dat wel doe eet ik me ziek.
Heb het idee dat ik weer ongesteld ga worden. Heb al de hele dag een rotgevoel in mijn buik. Hoop het eigenlijk nog niet. Overigens zou ik het niet eens zo erg vinden dat ik nog niet zwanger ben, maar zit pas op dag 9 na mijn eisprong. Hoop dat de ongi dus nog even weg blijft.
Zijn er hier trouwens meer mensen die temperaturen? Ben benieuwd wat jullie van mijn grafiek van deze maand vinden? Ik twijfel of mijn ei op dag 17 of dag 20 is gesprongen (of misschien nog wel een andere dag )
Ik durf het je niet vertellen, eerlijk gezegd… Heb ik niet genoeg ervaring met ovutempcharts mee…
Maar ik hoop dat dat gevoel iets anders als oorzaak heeft!!!
Maar ik heb straks twee kleintjes, en we hebben aan beide kanten een opa&oma, dus daar moeten ook twee heen, en dan ook nog twee voor de oppas, en twee reserve…
Dan kom ik al op 8! :think:
Ik zou ze dan wel de opa’s en oma’s laten betalen. Of ben jij zo rijk
Nou, als ik de loterij win, ben ik wel puissant rijk ja! :mrgreen:
Maar ik heb straks twee kleintjes, en we hebben aan beide kanten een opa&oma, dus daar moeten ook twee heen, en dan ook nog twee voor de oppas, en twee reserve…
Dan kom ik al op 8! :think:
Ik zou ze dan wel de opa’s en oma’s laten betalen. Of ben jij zo rijk
Nou, als ik de loterij win, ben ik wel puissant rijk ja! :mrgreen:
Dan mag je ook wel wat aan mij geven. Wij moeten ook nog verbouwen, als dat allemaal nog gaat met die strenge hypotheekeisen. Want een baby op een kattenkamer lijkt me ook niet zo’n goed idee. Straks rolt ie uit de krabpaal :lol:
Ja vind het zelf ook heel spannend. Ga straks in overleg of we morgenochtend gaan testen. Ik wil absoluut smorgens testen omdat de kans dan het grootst is. Maar ik voel gewoon nog helemaal niets! En dat is toch wel verwarrend :?
weten jullie eigenlijk wanneer na je eisprong je baarmoedermond gaat sluiten?
net onder de douche eens gevoeld :oops: kan er gewoon nog het topje van mijn vinger in doen, zeg maar 1 cm ontsluiting :mrgreen: die staat dus gewoon nog hartstikke open… lijkt mij dat als ik maandag mijn ei heb gehad, dat hij dan wel eens zou moeten gaan sluiten…
weten jullie eigenlijk wanneer na je eisprong je baarmoedermond gaat sluiten?
net onder de douche eens gevoeld :oops: kan er gewoon nog het topje van mijn vinger in doen, zeg maar 1 cm ontsluiting :mrgreen: die staat dus gewoon nog hartstikke open… lijkt mij dat als ik maandag mijn ei heb gehad, dat hij dan wel eens zou moeten gaan sluiten…
Ik ga het even voor je opzoeken in mijn cursus van FertilityFriend
Early in your cycle, during and just after menstruation and prior to peak fertility when your estrogen level is low, your cervix is low, hard, firm and closed and easy to feel with your fingers. Your cervix lifts and straightens and becomes softer, higher and more open as your fertility (and the presence of estrogen) increases.
These cervical changes make the cervix more receptive to sperm and allow them to enter your reproductive tract and travel into the fallopian tubes where an egg may be fertilized. After ovulation, your cervix again becomes more closed and firm and lower.
Though this fertility sign is considered optional, checking your cervical position can provide useful information about your state of fertility. The changes in the cervix can be used to double-check observations made from checking BBT and cervical fluid.
It may take a few cycles to notice the changes your cervix experiences throughout your fertility cycle. It is a good idea to check when you know you are fertile (as indicated by your cervical fluid or cycle statistics) and then again when you know you are not fertile (as indicated by your thermal shift in your luteal phase) when you are getting started. With this correlation, you will more easily feel the differences between your fertile and non-fertile times.
When you are approaching ovulation, your cervix will be high and soft. You may or may not notice that it feels more open also. When you are no longer fertile, your cervix will feel lower, more firm and you may notice that it is more closed.
ukkie, wat betekenen die tekentjes onderaan bij jouw temperatuurkaartje nou allemaal? en die minnetjes enzo?
De kolom CM is die van je afscheiding, Creamy, Sticky, Watery and Eggwhite. De L is van Light menstruatie en een sterretje is spotting.
OPK is de ovulatietest, positief (+) en negatief (-).
Bij stats kun je zien wanneer je ongeveer je eisprong zou moeten hebben (groen) en wanneer je ongesteld moet worden (roze). Op mijn eigen pagina geeft hij bij dag 26, 27 en 28 roze aan.