Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Jawel, is er al wel, Inge, heb me net aangemeld, en zag Linda daar ook al! :mrgreen:



Geen idee vanaf wanneer dat kan, Becky…

ik hoop ook dat ik je vanavond kan volgen in het juni topic!

Ik vind het zo spannend, niet normaal meer… :oops:

@Becky wrote:

Ik ben vandaag lekker om 12 uur vrij! Het kost me wel mijn eigen tijd aangezien ik geen vrije dagenmeer heb, maar dat intereseert me gewoon niet meer. Er is vandaag haast geen werk (genoeg voor 1 persoon) en we zitten met zijn 3-en :? Dus dan maar weg en wat leuks doen vandaag.



Misschien even met J lekker over de markt :inlove:


Lekker, dan hoef je nog maar 3 uurtjes! :thumbup:

Lekker becky een dagje vrij, geniet er van.

Han, hoever van te voren heb jij getest dan?



Vind het wel heel leuk voor jullie, maar ben stiekem ook wel een klein beetje jaloers hoor :oops:

heerlijk Becky. Ik moet tot 7 uur vanvond…

Dus geniet ook even voor mij :smiley:

Becky: Ik heb gister die ovutest gedaan, en toen was ik dus 3 weken 5 dagen. Bietje vroeg wel, hihihi!!! :inlove:



Babywens: Ohhhhhhh ik denk dat jij je gewoon bij ons mag komen aansluiten vanavond hoor! :inlove: Al duurt het wel lang voordat het eindelijk 20u is! :snooty:

Echt spannend wie weet vanavond weer een zwangere in ons midden, zag bij de juni mama’s ook al een andere mede oktober moeder, wie weet groenelimo en ik ook, zitten we weer in de zelfde maand.



Oh ik hoop zodat we allemaal in de zelfde maand komen.

@HanB wrote:



Babywens: Ohhhhhhh ik denk dat jij je gewoon bij ons mag komen aansluiten vanavond hoor! :inlove: Al duurt het wel lang voordat het eindelijk 20u is! :snooty:




Ja veel te lang!! Mannen zijn ook zo nuchter he, die van mij dan tenminste. Die verwacht geloof ik dat ik elk moment ongesteld wordt (wat ook goed zou kunnen :cry: ) Dus heb hem al verteld dat ie op tijd naar huis moet komen en niet nog even gauw wat afmaken afzo. Thuis zijn als ik thuis ben :slight_smile:



Maar mijn ovu test was negatief terwijl dat - als ik zwanger zou zijn - de bevruchting bij mij eerder was? Omdat mijn NOD eerder was?? Of klopt dat niet :think:

Snap even niet wat je bedoelt babywens

Dat ik de uren aan het aftellen ben, totdat ik kan testen. Ik moet nl wachten tot mijn man thuis is van zijn werk.



En hij is in staat om nog wat langer te blijven werken als dat moet. Aangezien hij heel rationeel denkt (want je kan dan toch ook morgen testen als vandaag niet uitkomt)



Is het zo wat duidelijker? :think:

Niet alle ovutests reageren ook op HCG, dus het hoeft helemaal niets te zeggen, lieve schat! Niet druk om maken, jij bent vast en zeker ook zwanger!

Ja hanb gefeliciteerd!!! :d:d:d:d:d





Ik ga er niet vanuit dat ik deze maand zwanger ben met R. zo in de lappenmand… Maar je weet t nooit!



Gaat hard zo!



Babywens ik heb geen idee hoe t werkt met ovutesten…

Hahaha nee dat bedoelde ik niet. het ging mij om die test.

Groenelimo, Samm leest ook al mee met de juni mama’s wie weet komen we weer in de zelfde maand

@HanB wrote:

Niet alle ovutests reageren ook op HCG, dus het hoeft helemaal niets te zeggen, lieve schat! Niet druk om maken, jij bent vast en zeker ook zwanger!




:D, jij was gister onzeker, vandaag ik :smiley: :wink:



inge77: haha sorry. Ik zat hardop te denken hoe dat werkt met ovu testen gebruiken en de NOD. Aangezien ik eerder mijn NOD had dan HanB. Maar zij wel een positieve ovu test had en ik niet.

Oke op die mannier.

:dance:

Dames, ik ga naar mijn werk.

Ik zal tussendoor nog wel ff spieken, maar blijkbaar lees ik dan vaak verkeerd dus ik zal niet antwoorden :smiley:



Tot vanavond! :dance:

Allememachies dames wat kletsen jullie veel, ik was gisteravond werken en nu is er gewoon een nieuw topic en 2 zwangeren :dance:



HanB en Lindaa gefeliciteerd!!! :inlove:



Babywens succes vanavond met de test :thumbup:



En Ukkie27: okee maak je maar bekend, welke kp-er ben je! :mrgreen: (en wil je aub op kp hier niks over zeggen, mijn vader leest daar ook wel es mee en we hebben nog aan helemaal niemand verteld dat we aan nummer 2 begonnen zijn, beetje lullig als hij het dan daar leest :shifty: )